A zkráceně dvěma ze tří Afrik vytekly tlumiče. Z ničeho nic, nerosily prostě hned vytekly. Obě Afriky byly servisovány u dealera v Brně. Jedna má najeto 16 tisíc kilometrů a je ještě v záruce, druhá má 20 tisíc km a měsíc už v záruce není. Dnes se dealer v Brně vyjádřil tak, že mi to sice opraví ale protože už je měsíc po záruce tak na záruku to nejde. (děkuji) Přidal i to, že stejný problém mají nové modely Afriky a že i "oprava" nezaručí, že se to v budoucnu nestane znovu.
Proto Vás tímto varuji a uvádím, tak jak to je. Znám další majitele Afrik a všichni to dřív nebo později řešili. Triumphy ve skupině mají najeto 50 a 70 tisíc, jeli stejné cesty co my a tlumiče bez problémů.
Tímto u mě jako majitele Afrika celkem spadla. Ano z Kavkazu jsem dojel ale bylo to krušných 5 tisíc kilometrů, při kterých vám olej z vidlic teče přímo do brzd na destičky a kotouč. Jak to brzdilo si asi dokážete představit. Také se mi velice líbí postoj autorizovaného servisu Honda Brno. Chápu, že tlumiče nejsou věčné ale 16 a 20 tisíc by snad měli při jednoduché péči dát.
Více viz video a rovněž přidám video z dronu, Kavkaz stojí za návštěvu!
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda Africa vyteklé tlumiče
dewwil píše: Prostě vidle co maj 20tkm bez údržby nejsou na reklamaci, tak to vidím já. ........ Hondu nemám rád, ale v tomhle se jich musím zastat, prostě jen a pouze zanedbanej servis vidlic dle plánu údržby...
Otáznka zní jinak. Kolik lidí by odradila koupě AT, kdyby jim prodejce rovnou řekl, že kromě oleje a filtru musí každých 12 tisíc udělat i vidle??? AT je v první řadě prezentovaná jako motorka na cestování (do hodně dalekých Kotárů), nikoliv jako sportovní motorka na (dálkový) závod.2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda Africa vyteklé tlumiče
vilemx píše: Otáznka zní jinak. Kolik lidí by odradila koupě AT, kdyby jim prodejce rovnou řekl, že kromě oleje a filtru musí každých 12 tisíc udělat i vidle??? AT je v první řadě prezentovaná jako motorka na cestování (do hodně dalekých Kotárů), nikoliv jako sportovní motorka na (dálkový) závod.
Těch 12 tkm není zas tak hrozné. Ale neodradilo by lidi víc, že se musí po každé jízdě v terénu nebo kalužemi očistit ty vidlice? Dávat tomu větší péči než o řetěz? Je vůbec o tom zmínka v manuálu? Samozřejmě tu byly řečeny vylepšení, ale jaký je oficiální postoj výrobce že.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Rozšíření bočního stojánku Triumph ... Triumph Tiger 800 XC | karosa | 7 | 7.5.2024 v 08:39 Radek_S |
Rada při výběru cestovního endura [1, 2] Suzuki DL 1000 V-Strom, BMW R 1200 GS, BMW R 1200 GS... | karosa | 44 | 16.4.2024 v 07:49 Koudy01 |
jakou spojkovou sadu a Africa Twin ... Honda CRF1000L Africa Twin | Yurii | 11 | 7.3.2024 v 21:52 T4C0 |
Bliká kontrolka ABS Honda CRF1000L Africa Twin | Davidrak | 7 | 1.3.2024 v 19:50 Davidrak |
Africa Twin CRF1000 odstín barvy Honda CRF1000L Africa Twin | Drak-09 | 2 | 27.2.2024 v 19:50 Drak-09 |