A zkráceně dvěma ze tří Afrik vytekly tlumiče. Z ničeho nic, nerosily prostě hned vytekly. Obě Afriky byly servisovány u dealera v Brně. Jedna má najeto 16 tisíc kilometrů a je ještě v záruce, druhá má 20 tisíc km a měsíc už v záruce není. Dnes se dealer v Brně vyjádřil tak, že mi to sice opraví ale protože už je měsíc po záruce tak na záruku to nejde. (děkuji) Přidal i to, že stejný problém mají nové modely Afriky a že i "oprava" nezaručí, že se to v budoucnu nestane znovu.
Proto Vás tímto varuji a uvádím, tak jak to je. Znám další majitele Afrik a všichni to dřív nebo později řešili. Triumphy ve skupině mají najeto 50 a 70 tisíc, jeli stejné cesty co my a tlumiče bez problémů.
Tímto u mě jako majitele Afrika celkem spadla. Ano z Kavkazu jsem dojel ale bylo to krušných 5 tisíc kilometrů, při kterých vám olej z vidlic teče přímo do brzd na destičky a kotouč. Jak to brzdilo si asi dokážete představit. Také se mi velice líbí postoj autorizovaného servisu Honda Brno. Chápu, že tlumiče nejsou věčné ale 16 a 20 tisíc by snad měli při jednoduché péči dát.
Více viz video a rovněž přidám video z dronu, Kavkaz stojí za návštěvu!
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda Africa vyteklé tlumiče
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda Africa vyteklé tlumiče
dewwil píše: vilemx> Já si myslím, že informováni jsou uživatelským manuálem, jasný, že někoho kdo vyjede na delší výlet nad 12tkm to bude dost limitovat při koupi. Já těch 12tkm zhruba za rok najedu a nevidím nic strašnýho si na svý moto udělat vidle, ikdyž mám v manuálu co dva roky. To co vypustím za dva roky nebo déle zákazníkům z vidlic už není olej, ale břečka co nemaže a vydírá futra vidlic a nevábně smrdí jak WC na Hlavním Nádraží. Co na tom, že ty vidle už nefungujou jak mají, ale hlavně, že netečou ani po 50tkm Vidlice co maj fungovat na 100% musí mít čerstvou náplň. Že ty moto co jim vydrží gufera 50tkm mají gufera co pevně obepínají kluzák vidlice a brání jim co nejmíň pohybu jsou většinou rozpočtovky a těm vidle nikdy nebudou 100% fungovat, ale když Vám výrobce nadělí dobré vidlice co fungují tak se zas remcá, že to vyžaduje údržbu, ale to tu nastínil už i Assassin. Každej co dělá tlumiče ví, že kvalitní vidle jsou každej rok v servisu (někdy i dvakrát) než vidle rozpočtovky... A Afrika zas taková rozpočtovka není a nikdy nebyla... U nás se myslí servisem vyměnit olej v motoru s filtrem, max svíčky a vzducháč, ale vidle na ty se sere dokud to nezačne chcát, to samý brzdy, dokud to brzdí tak co bych měnil kapalinu, ale to už jsem odbočil. Na nový Africe jsem jel a tlumiče tam fungujou velmi dobře... na to, že musí fungovat jak na silnici tak i v nějakém terénu...
Lidi si zvykly na vyměnu oleje v autě po 30 000 km. Tak to je potom těžký.
Naposledy editováno 10.08.2019 22:10:13
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Rozšíření bočního stojánku Triumph ... Triumph Tiger 800 XC | karosa | 7 | 7.5.2024 v 08:39 Radek_S |
Rada při výběru cestovního endura [1, 2] Suzuki DL 1000 V-Strom, BMW R 1200 GS, BMW R 1200 GS... | karosa | 44 | 16.4.2024 v 07:49 Koudy01 |
jakou spojkovou sadu a Africa Twin ... Honda CRF1000L Africa Twin | Yurii | 11 | 7.3.2024 v 21:52 T4C0 |
Bliká kontrolka ABS Honda CRF1000L Africa Twin | Davidrak | 7 | 1.3.2024 v 19:50 Davidrak |
Africa Twin CRF1000 odstín barvy Honda CRF1000L Africa Twin | Drak-09 | 2 | 27.2.2024 v 19:50 Drak-09 |