globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Z750 S za jízdy chcípá
Čau, prosím o radu. Mám problém se svojí Kawou Z750 S (r.v. 2005, stav tachometru cca 55 tis., vstřikování) – když jedu delší trasu a je horko, tak po nějaký době (cca dvě tři hodiny) většinou když vezmu pořádně za plyn, nebo prostě jen jedu dýl, tak spadnou otáčky na nulu, začne se dusit, absolutně nejde za plynem až nakonec úplně chcípne (chcípne motor, elektrika běží). Když chci nastartovat, tak normálně točí, ale nechytne. Když jí nechám pár minut stát, tak zase chytne a jedu dál, jenže pak po několika desítkách km se to většinou opakuje, případně když za to vezmu, tak chcípne hned, někdy si před tím střelí do výfuku...přijde mi to jako kdyby tam nešel benzín. Větrák nesepne.

Vyčistil jsem odvzdušnění nádrže, ale nepomohlo to. Navíc když chcípne a zkusím otevřít víčko nádrže, tak jde otevřít normálně, bez podtlaku a ani s otevřeným víčkem nejde nastartovat. Pro jistotu jsem vyčistil i čidlo stojánku, taky nepomohlo. Dneska jsem si všiml, že když chcípne a otočím klíčkem, tak čerpadlo nevrčí jako normálně, ale jen tak zlehka „povrkává“. Když jí nechám pár minut, tak zavrčí jako normálně a motor chytne. Stává se mi to jen, když je venku větší horko a jedu dýl, když jedu kratší trasy, nebo není takový vedro, tak za to můžu tahat, jak chci a nikdy mi nechcípne. Respektive stalo se mi to loni, tak jsem vyčistil odvzdušnění nádrže, pak normálně běhala, ale zase už byl podzim, takže možná nebylo takový horko, z jara taky jezdila normálně, až teď se mi to stalo dvakrát – zkusil jsem to znova vyčistit, ale nepomohlo to.

Takže mě napadlo, jestli se nemůže nějak hřát benzínový čerpadlo, až nakonec prostě úplně vynechá a potřebuje trochu vychladnout? Nebo tohle dělá něco jinýho? Moc se v tom nevyznám, nestalo se někomu něco podobnýho, nebo nemáte prosím někdo tip co vyzkoušet? Nechci to rovnou dávat do servisu, pokud by to bylo něco, co bych si mohl udělat sám doma. Možná jsem na něco zapomněl, tak pokud by měl někdo nějaký nápad, nebo připomínku, tak klidně pište. Díky za všechny rady a tipy

1 reakcí na tento příspěvek Z750 S za jízdy chcípá

11.6.2019 v 18:45 | Nahoru | #1
Díky za příspěvky. Hledal jsem si tady na fóru jak se projevuje to čidlo otáček a přijde mi, že by to mohlo být ono. Asi trochu hloupej dotaz, ale projeví se to i když to budu měřit za studena, nebo se to projeví až když ve chvíli kdy to chcípne? Díky

(reakce na) Z750 S za jízdy chcípá

14.6.2019 v 12:35 | Nahoru | #2
Jimmy_K> čau, možná to bude hloupá odpověd, a možná zajímavá, na mém skutru se mi stalo něco podobného....jel sem v současném horku asi 50km a stalo se to po tom když sem jel asi 15 km usek konstatntní rychlostí kolem 80km/h a potom sem zastavil, variator přepnul do volnoběhu a najednou padly otačky volnoběhu až to začalo chcipat když sem chtěl jet, až to zdechlo... palubák hned na to ukázal chybu :10: to jsem potom zjistil že značí snímač polohy vačkové hřídele. Po chvilce vypnutého zapalování motor normálně chytl a jel jsem dál dalších asi 20km pak se to stalo ještě jednou...další den večer sem se jel projet když nebylo tak horko a nic....Nevím jen mě napadlo že to horko třeba může mít vliv na některé snímače nebo čidla na motoru, když stroj už není uplně novej...jen takovej poznatek noo.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Zasekávání volnoběhu a hrubý zvuk Kawasaki Z 750, Kawasaki Z 750S, Kawasaki Z 750R j8rda7 2 6.9.2020 v 19:07 RAMIR
Zkušenosti s Kawasaki Z750 S Kawasaki Z 750S dawsn 26 21.6.2020 v 17:03 Vencl1
Tlumičový olej Eurol 10W Kawasaki Z 750S Sarka-Farka 9 17.6.2020 v 12:05 assassin
Kawasaki z750s rok 2005 jaký OLEJ f... Kawasaki Z 750S yannick 3 12.2.2020 v 18:44 fidel
Palivové čerpadlo Z750 záměna Kawasaki Z 750, Kawasaki Z 750S, Kawasaki Z 750R All 2 16.9.2019 v 18:26 madis


TOPlist