Tak moja Ducna Sport 1000 isla z domu za cenu za ktoru by ju bol hriech nepredat a tak nastala dilema co si zadovazit na dalsi rok.Cafickovania mam vyse hlavy a tak nastal cas sa trochu zabavit a uzit si nejaky spickovy stroj.
Poprosim Vas teda o vase rady,postrehy,skusenosti,zazitky so strojmi ,ktore sa dostali do mojho uzsieho vyberu.
Hladam stroj s ktorym si uzijem zatacky,zatacky a este raz zatacky.Nehladam najrychlejsi stroj,ale najzabavnejsi,ktory mi vyludi najvacsi usmev na tvari vzdy ked dojazdim.Zaroven by som s nim chcel aj co to pojazdit po Europe a uzit si cestovanie a vyvencit ho po europskych okruhoch,ktore by som si chcel jeden po druhom postupne odfajkat vo svojom zozname miest,ktore musim navstivit kym umrem
Dik moc za rady a postrehy.
Naposledy editováno 28.12.2018 00:08:30
1 reakcí na tento příspěvek Tak ktoru
Hodně lidí říká že je to moc rychlí atd., ale to dávkování plynu je tak neskutečně jemný/lineární/přesný/uhlazený/dávkovatelný že je mašina krotká jak beránek. Jasně když tomu pořádně zatáhneš tak to vystřelí jak raketa, ale veškerá ta elektronika z toho dělá bike, kterej se dá až překvapivě jednoduše ovládat. Na okruhu jezdím TC 2/8 AWC 1/3 a ABS 2/3 (u toho ABS je 2.st od r. 2017 vhodný pro amaterské "závody", kdy zůstává aktivní cornering) a TC jsem viděl blikat snad jednou, Anti wheelie funguje výborně (pomalu pokládá kolo na zem) a s i tím ABS brzdím tak tvrdě že se mi občas rozkmitají řidítka. Veškerou výhodu elektroniky vidím hlavně na tom okruhu kdy se můžeš neustále zlepšovat bez toho aby sis rozbil kokos a drahou mašinu. S podvozkem jsem si hrál teprv první rok a už mám popsaný 2x A4 různých nastavení co jsem zkoušel, je to super ale pokud přemýšlíš o tom elektronickým co je na 2019ce tak je to dle mého jasná volba. Quick shifter a auto blipper fungují špičkově a od chvíle kdy zařadíš 1ku už na spojku nešáhneš. Není nic lepšího než před zatáčkou ostře brzdit a zkopat kvalty dolů bez toho aby jsi musel ještě mačkat spojku a plynem rovnat otáčky. Dává to pak spoustu času se soustředit na průjezd a hlídat si brzdný body a lajnu.
Co se týče cestování tak já byl nejdál na pár dní na Šumavě a jinak jezdíme pravidelně do Jeseníků. Je to pohodlný, máš tam tempomat a ochrana proti větru je super. Ta přední maska je hodně velká a krásně rozráží vítr, je to někde mezi kapotou a naháčem. Blbý je že Tuono nemá vůbec žádný odkládací prostor pod krovkou, lékárničku jsem musel rozpůlit abych ji dostal pod sedlo. Na druhou stranu se dělá poměrně hodně příslušenství a na apriliaforu je až zarážející množství lidí kteří si z toho udělali cesťák. Pozice na řidítkách trochu agresivní, já si ale myslím že by ty řídítka mohli být ještě trochu více dole :D nicméně je to velice pohodlnej posez a neměl bych problém dát si nějakou delší cestu. V létě na tom pravidelně strávím někdy i celej víkend a nepozoruju že by mě něco bolelo.
Hele a 50 se tím dá v klidu jet, problém je v tom že výfuková klapka která spouští celej ten orgasmus se otevírá až když to z té 50ky pěkně osolíš.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak ktoru
Na okruhu si jazdil urcite aj dalsimi svojimi motorkami.
O kolko si zrychlil na Tuone?Dovoluje ti TC nastavena na 2/8 aj preklz kolesa bez naznaku,zeby ta chcela motorka nakopnut,ci pekne drzi stopu aj pri prudsom pridani plynu?Prudke brzdy ti rozmitaju riaditka?Nema to tlmic riadenia?Ak ano,tak nejaky aprilacky,ktory ne slabsi a chcelo by to vymenit za iny?
Ano urcite uvazujem na modelom 2019 so semi podvozkom,ale je tam ta moznost,ze si ho nastavit uplne podla seba a tym padom je tam moznost aj experimentovat.
Aj ked pravda je taka,ze to mozno par krat vyskusam,ale pochybujem,ze sa s tym budem pravidelne zabavat,kedze verim tomu,ze to nastavenie od Aprilie bude viac nez dobre a nebude ho treba nejako ladit a mne ako amaterovi bude max vyhovovat.Skor mi ide a o ten "extrem" prepinania medzi komfortom na cestovanie a trackom na okruh.QS funguje ako na okruhu super ,tak aj na cestach ked obradujes napriklad pri nizsich otackach a rychlostiach?Nezda sa to,ale ten tempomat je podla mna super vec.Aj ked sa to nezdalo,tak na mojom biku som nemal tak problem ani s tym vydrzat v sedle,ale so zapastiami.Ci uz na spojke,ktora bola na Sporte tvrda ,alebo na plyne.
Pozicia jazdca na riaditkach je agresivna a pre teba malo.Skusal si aj s tym nieco vymysliet?Vymenit riaditka za nejake nizsie?A co zrkadla?Je v nich pohode vidiet?Takze nie je problem na nej jazdit ani pomaly,ani rychlo,ani cestovat..vidm,ze to bude zaujimave zrovnanie ked na jar osedlam SD a Tuono..uz teraz sa nato max tesim..
Naposledy editováno 02.01.2019 13:03:04
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Budoucnost MV Agusty [1, 2] MV Agusta F3 675, MV Agusta Brutale 800, MV Agusta F... | Kohlstein | 42 | 14.5.2024 v 12:51 MilanR1 |
Navigace -KTM MY RIDE [1, 2] KTM 1290 Super Duke R | malčus77 | 36 | 9.5.2024 v 19:57 Koudy01 |
Brzdové kotouče tsuboss nebo arashi... Aprilia Tuono 1000 R Factory | Honza-K | 8 | 6.3.2024 v 10:20 Honza-K |
Úprava stavu km na budíku Aprilia Tuono 1000 R Factory | V.I.R.G.I.L | 19 | 7.2.2024 v 06:24 FJRPEPA |
KTM - výmena/oprava TPMS snímača KTM 1290 Super Duke R | Babettastián | 13 | 3.2.2024 v 19:28 Toser |