globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Budoucnost MV Agusty
Majitel MV Agusty Timur Sardarov dal rozhovor časopisu Motociclismo, a protože se u nás neobjevil, dávám odkaz na článek o 4 stránkách . Nastínil budoucnost MV Agusty, s mladým Castiglioni už jen v roli poradce, tady jsou hlavní body:
- MV Agustu se mu podařilo v roce 2019 finančně (a morálně) stabilizovat, aby nich neutekli všichni dodavatelé a prodejci
- MV si bude možné objednat přes web i po telefonu a připraví ji vybraný prodejce (s plnou podporou, aby nepřišel zkrátka)
- zákazník bude mít zaručený okamžitý servis a náhradní díly (jako to bývalo zvykem v 80. letech za Cagivy)
- za poslední tři roky prodali celkem 8000 motorek. Cílem je 25 tisíc motorek ročně do 5 let.
- spolupráce s Čínou je nevyhnutelná, budou tam vyrábět novou řadu o objemu 350ccm (osobně myslím do 450ccm / 35kW ?)
- má přijít nová 950ccm řada (že by tříválec? A čtyřválce by skončily?)
- Cagiva bude pro příště malé moto s elektropohonem 4kW. Větší elektro je neprodejné z důvodu ceny a malého dojezdu.
- ve sportu se soustředí na Supersporty, jejich 675ccm tříválec je lepší, než ostatní 600ccm čtyřválce. Účast týmu v Moto2 je zbytečně drahá záležitost (motor je Triumph, výrobce motorky nikoho nezajímá).
Překlad do češtiny, místy kostrbatý.
Předchozí
1 2
Následující

(reakce na) Budoucnost MV Agusty

25.2.2020 v 08:15 | Nahoru | #31
assassin> Nemyslím si,že je motorsport určen k vymření. Dokud budou mít lidi prachy,bude se závodit.

Budoucnost MV Agusty

9.10.2020 v 08:16 | Nahoru | #32
Hrabě Timur Agusta utrácí za blbosti, jako je tohle video v omezovači

A ještě předehra z loňska


Naposledy editováno 09.10.2020 08:20:03

Budoucnost MV Agusty

30.10.2020 v 07:20 | Nahoru | #33
FiZzer mas jedinecnu sancu ...posli zivotopis a motivacny list. Timur teraz hlada ludi co vedia popisat problem a nepotrebuju 2hodinovu obednajsiu siestu k praci

Budoucnost MV Agusty

22.1.2021 v 10:51 | Nahoru | #34
Tak nám Timur Sardarov udělal v MV malé zemětřesení. Giovanni asi dostal home office a už bude chodit do MV za Timurem tak maximálně na kafe. Foto na rozloučenou.

Prachy asi problém nebudou, tak založil s dalšími dvěma, kteří dostali kopačky, společnost C-creative a budou společně vyvíjet to, co na motocyklovém trhu chybí (podle jejich slov) - opravdový hypermotocykl. No, uvidíme.
To jsou oni - Adrian Morton, dosud Senior Designer Cagiva Research Centre/MV Agusta

a Paolo Bianchi, dosud ředitel CRC

Budoucnost MV Agusty

4.11.2023 v 11:05 | Nahoru | #35
Před rokem jsme tu měli 25% akvizici KTM v MV Agustě, s tím, že je to nejspíš jen začátek:
Šéf značky Timur Sardarov o partnerství s KTM: „MV Agusta zůstane pořád italská“
Po roce přišly další informace, že když bude KTM chtít, na konci roku 2025 si může přikoupit většinový podíl. A že to udělají, už je nad slunce jasné.
Německy a v nějakém překladu - úmysl, aby MV Agusta (alias převlečené KTM RC16) startovala v MotoGP zatím hatí Dorna, že prý by to musela být MV Agusta sama, se svojí vlastní motorkou a motorem, aby mohla vstoupit do MotoGP dřív, než ji Pierer ovládne zcela. Takže Pit Beirer říká: "MV Agusta v MotoGP až v roce 2026".

2 reakcí na tento příspěvek Budoucnost MV Agusty

21.12.2023 v 23:16 | Nahoru | #36
Úžasné. Pierer donutil MV Agustu, aby si konečně pořídila montážní linku. Odteď tedy budou všechny jejich motorky smontované stejně a k tomu určeným vercajkem.
Kapacita je až 100 kusů denně, se současným počtem zaměstnanců chtějí dělat 1000 ks měsíčně.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Budoucnost MV Agusty

22.12.2023 v 00:02 | Nahoru | #37
Kohlstein> budou i oranzove ?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Budoucnost MV Agusty

22.12.2023 v 07:38 | Nahoru | #38

Kohlstein píše: ... Odteď tedy budou všechny jejich motorky smontované stejně a k tomu určeným vercajkem.
....



Tomu sám nevěříš

(reakce na) Budoucnost MV Agusty

22.12.2023 v 08:07 | Nahoru | #39
FiZzeR> Je pravda, že podle těch fotek je ta linka zatím jen takové holátko, bez šroubovaček, utahovaček a výdejníků materiálu. Ale já věřím, že už brzy přijde ten den! Ještě jsem neslyšel, že by Pierer vyhodil prachy jen tak z okna.
Sice zatím není co porovnávat, ale když to porovnám s tímhle ... :

(reakce na) Budoucnost MV Agusty

22.12.2023 v 08:11 | Nahoru | #40

assassin píše: Kohlstein> budou i oranzove ?


Prozatím platí, že jednotlivé značky konzernu se odlišují barvou. Hlavně, aby se ta italská nepřestala odlišovat počtem válců.

Budoucnost MV Agusty

16.3.2024 v 19:26 | Nahoru | #41
Pierer včera udělal ředitelem MV Agusty mladého Trunkenpolze (nějaká rodina se starým zakladatelem KTM). Jak by taky ne, když už má 50,1 % majetkového podílu ve firmě.
https://www.cyclenew...h-plan-now-complete/
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Oprava uložení vačky [1, 2] MV Agusta Brutale 800 FiZzeR 41 11.10.2023 v 13:14 FiZzeR
Svařování plastů samodomo MV Agusta Brutale 800 FiZzeR 14 18.8.2023 v 06:43 assassin
Texa diagnostika [1, 2, 3, 4] MV Agusta Brutale 800 FiZzeR 103 21.12.2022 v 20:06 Kocoure
Talianska motorka dvoch tvari :) [1, 2, 3] MV Agusta Turismo Veloce 800 TriumphR 69 28.9.2022 v 09:30 tonyboy
vonkajsia teplota vs zmena podvozku MV Agusta Brutale 800 tonyboy 10 3.8.2022 v 05:06 tonyboy


TOPlist