globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Tak ktoru
Zdravim Vas.
Tak moja Ducna Sport 1000 isla z domu za cenu za ktoru by ju bol hriech nepredat a tak nastala dilema co si zadovazit na dalsi rok.Cafickovania mam vyse hlavy a tak nastal cas sa trochu zabavit a uzit si nejaky spickovy stroj.
Poprosim Vas teda o vase rady,postrehy,skusenosti,zazitky so strojmi ,ktore sa dostali do mojho uzsieho vyberu.
Hladam stroj s ktorym si uzijem zatacky,zatacky a este raz zatacky.Nehladam najrychlejsi stroj,ale najzabavnejsi,ktory mi vyludi najvacsi usmev na tvari vzdy ked dojazdim.Zaroven by som s nim chcel aj co to pojazdit po Europe a uzit si cestovanie a vyvencit ho po europskych okruhoch,ktore by som si chcel jeden po druhom postupne odfajkat vo svojom zozname miest,ktore musim navstivit kym umrem
Dik moc za rady a postrehy.

Naposledy editováno 28.12.2018 00:08:30
Anketa: Tak ktoru?
Aprilia Tuono 1100 Factory
37%
29
KTM 1290 Superduke R
40%
31
MV Agusta Dragster 800 RC
13%
10
Triumph Speed Triple 1050 RS
10%
8

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak ktoru

2.1.2019 v 12:30 | Nahoru | #1
Vis1on> Dik moc za tvoj prispevok.
Na okruhu si jazdil urcite aj dalsimi svojimi motorkami.
O kolko si zrychlil na Tuone?Dovoluje ti TC nastavena na 2/8 aj preklz kolesa bez naznaku,zeby ta chcela motorka nakopnut,ci pekne drzi stopu aj pri prudsom pridani plynu?Prudke brzdy ti rozmitaju riaditka?Nema to tlmic riadenia?Ak ano,tak nejaky aprilacky,ktory ne slabsi a chcelo by to vymenit za iny?
Ano urcite uvazujem na modelom 2019 so semi podvozkom,ale je tam ta moznost,ze si ho nastavit uplne podla seba a tym padom je tam moznost aj experimentovat.
Aj ked pravda je taka,ze to mozno par krat vyskusam,ale pochybujem,ze sa s tym budem pravidelne zabavat,kedze verim tomu,ze to nastavenie od Aprilie bude viac nez dobre a nebude ho treba nejako ladit a mne ako amaterovi bude max vyhovovat.Skor mi ide a o ten "extrem" prepinania medzi komfortom na cestovanie a trackom na okruh.QS funguje ako na okruhu super ,tak aj na cestach ked obradujes napriklad pri nizsich otackach a rychlostiach?Nezda sa to,ale ten tempomat je podla mna super vec.Aj ked sa to nezdalo,tak na mojom biku som nemal tak problem ani s tym vydrzat v sedle,ale so zapastiami.Ci uz na spojke,ktora bola na Sporte tvrda ,alebo na plyne.
Pozicia jazdca na riaditkach je agresivna a pre teba malo.Skusal si aj s tym nieco vymysliet?Vymenit riaditka za nejake nizsie?A co zrkadla?Je v nich pohode vidiet?Takze nie je problem na nej jazdit ani pomaly,ani rychlo,ani cestovat..vidm,ze to bude zaujimave zrovnanie ked na jar osedlam SD a Tuono..uz teraz sa nato max tesim..

Naposledy editováno 02.01.2019 13:03:04

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak ktoru

2.1.2019 v 15:32 | Nahoru | #2
coffeeracer> Hele já předtím na okruhu vůbec nejezdil, takže takhle to srovnat nemůžu. Jezdil jsem teď první rok za 2:27 Brno na Rosso corsa 2, příští rok hodím nějaký SC nebo Raceteky RR trocha na sobě zamakám a můj sen je dostat se pod 2:20. Nevím jak úplně dobře popsat ten nástup TC, je to takové hodně jemné že si toho skoro nevšimneš a vůbec to neškube, spíš to zpomalí tvoje zrychlení aby to získalo zpátky ten grip. V zatáčce je ta motorka neskutečně stabilní a jistá, ostatně tak to píšou i ve všech okruhových testech. Zabrat za plnej hned v zatáčce jsem nikdy nezkoušel protože na tom nemám skill ani koule, snažím se jemně a po celou dobu přidávat ale faktem je že výjezdy jsou moje slabá stránka (někdy zbytečně moc vysedám a pak se nestíhám vrátit do sedla). Tlumič řízení to má od Ohlinsu nastavitelnej v několika krocích, já myslím že když někdy hodně brzdíš na ostro tak to trocha lítá každá mašina pač ta váha na té přední pneumatice je najednou obrovská. Tady jsem třeba přepálil rovinku ve 2:12 a trocha se to zavlnilo do další zatáčky YouTube - okruh Tuono QS nikdy problém není když to máš pod plynem i v nižších rychlostech a blipper ten jde použít snad od 3000ot + jde podřazovat i s otevřeným plynem. Celkově výrobce udává že se má spojkovat pod 3000ot nebo tak nějak. Řidítka jsem zatím neřešil, vím že tam borci dávaj clip-ony od woodcraftu. Problém je pak s kapotou která je trocha odlišná od RSV4 a zavazí, ztratíš tím něco málo z maximálního rejdu řidítek, a ten je už v základu trocha omezenej. Asi zkusím nějaký klasický akorát nižší řidítka od rizomy. Zrcátka jsou takovej průměr, ničím neurazí ani nepřekvapí a ve vysokých rychlostech se stejně klepou. Plánuju nahodit nějaké na konce řidítek jak má Triumph 765RS.Co může být na okruhu problém pro zkušenější jezdce je ten sériovej výfuk, je hodně velkej a při velkých náklonech (55°??) má kontakt s vozovkou. Stejný problém má i RSV4. Jak moc to vadí ale nedokážu posoudit protože ho nemám.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Budoucnost MV Agusty [1, 2] MV Agusta F3 675, MV Agusta Brutale 800, MV Agusta F... Kohlstein 42 14.5.2024 v 12:51 MilanR1
Navigace -KTM MY RIDE [1, 2] KTM 1290 Super Duke R malčus77 36 9.5.2024 v 19:57 Koudy01
Brzdové kotouče tsuboss nebo arashi... Aprilia Tuono 1000 R Factory Honza-K 8 6.3.2024 v 10:20 Honza-K
Úprava stavu km na budíku Aprilia Tuono 1000 R Factory V.I.R.G.I.L 19 7.2.2024 v 06:24 FJRPEPA
KTM - výmena/oprava TPMS snímača KTM 1290 Super Duke R Babettastián 13 3.2.2024 v 19:28 Toser


TOPlist