globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Posouzení hluku technikem STK
29.3.2018 v 17:26
Můžu poprosit někoho znalého o objasnění pojmu "subjektivní posouzení hlučnosti "?
Dneska jsem nedokončil STK z důvodu nenastartování (baterka) při potřebě technika posoudit hlučnost laděných výfuku s homologací a DB-killerem...
Technik celkem solidní a protokol stornoval tak na něj ani popel ale jak mám rozumět tomu subektivnímu posouzeni ? To je zase nějaké mozkové myšlení a prostor pro "malou domů "?

Je opravdu problém absolvovat STK s laděným vyfukem na motorce z r. 99?


1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Posouzení hluku technikem STK

1.4.2018 v 22:41 | Nahoru | #1

HornisGSX píše: felixxx> ono celkove stk je uplne ale uplne k hovnu....je to jen dalsi zpusob jak s majitelu vozidel tahat prachy.....by me zajimalo za jakou uplatu md prodava licence pro provozovatele stk......kolik doprsvnich nehod zpusoby technicky stsv vozidla!



Máš i nemáš pravdu...bylo by k ničemu, kdyby měli všichni soudnost, jenže tu prostě všichni nemají. Stačí se podívat, co dokážeš potkat na silnicích dnes, když musíme jezdit na STK...dovedeš si představit, co by jsi potkal, kdyby se na ni nejezdilo? Nezapomínej, že tady to nikdo neřeší a každého jen zajímá, jak to obejít a stejní lidé pak vymýšlejí, jak ty okliky zase podchytit.
A kolik dopravních nehod způsobí technický stav vozidla? Vzhledem k tomu, že to až tak moc dopodrobna nikdo neřeší a stačí určit viníka a drtivou většinu nehod uzavřít formulací, že jsi jel nepřiměřeně situaci, ať už rychle či nedodržením bezpečné vzdálenosti, tak by jsi se možná divil, kolik nehod by bylo zapříčiněno nevhodnými pneumatikami, zhoršenou brzdnou reakcí apod. Jenže i to by jsi těžko dokazoval, protože i tak by to většinou byla spíše kombinace různých aspektů.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Posouzení hluku technikem STK

2.4.2018 v 15:39 | Nahoru | #2

-MK- píše: kolik nehod by bylo zapříčiněno nevhodnými pneumatikami, zhoršenou brzdnou reakcí apod. Jenže i to by jsi těžko dokazoval, protože i tak by to většinou byla spíše kombinace různých aspektů.

Lenže v ČR sa zasa brzdy nekontrolujú, u pneumatík možno rozmery, pritom si pamätám štatistiku z USA (kde min. polovica štátov žiadnu TK nemá) a drvivá väčšina nehôd spôsobených technickým stavom bola práve kvôli kolesám a brzdám. Zato o tom, že by niekomu páčka bez guľôčky rozpárala tepnu a ten vykrvácal, som ešte nepočul.

Celkom nechápem miestny protest proti skúšaniu bŕzd, keby to bolo na mne, tak je to asi druhá či tretia vec, čo by sa kontrolovala.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Serizeni ventilu Duc M900 Ducati Monster 900 Honziikk 8 9.6.2023 v 07:22 honzabiker
Elektroinstalace - průřezy vodičů Ducati Monster 900 (i.e.) honzabiker 25 12.5.2023 v 19:01 honzabiker
Lakování karbonu - bubliny Ducati Monster 900 (i.e.) honzabiker 12 15.10.2022 v 12:09 honzabiker
Synchro. karburátorů - stále rozlad... [1, 2] Ducati Monster 900 syrrius 31 21.9.2022 v 12:44
rozdíly v rámech Ducati Monster Ducati Monster 900 (i.e.) ramesse 2 4.5.2022 v 06:56 honzabiker


TOPlist