globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Motor Jawa 250
 
27.2.2018 v 13:22
Potřebuju poradit jestli motor Jawa 250 kývačka vejde do rámu x moto 250

Dobrý den. Potřeboval bych poradit, chtěl bych motor Jawa 250 kývačka dosadit do rámu x moto 250 a chci se vás zeptat jestli by to šlo nějak udělat. Děkuji za všechny odpovědi.


Naposledy editováno 12.10.2019 11:12:23

Motor Jawa 250

27.2.2018 v 13:33 | Nahoru | #1
No běžně se to dělá, je i forum na 250 kývačka v rámu xmoto 250, ale zaboha ho teďka nemůžu najít... Ale měli tam přesně podrobný návod "zde propiluj dírku, tady navař 3,14mm dlouhou trubku, tady vyměn výfukový ložisko a pak si udělej výlet na Macochu" Pokud se takto ptáš, tak bych se do toho asi ani nepouštěl ale.

Motor Jawa 250

27.2.2018 v 14:13 | Nahoru | #2
..typek uz 45 min hleda vyfukovy lozisko

Motor Jawa 250

27.2.2018 v 14:41 | Nahoru | #3
nějak udělat by to šlo určitě.

Motor Jawa 250

27.2.2018 v 19:15 | Nahoru | #4
No jasně že ano, 250 jako 250, však to máš i v názvu. Zaměníš naprosto bez problémů a kam nedosáhnou šrouby, stáhne to vázací drát. Obvykle se teda do x-moto 250 dává motor z Porsche 250 GTO, ale na to už je potřeba speciální nářadí jako šroubovák nebo Kanagom, takže to už není pro každého.
Moc ti fandím a tady máš pro inspiraci povedenou přestavbu od kolegů z východu.

1 reakcí na tento příspěvek Motor Jawa 250

27.2.2018 v 19:22 | Nahoru | #5
Čau, videl som, aj som opravoval také čudo, . Podobné. Do Rámu DT 125 napchali motor aj s predkom rámu s Jawy 250. Mali to pokazené, vlastne to kúpili nepojazdné, dotiahol mi to ich otec. Tak som to spojazdnil, a opravil brzdy, malo to nefunkčné brzdy. Tak som to šiel vyskúšať. Nejak to fungovalo, problém nastal keď som zabrzdil prednou brzdou. Skoro som sa dosral, ono totiž pri zabrzdení preperoval predok a koleso mi chytlo o rám vpredu pred motorom a bloklo. To bolo , hneď som stál na prednom kolese. Tak som to odovzdal otcovi tých majiteľov a upozornil ho, že bude synovrah , keď to dá deckám do rúk. A teraz k veci, musíš skontrolovať rovinu náhonu, reťazové koleso na zadnom kolese musí sedieť s vývodovým kolieskom na motore. Privariť držiaky, ale podľa mňa to bude krátky rám ten motor na nezmestíš. Keď máš motor z Jawy 250 predaj veteránistom a za tie prachy kúpiš funkčné čudo čínske a hotovo. Držím palce. PS: videl som video, ako nejaký poliaci do motorky napchali motor z Lady Samary 1300 a jazdili na tom. Hehehehe, Mrkev ma predbehol, to je tá Samara, motor je otočený naopak, a vozia sa.

Naposledy editováno 27.02.2018 19:27:19

(reakce na) Motor Jawa 250

27.2.2018 v 20:10 | Nahoru | #6
krokoš> Dvaapůla má řetěz vpravo, číňan to dal vlevo. Pokud není aspoň trochu zručný, skončí už na přehození zadního brzdového třmenu na druhou stranu a k nějaké řetězové lince se ani nedostane.
Ale dal jsi mu aspoň naději a to se cení

Motor Jawa 250

27.2.2018 v 21:15 | Nahoru | #7
hodně štěstí s tým pertinaxem, přeje národní podnik Katoda Holomóc

Motor Jawa 250

28.2.2018 v 07:33 | Nahoru | #8
Kdoze tu pracoval s nasadou od kostete, pikslou od Coly a vazacim dratem??? Hledek Smudlo, hledej a inspiruj se!

Naposledy editováno 28.02.2018 07:33:36

Motor Jawa 250

28.2.2018 v 13:17 | Nahoru | #9
Jo, to byl saxofon z Václaváku, už dlouho nezaložil nové vlákno, tož snad konečně má nějaký smysluplný stroj ve stavu kdy nemusí opravovat anebo nejezdí už na ničem.
Téma je zamknuto


TOPlist