bmw_r1300gs_cartec




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Tlumičový olej Ohlins? A jakej olej je červenej?
Zdravím všechny. Myslíte, že stojí za to dát do předních vidlic tlumičák od Oehlins ? Je fakt lepší? A jakej tlumičovej olej 10W je červenej? Díky za rady

Naposledy editováno 08.01.2018 17:33:47

1 reakcí na tento příspěvek Tlumičový olej Ohlins? A jakej olej je červenej?

2.1.2018 v 22:47 | Nahoru | #1
Do své VFR 01 dávám Motorex , koupím flašu 10W a 15W, smíchám a plním. SS-8 co jsem vyčetl odpovídá 10w, ale podle mých zkušeností je potřeba předek na VFR přitvrdit, pružiny mám na posledním zářezu.Při origo nastavení a oleji 10w předek nestíhal.

(reakce na) Tlumičový olej Ohlins? A jakej olej je červenej?

3.1.2018 v 15:27 | Nahoru | #2

lubon píše: Do své VFR 01 dávám Motorex , koupím flašu 10W a 15W, smíchám a plním. SS-8 co jsem vyčetl odpovídá 10w, ale podle mých zkušeností je potřeba předek na VFR přitvrdit, pružiny mám na posledním zářezu.Při origo nastavení a oleji 10w předek nestíhal.



SS-8 v případě Motorexu odpovídá 7,5W. Na to pozor, protože každý výrobce to má jinak a to označení 10w, 15W... s tím má pramálo společného a jak psal Uni, vypovídající jsou jen technické listy. Že je VFR trochu podtlumené je fakt. Třeba na sedmpade je psaná SS-7 a dávám Motorex 7,5W (ekv. SS-8) a je to tak akorát, desítka je už moc tuhá. Jak se chová Fi nevím, ale jde o to, aby se vidle stíhala vracet na opakovaných nerovnostech. Jinak to dotahování předpětí nemá velký smysl. Prakticky si tím poze zvedáš čumák motorky, protože parametry pružiny jsou pořád stejné. Jestli chceš zvýšit progresi, nalej tam trochu víc oleje, tak o centimetr do každé vidle. Zmenší se tím vzduchový polštář a celkově se to bude chovat, jako by byla pružina progresivnější, ale na drobné nerovnosti bude reagovat pořád citlivě.

Mike 70> Co se výmeny týká, je to opravdu tak na hodinu až dvě. Postup?
1) Motorku na stojánek a na zadní sedlo dej zátěž (pytel cementu nebo cokoliv), ať je př. kolo ve vzduchu.
2) Povol objímky řídítek, horní brýle a zátky vidlí.
3) Sundej třmeny, kolo a blatník.
4) Povol spodní brýle a vysuň vidle.
5) Vyšroubuj zátky a odšroubuj je od cartridgí, vyndej pruziny. Všechno si skládej, jak bylo.
6) Vylej olej a propumpuj, ať ho vyteče, co nejvíc.
7) Nalej nový, propumpuj, aby se vytlačil vzduch a nech pár minut ustát. Pak trubku zamáčkni, vytáhni táhlo tlumiče a uprav výšku hladiny.
8) Všechno poskládej v opačném pořadí.
9) Večer dej vědět, jestli už to máš.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Sundání nádrže bez vypuštění VFR 80... Honda VFR 800 Mike70 6 1.4.2024 v 21:27 Mike70
Zachrastění po vrknutí plynem - nap... [1, 2] Honda VFR 800, Honda VFR 800X Crossrunner Obo67 33 16.3.2024 v 17:31 Obo67
Převoz moto [1, 2] Honda VFR 800 Corlis 37 14.3.2024 v 11:17 Gahan37
Oživení VFR 800 rv 2000 Honda VFR 800 JARYN82 27 23.11.2023 v 22:54 JARYN82
VFR 800 - spojka skoro ON/OFF Honda VFR 800 Ferda22 2 4.10.2023 v 15:18 ja1


TOPlist