bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: motor
9.11.2017 v 20:06
Motor po naštartovaní začne tlačit z vrchnej zadnej hadičky olej do priestoru vzduchového filtra a po cca 30 sekundach začne dymiť a potom zdochne !!!

1 reakcí na tento příspěvek motor

9.11.2017 v 20:09 | Nahoru | #1
Buď máš moc oleje v motoru,nebo ti to fouká přes kroužky a proto se ti olej tlačí do odvzdušnění...

motor

9.11.2017 v 21:36 | Nahoru | #2
jak píše Anti, nespozoroval jsi spotřebuju olej ?

(reakce na) motor

10.11.2017 v 08:07 | Nahoru | #3
Anti> ide o to že tu motorku som kupil len nedávno a ona jazdila dobre. olej v sklíčku sa nedá odmerat je celé čierne.výmenu udajne vykonal predávajúci. mám aj problém s vytekajúcim benyzínom z prepadu karborátora. zrejme plavák neuzavrie prívod paliva ale nie som si istý !!!

1 reakcí na tento příspěvek motor

10.11.2017 v 08:17 | Nahoru | #4
základ je nikdy nevěřit prodovájícímu jestli máš sklíčko černé jak bota, tak olej evidentně moc často neměnil, možná ho jen dolil, jednoduše olej vyměň a nalij tam kolik tam má být, pak uvidíš, taky když ti nezavírá benzin mohl ti nachcat benal do motoru a proto ti to tlačí ven

(reakce na) motor

10.11.2017 v 08:26 | Nahoru | #5
kawajawa> skusim tvoju radu, potom sa ozvem či to malo efekt lebo nie !!

1 reakcí na tento příspěvek motor

10.11.2017 v 08:48 | Nahoru | #6
No me zaujala ta veta o prepadu benzinu. Muj odhad je, ze Ti netesnil ventil plovakovky a natekl Ti benzin do oleje. Je ho tam hodne, tak to po nastartovani tlaci navrch. Otevri olejovy uzaver a cuchni, jestli olej smrdi po benzinu. A nestartuj to. Vypust, nalej cisty a pak neco zkousej. Jinak pokud se potvrdi ma hypoteza s benzinem, tak pred vymenou jeste vycisti karburator a sprav ten prepad, jinak Ti to znici i novy olej.

Edit: Jestli se nemylim, mas tam podtlakovy benzinovy kohout. Tam si taky vymen gumicku/membranu, aby se to uz neopakovalo.

Naposledy editováno 10.11.2017 08:49:34

motor

10.11.2017 v 11:52 | Nahoru | #7
Vymen olej, lebo ak sa nedá zmerať máš ho tam asi moc nad max, a pluje ti to von.

(reakce na) motor

10.11.2017 v 15:16 | Nahoru | #8
DrDNA01> Myslím že jsi to trefil.Až na jedinou věc,podtlakový ventil má 650,šestistovka ne...

motor

14.11.2017 v 20:01 | Nahoru | #9
Tak olej som vypustil a bolo ho tam poriadne cca 4,5 l. Bol zmiešaný s preplachovaným benzínom z karborátora !!! Prečistil som karburátor, vymenil poškodené tesnenie na ventile nádrže, vymenil nový filter dolial 2l olej a .... čuduj sa svetu motor naskočil na treti kop a všetko išlo ako má biť... Takže vrelá vďaka za vaše rady. Už len dobré počasie a idem ju prevetrať niekde na polia a kopce ... zdar moto...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Regulátor nereguluje (možná) [1, 2] Kawasaki KLR 600 Firecracker 52 10.8.2023 v 20:29 Anti
Regulátor nereguluje Kawasaki KLR 600 Firecracker 1 13.7.2023 v 18:53 spac1
Spojkové plechy hladké vs vroubkova... [1, 2, 3] Kawasaki KLR 600 Firecracker 67 7.11.2022 v 14:42 VlaHa
problém s výkonem [1, 2] Kawasaki KLR 600 indyK 41 4.9.2022 v 23:35 XxxFrajirek
Kawasaki Klr 600 nevystavuje spojka Kawasaki KLR 600 hugo12 1 27.8.2022 v 21:34 Anti


TOPlist