globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: problém s výkonem
mam kawasaki klr 600 je to dovoz z Itálie výkon má 42 hp najeto 30000km rok vyroby 86 vereze se startem komprese výborná klepaní žadné olej ani vodu nežere a chod motoru výborný ale problém je že nejede více jak 110-120 a co psali i zátah by měl byt trochu větší mam podezření na karburator jaké tam mohou být problémy ? a je to možné že to dělal membrana v karbu ? (palivo teče ventily vše doleha )
Předchozí
1 2
Následující

1 reakcí na tento příspěvek problém s výkonem

12.2.2014 v 21:33 | Nahoru | #1
jiný převodový poměr, redukce v přírubě, redukce ve výfukovém koleni, doraz na plynu, ale to by jsi poznal že by nešla vytočit do max.

koukni na barvu svíčky

1 reakcí na tento příspěvek problém s výkonem

12.2.2014 v 21:36 | Nahoru | #2
Membrána v karburátoru,ucpané trysky,přeskočený rozvod.Jen co mě napadlo jako první

(reakce na) problém s výkonem

12.2.2014 v 21:49 | Nahoru | #3
Anti> ok jak se pozná přeskočený rozvod ?

(reakce na) problém s výkonem

12.2.2014 v 21:52 | Nahoru | #4
wáca> svíčka mě nenapadla díky

1 reakcí na tento příspěvek problém s výkonem

12.2.2014 v 22:03 | Nahoru | #5
na přeskočený rozvody by to nejelo, to si nemyslim, ale koukni do manuálu jak se nastavují rozvody

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) problém s výkonem

12.2.2014 v 22:06 | Nahoru | #6
wáca> no ja to nechi zatím vubec otvírat a myslím si že by to střílelo a dělalo bordel ale to neděla motor ma krasně plynulý chod skusím spíše tu svíčkua karbec

(reakce na) problém s výkonem

12.2.2014 v 22:07 | Nahoru | #7
indyK> a popřípadě ta membrana kde se da sehnat a za kolik ?

1 reakcí na tento příspěvek problém s výkonem

12.2.2014 v 23:02 | Nahoru | #8
Můžeš to trošku upřesnit? Když se dostaneš na hranici 120km/h už ji dál nevytočíš nebo co se děje s motorem- motorkou?

problém s výkonem

13.2.2014 v 05:33 | Nahoru | #9
Je tu jeden,co tvrdí,že měl rozvody o tři zuby .
Já bych šel nejdřív po karburátoru,jestli se to otevírá klapka i šoupátko naplno,jestli nemáš děravou membránu nebo někde nějaký bordel.
Náhradní díly buď zde v bazaru(stejný karbec má i KLR/X 650),případně Ebay či partsdepot .
Pokud je to Itálie,tak to zřejmě zavřené nebude.

(reakce na) problém s výkonem

13.2.2014 v 07:55 | Nahoru | #10
EnduristaGG> jj vytocim 120 a víc nejede nejde už potom točit

1 reakcí na tento příspěvek problém s výkonem

13.2.2014 v 11:11 | Nahoru | #11
Tak to je každopádně někde problém. Na KLR jsem nejel ale XL,XR,XT,TT jdou normálně na pětku přetočit. Začal bych tím základem pěkně pomalu od začátku Tj. Vzducháč, barva svíce, ventily. Pak bych se mrkl na karbec tam je 2 komorovej? Koukl bych jestli ti správně zvedá to pravý podtlakovy? šoupátko. A taky zkontrolovat podle manuálu trisky

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) problém s výkonem

13.2.2014 v 15:54 | Nahoru | #12
EnduristaGG> Je tam klasický jednoduchý Keihin CVK4O,žádný nesmysly se dvěma tělesy.Ten vzduchový filtr je dobrý tip,na ten by se měl kouknout a případně ho preventivně vyprat.

indyK:Kolik to na těch stodvacet točí?Otáčkoměr ti funguje,ne?Na ostatní kvalty se přes ty otáčky dostaneš?

1 reakcí na tento příspěvek problém s výkonem

Skvělá odpověď, děkuji! 13.2.2014 v 16:23 | Nahoru | #13
Mě to jelo taky na KLR jen 120, na membráně jsem našel 3 díry. Potom jsem to rozjel na Mitas E09 na necelých 160, ale musel jsem ležet. Jinak 140 v pohodě. Nekupovat v Partsdepot, dáš tam za ní 5000kč. Jedině ebay, tam je asi za 1500kč. V Partsdepot jí mají jedině společně se šoupátkem, neprodávají zvlášť.

Naposledy editováno 13.02.2014 16:25:11

(reakce na) problém s výkonem

13.2.2014 v 18:32 | Nahoru | #14
Anti> na 1 .2.3 to vytočím na max pak asi někde na 4-5000

(reakce na) problém s výkonem

13.2.2014 v 18:50 | Nahoru | #15
killabees> dal by se do klr dat jiný karbec ??

problém s výkonem

13.2.2014 v 18:55 | Nahoru | #16
kupřikladu něco takového http://motorky.bazo...arburator-MIKUNI.php ?

1 reakcí na tento příspěvek problém s výkonem

Skvělá odpověď, děkuji! 13.2.2014 v 20:31 | Nahoru | #17
Je to taky čtyříctka,pokud bude sedět na délku a průměr ze strany airboxu,tak proč ne.

(reakce na) problém s výkonem

15.2.2014 v 11:51 | Nahoru | #18
Anti> takže problém vyřešen děkuji za rady membrana (to co zní zbylo) vypada takhle takže bud novou membranu nebo nový karbec



1 reakcí na tento příspěvek problém s výkonem

16.2.2014 v 10:56 | Nahoru | #19
Já bych koupil za 900kč s ebay. ZDE

nebo jak říká Anti, jestli máš jinej karbec třeba s KLR 650, nebo když tam bude pasovat. Tak to přehoď.

Naposledy editováno 16.02.2014 11:01:29

problém s výkonem

16.2.2014 v 11:50 | Nahoru | #20
tyhle podlakové karburátory stojí za hovno.
osobně bych koupil raději něco klasického a narval to tam-motorka tím hodně ožije..
nevýhoda je ale laborování při nastavení směsi..

1 reakcí na tento příspěvek problém s výkonem

16.2.2014 v 12:47 | Nahoru | #21
Zrovna KLR není příliš háklivé na nastavení.Já ji provozoval i s karburátorem Jikov z Jawáckého endura

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) problém s výkonem

16.2.2014 v 13:27 | Nahoru | #22

Anti píše: Zrovna KLR není příliš háklivé na nastavení.Já ji provozoval i s karburátorem Jikov z Jawáckého endura


jo,velké,nízkokompresní jednoválce sežerou všechno...,ale je to kus od kusu,záleží na štěstí.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) problém s výkonem

16.2.2014 v 17:27 | Nahoru | #23
Dolph-cz> co by jsi doporučil za karbec ? diky

(reakce na) problém s výkonem

16.2.2014 v 17:32 | Nahoru | #24
killabees> a ta memmbrana sedne do karbu s klr 600 když je na 650 ? a jiný karbec nemam mam doma jen jawy...

1 reakcí na tento příspěvek problém s výkonem

16.2.2014 v 17:36 | Nahoru | #25
a dale se chci zeptat mam doma ještě jeden motor na klr 600 a dal by se nějak přesahnout vykon 30 kw ? popřípadě jak ? diky

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) problém s výkonem

16.2.2014 v 18:06 | Nahoru | #26
indyK> Karburátory jsou stejné pro KLR 600,KLR650,KLX650.Jedná se jeden ten samý karburátor.
"a dale se chci zeptat mam doma ještě jeden motor na klr 600 a dal by se nějak přesahnout vykon 30 kw ? popřípadě jak ? diky"
Nerozumím řeči tvého kmene,zkus to česky nebo moravsky

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) problém s výkonem

16.2.2014 v 18:09 | Nahoru | #27

indyK píše: Dolph-cz> co by jsi doporučil za karbec ? diky



rozhodně bych šel do nějakého ze 4taktu,dobré jsou třeba z ktm exc 450-530,nebo z nějaké CRF a pod. prostě ploché šoupátko+akcelerační pumpička...
důležité je,aby to dalo jednoduše namotovat...

(reakce na) problém s výkonem

16.2.2014 v 20:19 | Nahoru | #28
Dolph-cz> Dneska je to jednoduché,všecko je na gumách.
Ideál je FCR40

(reakce na) problém s výkonem

17.2.2014 v 12:03 | Nahoru | #29
Anti> dobře jednoduše moravsky na tom druhem motoru bych chtěl nějaké úpravy aby byl větší výkon tak jestli nevíte jaké úpravy jsou vhodné a nejlepší popřípadě jaký nejvyšší výkon lze z klr dostat diky

problém s výkonem

17.2.2014 v 15:18 | Nahoru | #30
Větnému spojení "navýšit výkon" rozumím,frázi "presahnout vykon" jsem nerozuměl...
Tak jak píše Dolph,nekupuj gumu do originálu,kup jiný karburátor s přímým šoupětem.V úvahu přichází něco z KTM nebo Husqvarny,prostě z ostřejšího endura nebo motokrosu.Pak pořiď průchozí výfuk a filtr.Taky můžeš uvažovat o Ignitechu-programovatelné řídící jednotce.
Zbytek je už náročnější-převrtání,úprava profilu vaček,úprava rozvodů vyvažováků...
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Regulátor nereguluje (možná) [1, 2] Kawasaki KLR 600 Firecracker 52 10.8.2023 v 20:29 Anti
Regulátor nereguluje Kawasaki KLR 600 Firecracker 1 13.7.2023 v 18:53 spac1
Spojkové plechy hladké vs vroubkova... [1, 2, 3] Kawasaki KLR 600 Firecracker 67 7.11.2022 v 14:42 VlaHa
Kawasaki Klr 600 nevystavuje spojka Kawasaki KLR 600 hugo12 1 27.8.2022 v 21:34 Anti
Přepákování demontáž KLR 600 Kawasaki KLR 600 Pájmen 6 12.4.2022 v 19:43 Pájmen


TOPlist