Prosím o radu.
Koho požádat o generální opravu motoru Monstra 600?
Prosím Olomouc a nejbližší okolí ... chci ho dát dopucu.
Děkuji !!!
1 reakcí na tento příspěvek Generálka motoru Monstra 600, 2004
1 reakcí na tento příspěvek Generálka motoru Monstra 600, 2004
1 reakcí na tento příspěvek Generálka motoru Monstra 600, 2004
Protože udělat generálku motoru na malým monsteru znamená navýšit jeho cenu na dvojnásobek. Neber to nijak zle, ale víš o tom něco ? Resp. máš zájem se něco dozvědět ?
Já mám už třetí tok SS900 rv. 97 a popravdě, měl jsem podobný úvahy a zatím je neztrácím, leč nenastal čas. Žere to olej ale jede to suprově, sladit se to taky dá, tak proč řešit píčoviny. Pokud ti to nežere při hustý palbě, kdy motor točíš a akceleruješ/ brzdíš, víc jak 0,3-0,5 - na 1000 neřeš to. Je to vzduichovka a ty prostě něco oleje vezmou.
Raději se soustřeď jestli máš udělaný ventily a vpohodě řemeny.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Generálka motoru Monstra 600, 2004
Díky.
Štve mě: Zvyšující se počet nepřesných řazení. Někdy při řazení nahoru 1-2-3 v motoru střelí (ten zvuk je specifický a líbí se mi, je takový dutý) nicméně jindy při
podřazování to prostě nejde, prostě se musím trefit. Spojka je ok. Nevím jestli sem to udělal dobře, odsuďte mě za to, nebo já nevím co, ale blbla. Podíval
sem se na lamely a přitom je přeházel a je to ok.
Když stojí 5dní+ tak nechce chytit. Nebo chytne hned a krásně na 2 sekundy a pak chcípne a pak ne a ne.
Ventily ano. Ano chci to dát někomu, kdo je udělá, protože je to potřeba. A to je to, komu ??? Jak moc bych to chtěl umět udělat sám !!!
Díky za zájem.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Generálka motoru Monstra 600, 2004
Důležitý ovšem je, jestli ti spojka vystavuje dobře, tedy jestli nemáš na spojce zbytek tahu motoru i v plným vystavení na kvaltu. Když máš za jedna a vystavíš naplno, táhne motorka? Nemáš to jen zavzdušněný ?
Podle mě bys to měl dát na klasickej servis - změřit ventilový vůle, vyměnit půlkroužky, řemeny. Potom nastavit podtlaky a celý karbce. Nedělej to v obráceným pořadí, nejdřív zkontroluj rozvodovej systém a pak přípravu paliva. Tohle je tak na 5-7tCZK ... během toho řeš s mechanikem proč ti nejde řadit. Spojka, vydlička, kulisa?
Cokoli kolem převodovky je totální rozborka motoru a to prostě nezaplatíš, raději kup jinej a tenhle si nech na díly.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Generálka motoru Monstra 600, 2004
dře kov o kov. Dolů je to horší, ano přesně to se dělo ... spojka nevystavovala dobře. Podotýkám mokrá. Motorka táhla i při plném zmáčknutí spojky,
ne moc, ale ano. Zavzdušněná není, kontroloval sem - odvzdušňoval. Po přeházení lamel je to dobré, ,,teda,, netáhne, stojí a je v poho. ... až na
stále častější nepřesně podřazování. Viděl sem jak rozevírá a myslím, že rozevírá dost. Olej 15W50. Tyčinka - viděl sem ji a vypadá normálně. Kulisa,
co to je? Nejspíš tu spojku ještě rozeberu a lamely odmastím, jenže zatím teda nevím jak ??? Koš je tam novej na 100%, tak sem to koupil, lamely
sou už celkem jetý. Myslím si ale, že je to něco ve spojce, snad ty lamely.
Motorku nemám v plánu prodat nikdy .. osobně zastávám názor, že motorky se neprodávají. Klidně jich budu mít více, ale neprodám !!!
Chci tohle vše vyřešit a GO se stejně nevyhnu, má už najeto 54000. Pak budu mít tuto nádhernou motorku s motorem po GO.
Děkuji, těší mě zájem.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Generálka motoru Monstra 600, 2004
Chod přítlačáku nemusí bejt moc velkej, je to jen několik milimetrů, ale musí jim dát prostor se rozestoupit. Koš nesmí bejt osekanej v místech od lamel - píšeš na 100% dobrej (jak to víš? Poznáš to?) - co to znamená ? Viděl si jak vypadá, není v místech lamel zubatej ? Lamely se musel lehce rozeskakovat, nesmí jim bránit zuby na koši, nebo zlučený vnější výstupky lamel. Jestli jsou jetý, měly by mít spáíš tendenci klouzat - tím to nebude. Spíš možná maj ztlučený hrany vnějších zubů a třeba se zamykaj mezi sebou ke koši
Kontrolovat a odvzdušňovat neznamená vždy opravdu odvzdušnit ... má to ventil i na páčce? nebo jen dole? Koukni se hlavně jak odskakuje přítlačák když k tomu přijdeš po delší době a vystavíš a jak když to několikrát promačkáš - tím opravdu vyloučíš zavzdušnění. Lamely neodmašťuj, k čemu ? Naliješ tam olej a je to znovu to samý ...
Proboha a řečí o 54000km... ... moje S4RS má po 9letech 71t km...a SS900 po dvaceti asi 78tkm...a na generálku fakt nejsou
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Generálka motoru Monstra 600, 2004
t_
Zkuste mrknout na tohle. Když porovnám opotřebení lamel a koše, tak bych prostě řekl, že koš je proti lamelám novej. viz. foto.
Koš má vůli, není to nic dramatického, ale při zakvedlání se o pár mm pohne. ???
Při odvzdušnění sem povolil jen ventil dole a jím vymačkával brzdovku. A stejně přítlakáč krásné odskočí.
Lamely a plechy jsou slepené olejem, přítlakáč odskočí a jinak zůstane vše pohromadě. Proto to chci rači odmastit před tím, než dám zbrusu novej olej Shell Advance Ultra 4T 15W-50.
Jo ještě než sem to odstavil .. tak sem startoval na jedničku přes spojku a motorka táhla - ne že by jela, ale cukla a popotáhla a olej tam byl starej cca 4000km.
Řeči o 54000 - no, já hold nevím, ale je pravda, že někdy s tím jezdím jak píˇ.us, nicméně info o vašik strojích 70t + jsou pozitivní.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Generálka motoru Monstra 600, 2004
1 reakcí na tento příspěvek Generálka motoru Monstra 600, 2004
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Generálka motoru Monstra 600, 2004
Machichichi píše: freedom>
t_
Zkuste mrknout na tohle. Když porovnám opotřebení lamel a koše, tak bych prostě řekl, že koš je proti lamelám novej. viz. foto.
Koš má vůli, není to nic dramatického, ale při zakvedlání se o pár mm pohne. ???
Při odvzdušnění sem povolil jen ventil dole a jím vymačkával brzdovku. A stejně přítlakáč krásné odskočí.
Lamely a plechy jsou slepené olejem, přítlakáč odskočí a jinak zůstane vše pohromadě. Proto to chci rači odmastit před tím, než dám zbrusu novej olej Shell Advance Ultra 4T 15W-50.
Jo ještě než sem to odstavil .. tak sem startoval na jedničku přes spojku a motorka táhla - ne že by jela, ale cukla a popotáhla a olej tam byl starej cca 4000km.
Řeči o 54000 - no, já hold nevím, ale je pravda, že někdy s tím jezdím jak píˇ.us, nicméně info o vašik strojích 70t + jsou pozitivní.
nic nekupuj, podle mě ten koš vypadá fakt jak novej a lamely dost možná taky ... Problém bude jinde...
říkal si, že si je "přeskládal" ... měl si někde plánek sestavení lamel a plechů ? Jeden (minimálně jeden) z plechů je bombírovanej, prohnutej. Většinou bejvá co nejblíž k motorový části - aby po odtlačení přítlačáku ostatní lamely "rozhodil" - bývá označenej. Ta spojka musí bejt poskládaná správně podle pořadí lamel, plechů a bombírovanýho plechu. Máš to poskládaný dobře?
Koš a lamely máš vpořádku. Ty nemáš problém s "ojetýma" lamelama ...to by ti klouzalo ...ty máš opačnej problém, tobě to nechce vystavovat.
Najdi si schéma pořadí komponentů ve tvý spojce a zkontroluj to.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Origo výfuky na Monster 600 Ducati Monster 600 | TheMoses | 3 | 30.5.2023 v 20:41 honzabiker |
Synchronizace karburátorů Ducati Mo... Ducati Monster 600 | Ducati88 | 1 | 12.3.2022 v 13:08 Ariete |
Prosím o rady - koupě Ducati Monster [1, 2] Ducati Monster 620, Ducati Monster 600 | blahi | 55 | 14.8.2021 v 20:40 eMnatřetí |
desmo rozvod Ducati ST2, Ducati Monster 600, Ducati 900 SS, Ducat... | adrianosciro | 14 | 21.2.2021 v 15:57 Borntobewild |
Jakou značku baterie doporučíte [1, 2, 3, 4] Ducati Monster 600 | chatra | 102 | 28.7.2020 v 12:05 kratkej01 |