globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe
Rád bych rozjel diskusi o zkušenostech z cest s novou Africou. Od května, kdy jsem ji novou koupil mám najeto cca 6tis. kilometrů (většinou po asfaltu). Vše skvělé, ale zajímavější bude řešit jobovky. Takže
1. po studeném startu (přes noc) se mi stane, že po cca 15 vteřinách zdechne, jakoby na moment přerušil vstřik. Pokud ale hned po startu krátce protočím na 2,5tis.ot. přerušení volnoběhu se nekoná
2. vyšší plexi jsem zpět vyměnil za originál. V mém případě nešlo o turbulence, ale vadila hrana vyššího plexi ve výhledu. Mám 185cm. Tímto vyšší originál plexi Honda na Africu nabízím.
3. Po 5500 km jse lehce musel dopnout řetěz.
4. při popojíždění ve městě bych potřeboval něco mez 1. a 2. (mám manuál) To samé bylo i u Transalpa, kterého jsem měl dříve
5. ocenil jsem přídavné mlhovky. Potkávací světlo je podle mě dosti slabé . Mám světla pod kapotáží. Ne na padácích.
6. Větší stupačky pro jízdu ve stoje jsou paráda. Zadek si potřebuje odpočinout i na asfaltu.
7. Když jedu sám jezdím bez horního kufru. Lepší je vak na sedle spolujezdce. Nějak se mi s tím líp jede.
8. Hlavní stojan už jsem musel lehce ošetřit barvou. Opírá se nejen patka ale i kus trubky stojanu. Bočák jedině s plackou. V základu se dosti bořil (na hlíně).
Kdo má odpovědi, nebo rady ozvěte se. Jinak zdravím všechny z Olomouce. Můžeme dát Africa sraz.


CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe

30.8.2018 v 09:42 | Nahoru | #481


Naposledy editováno 31.08.2018 09:40:12

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe

30.8.2018 v 12:53 | Nahoru | #482
_zdenda_> nasrané dvouválce mají jiné vlákno..ale jsi vítán...chléb a sůl nemám ale nabízím zdarma šablonu na domácí výrobu wind deflectoru na sterilní Hondu... napiš email a máš ho tam

Naposledy editováno 30.08.2018 12:54:34

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe

30.8.2018 v 13:03 | Nahoru | #483
CRF1000> dík, kdybych to náhodou potřeboval, tak použiju kýbl

(reakce na) CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe

30.8.2018 v 13:38 | Nahoru | #484
_zdenda_> s tou šablonou z 1 kýble vyrobíš 5 deflektorů

CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe

30.8.2018 v 17:56 | Nahoru | #485
Chlapci, a co vyhřívání sedla, řešil někdo? Já to chci přes zimu udělat.

CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe

2.9.2018 v 19:54 | Nahoru | #486
Už někdo řešil snížení (přepákování) CRF1000 ........????

1 reakcí na tento příspěvek CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe

2.9.2018 v 19:59 | Nahoru | #487
Ja resil s snizeni pomoci prepakovani, ale nez jsem to vyresil, zvykl jsem si na vyssi masinu. Pred Afrkou jsem jezdil gsx1400. V Nemecku delaji snizujici bezmek na pruzinu, zdvih zustane stejny, motorka si vic sedne po zatizeni. V Italii jsem nasel prepacko kde dali -5 cm. Oboji se da najit na ebay.

CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe

2.9.2018 v 21:09 | Nahoru | #488
Je mi velká, měřím 178 cm, ale zvládám to. A vyhovuje mi to. Snižovat nebudu. Dneska jsem ji tunil a jsem zamilovaný až po uši. Moc se mi líbí...

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe

3.9.2018 v 11:12 | Nahoru | #489

ipetr píše: Ja resil s snizeni pomoci prepakovani, ale nez jsem to vyresil, zvykl jsem si na vyssi masinu. Pred Afrkou jsem jezdil gsx1400. V Nemecku delaji snizujici bezmek na pruzinu, zdvih zustane stejny, motorka si vic sedne po zatizeni. V Italii jsem nasel prepacko kde dali -5 cm. Oboji se da najit na ebay.


Neměl bys přímo odkazy? Hledám, hledám, ale našel jsem jen tohle:
https://www.ebay.com...0:g:NO8AAOSwIwJZiYen
nebo tohle
https://www.ebay.com...:g:5MgAAOSw8UtbQ71p.

Jsem taky "malý pivo" se svými 175 cm, když ji zasednu v jednom člověku, tak musím mít při zastavení paty mírně zvednuté nad zemí. Hodily by se mi tak 2 - 3 cm dolů. Ale možná půjdu nějakou nejjednodušší a levnější variantou - rozešít sedlový potah a trochu "ohoblovat" výstélku sedačky - už jste to měl někdo rozebrané?

Naposledy editováno 03.09.2018 12:32:47

(reakce na) CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe

3.9.2018 v 16:51 | Nahoru | #490
MirSe> Ahoj, jen malá poznámka. Vzhledem k přepákování se mění v průběhu zdvihu poměr mezi zdvihem kola a stlačením tlumiče. Tím progresivně stoupá síla potřebná ke stlačení zadního kola, ALE také stoupá rychlost stlačování tlumiče, což vyvolává vyšší kompresní útlum na zadním kole při zatlačení. Nevím, jak jinak popsat co se při pérování děje. Nicméně pokud snížíš péro a pustíš zadek níž, změní se progresivita a zadní pérování bude příliš tlumit oběma směry. Vzhledem k malému rozsahu nastavení tlumiče to nepůjde dohnat a celá charakteristika pérování, které Honda jistě věnovala spoustu prostoru při vývoji se změní. Píšu to proto, aby jsi za drahé peníze nepořídil něco, co Ti zhorší jízdní vlastnosti.

CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe

3.9.2018 v 17:57 | Nahoru | #491
A nebylo by lepší koupit origo snížené sedlo?Nebo ho nechat upravit,třeba na www.extrem-polster.cz/

(reakce na) CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe

3.9.2018 v 19:41 | Nahoru | #492

MirSe píše: Neměl bys přímo odkazy? Hledám, hledám, ale našel jsem jen tohle:
https://www.ebay.com...0:g:NO8AAOSwIwJZiYen
nebo tohle
https://www.ebay.com...:g:5MgAAOSw8UtbQ71p.

Jsem taky "malý pivo" se svými 175 cm, když ji zasednu v jednom člověku, tak musím mít při zastavení paty mírně zvednuté nad zemí. Hodily by se mi tak 2 - 3 cm dolů. Ale možná půjdu nějakou nejjednodušší a levnější variantou - rozešít sedlový potah a trochu "ohoblovat" výstélku sedačky - už jste to měl někdo rozebrané?



paty mírně nad zemí?
tak co řešíš,to je naprosto v pohodě.pokud pohodlně dosáhneš oběma nohama na zem-i když jen špičkama,tak je to úplně normální.tvůj jediný problém je zlozvyk.......

1 reakcí na tento příspěvek CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe

3.9.2018 v 19:45 | Nahoru | #493
Jakej zlozvyk? Tomu nerozumím...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe

3.9.2018 v 20:13 | Nahoru | #494
Yura> copak se stojí na patách?

CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe

3.9.2018 v 22:34 | Nahoru | #495
Proto se od urcite hodnoty snizeni pouziji jine kosti, trojuhelnik nebo vidlicka, prave aby ta progrese byla zachovana.
Nizsim sedlem se meni cele drzeni tela, coz nemusi vyhovovat, stejne jako tenci vypln sedla.

CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe

3.9.2018 v 22:39 | Nahoru | #496
Riziku změn charakteristiky pružení při přepákování bych se právě rád vyhnul. Pokud se nakonec rozhodnu pro nějakou formu snížení, byla by to zřejmě cesta snížení čalounění sedla. Manuálně snad nejsem úplné kopyto, tak bych se do toho možná pustil přes zimu i sám, zase taková věda to nemůže být. Dokud byl živ můj děda čalouník (dnes jsem mimochodem už čerstvým dědečkem sám ), tak říkával, že dneska s umělými hmotami v polstrování může být čalouníkem každý blbec - stačí prý opatrně sundat potah, přebytek pěny nahrubo ořezat ostrým břitem, dobrousit do požadovaněho tvaru a zpátky natáhnout a vypnout potah. No ještě nevím, jestli se do toho pustím, třeba nakonec zůstanu u původní varianty. Jak si na sebe s AT zvykáme, je to čím dál lepší. Když jsem sám, je to v poho, ale když jedeme ve dvou a nastupuje nebo sesedá spolujezdec a není to uplně na rovině, trochu víc rozkročení pro větší stabilitu bych asi přece jen přivítal
Každopádně všem děkuju za postřehy, rady i poslané odkazy, člověk si tak aspoň může utřídit myšlenky a získá větší přehled.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe

4.9.2018 v 06:28 | Nahoru | #497

Dolph-cz píše: Yura> copak se stojí na patách?


no na patách ne, ale pokud tím myslíš stát celou plochou podrážky na zemi - tak nejde o zlozvyk, ale základní věc. Kdyžpak přijde chvíle, že malej člověk potřebuje opravdu zabrat, aby čtvrttunovou krávu bezpečně udržel, tak na špičkách bude leda tak cvičit jako Harapes a nakonec mu stejně upadne, protože až došlápne celou nohou, bude mít už náklon takovej, že jí neudrží. Takže podle mě požaduje celkem logickou věc.
Akorát teda nevím, jestli je rozumný jít až pod konstrukční možnosti motorky (rozešívat sedlo, atp). Může se stát, že po 60 km bude mít zadnici jak po nakopání.
ed: což je u de-facto nový motorky škoda.

Naposledy editováno 04.09.2018 06:29:55

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe

4.9.2018 v 08:11 | Nahoru | #498
Yura> podle mně je nemít patu na zemi u endura normální.je to prostě enduro,mělo by to být vysoké.....

navíc kroutím hlavou nad úpravou přepákování a pod.....,já to chápu,že jsou lidi co mají krátké nohy,ale když se sníží zadek,změní se úhel přední vidlice,jízdní vlastnosti té motorky to může totájně odjebat,bez znalostí a komplexně provedené úpravy je to fakt k hovnu.

příjde mi rozumnější si prostě koupit mašinu,která je nižšší,je jich dost.

(reakce na) CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe

4.9.2018 v 10:14 | Nahoru | #499
Dolph-cz> Clovek, ktery do motorek alespon trochu vidi nebo to da na snizeni nekomu znalemu, tak si k zadku adekvatne snizi i predek. Zbytek (vlastne valna vetsina) to moc neresi, protoze zmena geometrie jejich jizdu zase tak vyrazne neovlivni, protoze nejezdi tak blizko limitum, aby to melo zasadni vliv.
Sam poznam az zmenu, kdy zadek je hodne mekky/sedly cca -3 cm od normalu, ale vidle jeste zustala upravena +5 cm.

(reakce na) CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe

4.9.2018 v 16:40 | Nahoru | #500

Dolph-cz píše: Yura> podle mně je nemít patu na zemi u endura normální.je to prostě enduro,mělo by to být vysoké.....

navíc kroutím hlavou nad úpravou přepákování a pod.....,já to chápu,že jsou lidi co mají krátké nohy,ale když se sníží zadek,změní se úhel přední vidlice,jízdní vlastnosti té motorky to může totájně odjebat,bez znalostí a komplexně provedené úpravy je to fakt k hovnu.

příjde mi rozumnější si prostě koupit mašinu,která je nižšší,je jich dost.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe

4.9.2018 v 17:36 | Nahoru | #501

MirSe píše: Jsem taky "malý pivo" se svými 175 cm, když ji zasednu v jednom člověku, tak musím mít při zastavení paty mírně zvednuté nad zemí. Hodily by se mi tak 2 - 3 cm dolů. Ale možná půjdu nějakou nejjednodušší a levnější variantou - rozešít sedlový potah a trochu "ohoblovat" výstélku sedačky - už jste to měl někdo rozebrané?



na přepákování bych se vyprdnul .. ale muzes koupit origo snížený sedlo - Low Rally Seat ..

má oproti standardnímu 850mm / 870mm sníženo na 820mm nízká / 840mm vyšší pozice

třeba tady

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe

4.9.2018 v 20:29 | Nahoru | #502

Dolph-cz píše: Yura> podle mně je nemít patu na zemi u endura normální.je to prostě enduro,mělo by to být vysoké.....

navíc kroutím hlavou nad úpravou přepákování a pod.....,já to chápu,že jsou lidi co mají krátké nohy,ale když se sníží zadek,změní se úhel přední vidlice,jízdní vlastnosti té motorky to může totájně odjebat,bez znalostí a komplexně provedené úpravy je to fakt k hovnu.

příjde mi rozumnější si prostě koupit mašinu,která je nižšší,je jich dost.



Tak snižuje se to i na předku.To jest lineárně....takže to k hovnu určitě není.

Tak ty nizká cestovní endůra v módu AT vyjmenuj.....co vím tak AT je s nizkým sedlem nejnižší motorka. Bohužel to nižší sedlo, není vždy úplně ideální, jsi utopený v motorce. Asi by bylo lepší motorku snížit a nechaht si vyšší sedlo.

(reakce na) CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe

4.9.2018 v 20:30 | Nahoru | #503

dydzej píše: na přepákování bych se vyprdnul .. ale muzes koupit origo snížený sedlo - Low Rally Seat ..

má oproti standardnímu 850mm / 870mm sníženo na 820mm nízká / 840mm vyšší pozice

třeba tady



Rada dobrá, ale jsi pak utopený v motorce a to není vůbec ideální.....

CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe

4.9.2018 v 21:47 | Nahoru | #504
Buďte rádi, já se zase mlátím hlavou o dveře v metru .

CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe

4.9.2018 v 22:09 | Nahoru | #505

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe

5.9.2018 v 08:16 | Nahoru | #506

T.E.CH píše: Tak snižuje se to i na předku.To jest lineárně....takže to k hovnu určitě není.

Tak ty nizká cestovní endůra v módu AT vyjmenuj.....co vím tak AT je s nizkým sedlem nejnižší motorka. Bohužel to nižší sedlo, není vždy úplně ideální, jsi utopený v motorce. Asi by bylo lepší motorku snížit a nechaht si vyšší sedlo.



nikde jsem nepsal,že enduro.když mám krátké nohy,tak si nebudu kupovat enduro a potom z něho dělat břichoplaza.....

a jak moc jdou spustit vidle na AT nevím,ale věšinou tam moc prostoru není....... 3-5cm je sakra hodně.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe

5.9.2018 v 09:07 | Nahoru | #507
Dolph-cz> Souhlas. Podle mě, AT nelze považovat za enduro pro normální lidi, ale za motorku pro obry a zlobry kolem dvou metrů výšky. Aby ta obří motorka nevypadala divně, tak ji stylizovali jako enduro. Osobně jsem si na ni sedl jenom v salonu, a bylo mi jasné, že tohle teda ne. Nepovažuju se za nejmenšího, ale abych nedošáhl z motorky nohama pořádně na zem ani na rovině, takovou tedy ne. Někdo namítne, že když jedeš, tak to jedno. Na motosalonu v Brně byly přikurtované, a dobře tak, jinak by se tam s nima možná devět lidí z deseti válelo po zemi. Většina balancovala na špičkách, když sundali nohy na zem. Při představě, že je to navíc kuframa, váží to dva a půl metráku, řidítka mám skoro u ramen a já ztrácím balanc někde na nerovné polňačce ve svahu, říkám, že tohle nechci. Něco jiného je opravdové enduro, které váží kolem 150kg a kde není problém sklouznout ze sedla do strany, v terénu samozřejmě bez kufrů.
Na cycle ergo jsem se našel a odpovídá to mým reálným pocitům, nohy našponované a rozkročit se nejde.


Naposledy editováno 05.09.2018 10:16:11

CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe

5.9.2018 v 09:27 | Nahoru | #508
jo, souhlas. Proto jsem si dovolil do tohoto vlákna vlezt. Podle mě je možnost opřít se pořádně chodidlem o zem základ bezpečnýho ovládání velký motorky, a proto pokud konstrukčně není možný jí snížit na tuto úroveň, vybíral bych jinde. V tom souhlasím s Dolph-cz. Naopak, neztotožňuju se s názorem, že u enduro stylu je to normální - možná jo, v terénu nebo nějakých úvozech, kamení, atp. kde je povrch členitý a co nedosáhnu tady, dosáhnu o 10 cm dál - beru. Ale většina jízd se koná na silnicích, a úplně vidím situaci, že krátkej řidič zastaví např. na červené nad kanálem, kterej může bejt o pouhý 2 cm níž než silnice, nevšimne si toho a už je o průser zaděláno.
Já teda z Afry dosáhnu pohodlně, leč krátké bylo tentokrát moje konto, bohužel Takže jsem nakupoval o podstavec vedle
Jinak AT CRF je nádherná motorka, přeju majitelům ať si jí pořádně užijou, a já si za 10 let koupím tu olítanou vránu po nich

(reakce na) CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe

5.9.2018 v 09:56 | Nahoru | #509
Kohlstein> AT je pro 2m lidi malá. Třeba i LC8 co mám já by snesla pár centimetrů navíc Mám 2m a nevím jaké to je nedosáhnout normálně z motorky, protože i když si u své potvory stoupnu, tak mám mezi sedlem a rozkrokem místo.

(reakce na) CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe

5.9.2018 v 09:59 | Nahoru | #510
Kohlstein> jsem asi zlobr 182 cm ale na adventure verzi afriky dosahnu s tim, ze chybi tak centimetr, cili nic zasadniho.. Jo mit tak volny love, hnedle do ni jdu
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
jakou spojkovou sadu a Africa Twin ... Honda CRF1000L Africa Twin Yurii 11 7.3.2024 v 21:52 T4C0
Bliká kontrolka ABS Honda CRF1000L Africa Twin Davidrak 7 1.3.2024 v 19:50 Davidrak
Africa Twin CRF1000 odstín barvy Honda CRF1000L Africa Twin Drak-09 2 27.2.2024 v 19:50 Drak-09
připojení kabelu [1, 2, 3] Honda CRF1000L Africa Twin šlauch0 69 26.2.2024 v 16:33 LiborGSXR
Rovnání / oprava ráfku Honda CRF1000L Africa Twin Scottpalda 26 6.2.2024 v 21:49 Drak-09


TOPlist