paolo_novy Přidat reklamu

Téma: CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe
Rád bych rozjel diskusi o zkušenostech z cest s novou Africou. Od května, kdy jsem ji novou koupil mám najeto cca 6tis. kilometrů (většinou po asfaltu). Vše skvělé, ale zajímavější bude řešit jobovky. Takže
1. po studeném startu (přes noc) se mi stane, že po cca 15 vteřinách zdechne, jakoby na moment přerušil vstřik. Pokud ale hned po startu krátce protočím na 2,5tis.ot. přerušení volnoběhu se nekoná
2. vyšší plexi jsem zpět vyměnil za originál. V mém případě nešlo o turbulence, ale vadila hrana vyššího plexi ve výhledu. Mám 185cm. Tímto vyšší originál plexi Honda na Africu nabízím.
3. Po 5500 km jse lehce musel dopnout řetěz.
4. při popojíždění ve městě bych potřeboval něco mez 1. a 2. (mám manuál) To samé bylo i u Transalpa, kterého jsem měl dříve
5. ocenil jsem přídavné mlhovky. Potkávací světlo je podle mě dosti slabé . Mám světla pod kapotáží. Ne na padácích.
6. Větší stupačky pro jízdu ve stoje jsou paráda. Zadek si potřebuje odpočinout i na asfaltu.
7. Když jedu sám jezdím bez horního kufru. Lepší je vak na sedle spolujezdce. Nějak se mi s tím líp jede.
8. Hlavní stojan už jsem musel lehce ošetřit barvou. Opírá se nejen patka ale i kus trubky stojanu. Bočák jedině s plackou. V základu se dosti bořil (na hlíně).
Kdo má odpovědi, nebo rady ozvěte se. Jinak zdravím všechny z Olomouce. Můžeme dát Africa sraz.


3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe

3.9.2018 v 11:12 | Nahoru | #1

ipetr píše: Ja resil s snizeni pomoci prepakovani, ale nez jsem to vyresil, zvykl jsem si na vyssi masinu. Pred Afrkou jsem jezdil gsx1400. V Nemecku delaji snizujici bezmek na pruzinu, zdvih zustane stejny, motorka si vic sedne po zatizeni. V Italii jsem nasel prepacko kde dali -5 cm. Oboji se da najit na ebay.


Neměl bys přímo odkazy? Hledám, hledám, ale našel jsem jen tohle:
https://www.ebay.com...0:g:NO8AAOSwIwJZiYen
nebo tohle
https://www.ebay.com...:g:5MgAAOSw8UtbQ71p.

Jsem taky "malý pivo" se svými 175 cm, když ji zasednu v jednom člověku, tak musím mít při zastavení paty mírně zvednuté nad zemí. Hodily by se mi tak 2 - 3 cm dolů. Ale možná půjdu nějakou nejjednodušší a levnější variantou - rozešít sedlový potah a trochu "ohoblovat" výstélku sedačky - už jste to měl někdo rozebrané?

Naposledy editováno 03.09.2018 12:32:47

(reakce na) CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe

3.9.2018 v 16:51 | Nahoru | #2
MirSe> Ahoj, jen malá poznámka. Vzhledem k přepákování se mění v průběhu zdvihu poměr mezi zdvihem kola a stlačením tlumiče. Tím progresivně stoupá síla potřebná ke stlačení zadního kola, ALE také stoupá rychlost stlačování tlumiče, což vyvolává vyšší kompresní útlum na zadním kole při zatlačení. Nevím, jak jinak popsat co se při pérování děje. Nicméně pokud snížíš péro a pustíš zadek níž, změní se progresivita a zadní pérování bude příliš tlumit oběma směry. Vzhledem k malému rozsahu nastavení tlumiče to nepůjde dohnat a celá charakteristika pérování, které Honda jistě věnovala spoustu prostoru při vývoji se změní. Píšu to proto, aby jsi za drahé peníze nepořídil něco, co Ti zhorší jízdní vlastnosti.

(reakce na) CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe

3.9.2018 v 19:41 | Nahoru | #3

MirSe píše: Neměl bys přímo odkazy? Hledám, hledám, ale našel jsem jen tohle:
https://www.ebay.com...0:g:NO8AAOSwIwJZiYen
nebo tohle
https://www.ebay.com...:g:5MgAAOSw8UtbQ71p.

Jsem taky "malý pivo" se svými 175 cm, když ji zasednu v jednom člověku, tak musím mít při zastavení paty mírně zvednuté nad zemí. Hodily by se mi tak 2 - 3 cm dolů. Ale možná půjdu nějakou nejjednodušší a levnější variantou - rozešít sedlový potah a trochu "ohoblovat" výstélku sedačky - už jste to měl někdo rozebrané?



paty mírně nad zemí?
tak co řešíš,to je naprosto v pohodě.pokud pohodlně dosáhneš oběma nohama na zem-i když jen špičkama,tak je to úplně normální.tvůj jediný problém je zlozvyk.......

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe

4.9.2018 v 17:36 | Nahoru | #4

MirSe píše: Jsem taky "malý pivo" se svými 175 cm, když ji zasednu v jednom člověku, tak musím mít při zastavení paty mírně zvednuté nad zemí. Hodily by se mi tak 2 - 3 cm dolů. Ale možná půjdu nějakou nejjednodušší a levnější variantou - rozešít sedlový potah a trochu "ohoblovat" výstélku sedačky - už jste to měl někdo rozebrané?



na přepákování bych se vyprdnul .. ale muzes koupit origo snížený sedlo - Low Rally Seat ..

má oproti standardnímu 850mm / 870mm sníženo na 820mm nízká / 840mm vyšší pozice

třeba tady
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
jakou spojkovou sadu a Africa Twin ... Honda CRF1000L Africa Twin Yurii 11 7.3.2024 v 21:52 T4C0
Bliká kontrolka ABS Honda CRF1000L Africa Twin Davidrak 7 1.3.2024 v 19:50 Davidrak
Africa Twin CRF1000 odstín barvy Honda CRF1000L Africa Twin Drak-09 2 27.2.2024 v 19:50 Drak-09
připojení kabelu [1, 2, 3] Honda CRF1000L Africa Twin šlauch0 69 26.2.2024 v 16:33 LiborGSXR
Rovnání / oprava ráfku Honda CRF1000L Africa Twin Scottpalda 26 6.2.2024 v 21:49 Drak-09


TOPlist