paolo_novy Přidat reklamu

Téma: CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe
Rád bych rozjel diskusi o zkušenostech z cest s novou Africou. Od května, kdy jsem ji novou koupil mám najeto cca 6tis. kilometrů (většinou po asfaltu). Vše skvělé, ale zajímavější bude řešit jobovky. Takže
1. po studeném startu (přes noc) se mi stane, že po cca 15 vteřinách zdechne, jakoby na moment přerušil vstřik. Pokud ale hned po startu krátce protočím na 2,5tis.ot. přerušení volnoběhu se nekoná
2. vyšší plexi jsem zpět vyměnil za originál. V mém případě nešlo o turbulence, ale vadila hrana vyššího plexi ve výhledu. Mám 185cm. Tímto vyšší originál plexi Honda na Africu nabízím.
3. Po 5500 km jse lehce musel dopnout řetěz.
4. při popojíždění ve městě bych potřeboval něco mez 1. a 2. (mám manuál) To samé bylo i u Transalpa, kterého jsem měl dříve
5. ocenil jsem přídavné mlhovky. Potkávací světlo je podle mě dosti slabé . Mám světla pod kapotáží. Ne na padácích.
6. Větší stupačky pro jízdu ve stoje jsou paráda. Zadek si potřebuje odpočinout i na asfaltu.
7. Když jedu sám jezdím bez horního kufru. Lepší je vak na sedle spolujezdce. Nějak se mi s tím líp jede.
8. Hlavní stojan už jsem musel lehce ošetřit barvou. Opírá se nejen patka ale i kus trubky stojanu. Bočák jedině s plackou. V základu se dosti bořil (na hlíně).
Kdo má odpovědi, nebo rady ozvěte se. Jinak zdravím všechny z Olomouce. Můžeme dát Africa sraz.


2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe

5.9.2018 v 09:07 | Nahoru | #1
Dolph-cz> Souhlas. Podle mě, AT nelze považovat za enduro pro normální lidi, ale za motorku pro obry a zlobry kolem dvou metrů výšky. Aby ta obří motorka nevypadala divně, tak ji stylizovali jako enduro. Osobně jsem si na ni sedl jenom v salonu, a bylo mi jasné, že tohle teda ne. Nepovažuju se za nejmenšího, ale abych nedošáhl z motorky nohama pořádně na zem ani na rovině, takovou tedy ne. Někdo namítne, že když jedeš, tak to jedno. Na motosalonu v Brně byly přikurtované, a dobře tak, jinak by se tam s nima možná devět lidí z deseti válelo po zemi. Většina balancovala na špičkách, když sundali nohy na zem. Při představě, že je to navíc kuframa, váží to dva a půl metráku, řidítka mám skoro u ramen a já ztrácím balanc někde na nerovné polňačce ve svahu, říkám, že tohle nechci. Něco jiného je opravdové enduro, které váží kolem 150kg a kde není problém sklouznout ze sedla do strany, v terénu samozřejmě bez kufrů.
Na cycle ergo jsem se našel a odpovídá to mým reálným pocitům, nohy našponované a rozkročit se nejde.


Naposledy editováno 05.09.2018 10:16:11

(reakce na) CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe

5.9.2018 v 09:56 | Nahoru | #2
Kohlstein> AT je pro 2m lidi malá. Třeba i LC8 co mám já by snesla pár centimetrů navíc Mám 2m a nevím jaké to je nedosáhnout normálně z motorky, protože i když si u své potvory stoupnu, tak mám mezi sedlem a rozkrokem místo.

(reakce na) CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe

5.9.2018 v 09:59 | Nahoru | #3
Kohlstein> jsem asi zlobr 182 cm ale na adventure verzi afriky dosahnu s tim, ze chybi tak centimetr, cili nic zasadniho.. Jo mit tak volny love, hnedle do ni jdu
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
jakou spojkovou sadu a Africa Twin ... Honda CRF1000L Africa Twin Yurii 11 7.3.2024 v 21:52 T4C0
Bliká kontrolka ABS Honda CRF1000L Africa Twin Davidrak 7 1.3.2024 v 19:50 Davidrak
Africa Twin CRF1000 odstín barvy Honda CRF1000L Africa Twin Drak-09 2 27.2.2024 v 19:50 Drak-09
připojení kabelu [1, 2, 3] Honda CRF1000L Africa Twin šlauch0 69 26.2.2024 v 16:33 LiborGSXR
Rovnání / oprava ráfku Honda CRF1000L Africa Twin Scottpalda 26 6.2.2024 v 21:49 Drak-09


TOPlist