4 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Odstranění duálních brzd Honda VFR 800 vtec
Radi_m píše: Gahan37> Třeba já nejsem úplný odpůrce duálních brzd. Jen mě trošku štve, že vlastně třeba v náklonu když chci přibrzdit zadní kolo pod plynem tak nevím na kolik mi brzdí přední a nerad bych hodil držku na přední kolo. (pro vysvětlení lepší než ubrat plyn, je přibrzdit zadek brzdou) Někdy prostě chci dávkovat zadek a předek sám a odděleně. Řekl, bych že to mám tak 50/50 a proto bych to vyzkoušel. Já ABS nikdy neměl ani jsem nezkoušel a popravdě nevím. Na autě to dneska beru jako neodmyslitelnou součást, ale na motorce si nejsem jistý jestli bych ho chtěl....
ty brzdíš zadní kolo v zatáčce pod plynem? ..proč proboha? na okruhu při výjezdech ze zatáčky u hodně pokročilých jezdců prosím, ale k čemu to je dobré v provozu?:)
RUTAN píše: ty brzdíš zadní kolo v zatáčce pod plynem? ..proč proboha? na okruhu při výjezdech ze zatáčky u hodně pokročilých jezdců prosím, ale k čemu to je dobré v provozu?:)
dělám to taky, hlavně teda ve dvou...něgdy prostě nastane situace že potřebuju lehce snížit rychlost, a sahat po předku je nesmysl a ubrání a opětovné přidání plynu rozmrdá plynulost jízdy v zatáčce...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Odstranění duálních brzd Honda VFR 800 vtec
RUTAN píše: ty brzdíš zadní kolo v zatáčce pod plynem? ..proč proboha? na okruhu při výjezdech ze zatáčky u hodně pokročilých jezdců prosím, ale k čemu to je dobré v provozu?:)
Tomu nemůžeš rozumět, protože:
1) nemáš Hujdu
2) nemáš v rukách nasraný (ale zase když odcházíš z hajlzu tak ti na ně ně nevidím :o))))
3) jsi Teplouš :o)))
RUTAN píše: ty brzdíš zadní kolo v zatáčce pod plynem? ..proč proboha? na okruhu při výjezdech ze zatáčky u hodně pokročilých jezdců prosím, ale k čemu to je dobré v provozu?:)
Je to dobré, pokud máš pravou ruku né úplně citlivou (pravidelná masturbace, volšový ruce nebo přecitlivělý plyn). Prostě místo abys trochu (necitlivě) ubral, tak trochu (citlivě ) přišlápneš brzdu. Zvyknout se na to dá i na silnici.
RUTAN píše: ty brzdíš zadní kolo v zatáčce pod plynem? ..proč proboha? na okruhu při výjezdech ze zatáčky u hodně pokročilých jezdců prosím, ale k čemu to je dobré v provozu?:)
stabilizace motorky v oblouku? na najezdu pridas plyn a zadkem si pripadne kontrolujes, abys nebyl moc rychly, nemusis ubirat, obzvlast pokud jedes nizke otacky blizke zavrenemu plynu, je to mnohem jemnejsi a ovladatelnejsi , pripadne se lip takhle jezdi zatacky z kopce ...
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Sundání nádrže bez vypuštění VFR 80... Honda VFR 800 | Mike70 | 6 | 1.4.2024 v 21:27 Mike70 |
Zachrastění po vrknutí plynem - nap... [1, 2] Honda VFR 800, Honda VFR 800X Crossrunner | Obo67 | 33 | 16.3.2024 v 17:31 Obo67 |
Převoz moto [1, 2] Honda VFR 800 | Corlis | 37 | 14.3.2024 v 11:17 Gahan37 |
Oživení VFR 800 rv 2000 Honda VFR 800 | JARYN82 | 27 | 23.11.2023 v 22:54 JARYN82 |
VFR 800 - spojka skoro ON/OFF Honda VFR 800 | Ferda22 | 2 | 4.10.2023 v 15:18 ja1 |