bmw_r1300gs_cartec




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: TDM 900 vs. V-Strom 650 vs. Transalp XL 650V ?
Nazdárek všem, mám chuť přesedlat z žehličky CBR 929 RR na něco kolem komína a polňačky, možná i cesta do Alp s batůžkem, můj problém je asi s "výškou" postavy 170cm, na Fároši jsem to měl na obě nohy na zem napůl :)
Druhá věc mě samozřejmě zajímá spolehlivost a stím spjaté náklady na provoz průměrného kusu (ne spotřeba paliva)....
Můžeme zkusit i jiné kousky za cca 80 tis. kč pokud mají smysl, podmínka 2V :) :) :)
Díky za rady, kupovat budu na příští sezonu....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TDM 900 vs. V-Strom 650 vs. Transalp XL 650V ?

14.7.2017 v 16:42 | Nahoru | #91

Anti píše: fockewulf> Není tam zlobící se smajlík,což znamená že nejsem vytočený.Jen jsem chtěl napsat že vím "vo co go".A nemám rád když lidi píšou kraviny.


Prostě tohle není ani kravina, ale ani svatá pravda. Je to jen o prioritách a zvycích každého z nás.

(reakce na) TDM 900 vs. V-Strom 650 vs. Transalp XL 650V ?

14.7.2017 v 20:37 | Nahoru | #92

vilemx píše: Prostě tohle není ani kravina, ale ani svatá pravda. Je to jen o prioritách a zvycích každého z nás.


A proto moje KLR nepůjde do šrotu,bo je to nejlepší mašina (pro mně)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TDM 900 vs. V-Strom 650 vs. Transalp XL 650V ?

14.7.2017 v 23:40 | Nahoru | #93
Anti> netvrdím že je Varadero do terénu. Teď budu hledat pohodlné svezeni pro dva a to Varadero splňuje a ještě s ním můžu projet nějakou tu šotolinu. KTM je v terénu pojem a respektuju ho ale jak jsem psal, ve dvou dvo do terénu nepojedu, takže raději Varana na silnici a KLE trápit sam v terénu.

Naposledy editováno 14.07.2017 23:42:19

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TDM 900 vs. V-Strom 650 vs. Transalp XL 650V ?

15.7.2017 v 12:44 | Nahoru | #94
Simitom> Já si myslím že jedna z nejrozumnějších voleb.
On to každý řeší po svém.Jedna skupina pochopila že kompromis je prostě kompromis a pořídila dva stroje.S cesťákem cestují a do terénu tahají tu druhou.
Druhá skupina to ignoruje a proto jsou cestovatelé na jednoválcích nebo "krosaři" na cestovních mastodontech.Ti první obětují pohodlí za cenu lepší ovladatelnosti,ti druzí si buď potřebují dokázat že mají tu jedinou mašinu na všechno nebo je pro ně ten správný adrenalin boj nejen s terénem ale i s těžkou krávou
Pak existuje ještě třetí skupina.Ti co necestují.A tam je to skoro jedno co si koupí...

Naposledy editováno 15.07.2017 12:54:22

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TDM 900 vs. V-Strom 650 vs. Transalp XL 650V ?

15.7.2017 v 22:18 | Nahoru | #95
Anti> To je pravda. Snad to výrobci po velké době pochopili a budou nám dělat co nejuniverzálnější motorky jako nová Afra.

1 reakcí na tento příspěvek TDM 900 vs. V-Strom 650 vs. Transalp XL 650V ?

15.7.2017 v 22:34 | Nahoru | #96
Strom se cely roztřepe když s ním jedeš po poli nad 25kmh. Je to dost nouzový nebo rekreační "offroad". Ale do toho pole ho narozdíl od TDM zase vemezmeš, protože bude tam někde šutr a na te tdm bouchneš svody. Ze ma TDM hydrostely jsem nevedel p, to bych mel jinak ji. Jde videt, jak se clovek o tech motorkach dozvi hovno, z diskuze. Takova dulezita vec a nikdo ji nerekne. zvazil bych i TA700, to je fuk ze ma o 5kw min, Strom taky nema tu vykonovou krivku kdovi jakou a radeji bych mel vykon dole, nez tahal ty 4kw jak z chlupaté deky v otáčkách. Těžké vybírání, jsou to všechno kompromisńi motorky. Kup Fazera a je to.

Zadek Stromu bych kostma teda nezvysoval, budes potom padat do přední části sedla která je úzká a taky se ti jakoby sníží výška deflektoru.

Naposledy editováno 15.07.2017 22:39:02

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TDM 900 vs. V-Strom 650 vs. Transalp XL 650V ?

16.7.2017 v 06:50 | Nahoru | #97
Mufiozo> tak naposled,tdm hydroštely NEMÁ

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TDM 900 vs. V-Strom 650 vs. Transalp XL 650V ?

16.7.2017 v 07:51 | Nahoru | #98
Tech> Nová Afrika je super. Mit tolik peněz tak ji jdu hned objednat s jednou sadou ráfku na chlupatých gumách navíc. Víc bych k životu nepotřeboval.

(reakce na) TDM 900 vs. V-Strom 650 vs. Transalp XL 650V ?

16.7.2017 v 09:47 | Nahoru | #99
Simitom> tak tak

(reakce na) TDM 900 vs. V-Strom 650 vs. Transalp XL 650V ?

16.7.2017 v 10:35 | Nahoru | #100
Jeste bych mohl zminit, ze nevyhoda Vecka u Stromu je vic prace pri stelovani ventilu, nez u radaku. Musis resit 2 napinaky (obzvlast zadni je blbe pristupny), 2 rozvodaky, 2 tesneni pod viko.

Jak to ma TDM 900 s vkyklapenim nadrze, da se cela vyklopit jak na FZ6, nebo je odklopitelna jen trochu, jinak se musi cela vytahnout ven? A musi se u toho komplet sundat plasty?

U Stromu kdyz chces menit vzduch filtr, tak musi dolu kapota i nadrz. Podtlakove vyvody na synchronizaci klapek, ktera se dela kazdych cca 12k km, jsou tezko napojitelne. Jen je tam jeste od roku 2007 synchronizace "throttle bodies" a na kterou potrebujes diagnostiku a pravouhly sroubovak, abyses dostal k jednomu sroubku. Navic u synchronizace klapek musi podle manualu dolu airbox - a na to musis sundat komplet nadrz a tedy i kapotu. Kdyz se nad tim zamyslis:

kazdych 12k km musis odkapotovat abys udelal klapky
kazdych 18k km musis odkapotovat abys vymenil vzduch filtr
kazdych 24k km musis odkapotovat abys zkontrolovat ventily
kazdych 6k km musis menit olej

Kdyby byl nekdo pedant, tak v servisnich intervalech je prinejmensim na vzduch filtru Inspekce kazdych 6000km. Takze kapoty dolu, zas a znova.

Ma TDM idle speed control valve - elektronicky ventil pro regulaci volnobehu? Nebo pouziva obyc sroub?

I tak je VStrom super motorka

Naposledy editováno 16.07.2017 10:51:04

TDM 900 vs. V-Strom 650 vs. Transalp XL 650V ?

16.7.2017 v 11:11 | Nahoru | #101
NO TY VOLE, servisni intervaly Yamaha TDM 900 jsem si mel precist asi driv. Vsechno po 10000km. Ventily kazdych 40000km! Synchro throttle boddies ocividne nepotrebuje diagnostiku, manual ji nezminuje.

Nadrz jde normalne odklopit a nemusi se potom nekam zavesovat:

O tehle motorce si asi jeste par veci prectu :)

Naposledy editováno 16.07.2017 11:16:45

TDM 900 vs. V-Strom 650 vs. Transalp XL 650V ?

16.7.2017 v 13:18 | Nahoru | #102
kazdych 12k km musis odkapotovat abys udelal klapky
kazdych 18k km musis odkapotovat abys vymenil vzduch filtr
kazdych 24k km musis odkapotovat abys zkontrolovat ventily
kazdych 6k km musis menit olej

vždycky jsou to násobky výměny něčeho:
při druhé výměně oleje uděláš synchronizaci + vyměníš vzduch. fitr ať nejsi prase a pak při dalších výměnách zkoukneš ventila... nedělal bych z toho kovbojku...

TDM 900 vs. V-Strom 650 vs. Transalp XL 650V ?

16.7.2017 v 13:35 | Nahoru | #103
No,pochybuju že rozhodujícím argumentem při koupi bude servisovatelnot...Taky bych to nehrotil,jsou i horší stroje na servis...

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TDM 900 vs. V-Strom 650 vs. Transalp XL 650V ?

16.7.2017 v 14:35 | Nahoru | #104

seikos píše: http://www.motorkari.cz/motorka/?mid=76501


Anóbrž a protože jsem měl V-strom 650 i TDM 900, tak zodpovědně mohu říci, že poté co se vymění řídítka a dá se dobré a lepší plexi s deflektorem (jak bylo již výše zodpovězeno), tak je TDM o třídu lepší motorka vež Vostrom.

Na druhou stranu, pokud píšeš že 70-80% asfalt a zbytek....? Tak to fakt jedině už KTM 950(990)A

A že nejde TDM do terénu? Samozřejmě že jde. jen se do ní musí trochu šáhnout.



Nízkou světlou výšku mají obě motorky. Jak TDM, tak Vostrom. U TDM je jediným zásadním limitem omezený výběr přední offroad pneumatiky



Asi půjdu do TDM, kde jsi sehnal ten kryt svodů???Děkuji moc :)

(reakce na) TDM 900 vs. V-Strom 650 vs. Transalp XL 650V ?

16.7.2017 v 16:12 | Nahoru | #105
jirouch1> Myslíš ten kryt který je v rozhodující části proříznutý ? Vypadá jak starý plast z TA600. Jako vypadá to zajímavě, i ty padáky budou asi fungovat dobře, ale pořád je to motorka s tvrdým podvozkem bez zdvihů a malými koly s celkem atypickým rozměrem.

Naposledy editováno 16.07.2017 16:15:50

TDM 900 vs. V-Strom 650 vs. Transalp XL 650V ?

16.7.2017 v 17:52 | Nahoru | #106
Jeden čas jsem uvažoval,že TDM by byl dobrý základ pro stavbu nějakého endura dle mých představ.Tyhle plány padly s novou vyhláškou na STK.

(reakce na) TDM 900 vs. V-Strom 650 vs. Transalp XL 650V ?

16.7.2017 v 17:57 | Nahoru | #107

jirouch1 píše: Asi půjdu do TDM, kde jsi sehnal ten kryt svodů???Děkuji moc :)


prosímtě, kde na té fotce vidíš kryt svodů, já jsem asi slepý, já tam vidím podobnou srandu jako má TA 700

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TDM 900 vs. V-Strom 650 vs. Transalp XL 650V ?

16.7.2017 v 20:11 | Nahoru | #108
jirouch1> no jak myslis, ale enduro z toho nebude



Naposledy editováno 16.07.2017 20:12:12

(reakce na) TDM 900 vs. V-Strom 650 vs. Transalp XL 650V ?

16.7.2017 v 20:43 | Nahoru | #109
kluci TDM se nedělala s ABS?
Je někde podrobný návod,jak udelat aby v nízkých otáčkách"necukala"?
dík

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TDM 900 vs. V-Strom 650 vs. Transalp XL 650V ?

16.7.2017 v 20:59 | Nahoru | #110

Mufiozo píše: jirouch1> no jak myslis, ale enduro z toho nebude



ono je to asi jedno jestli V-strom nebo TDM 900, jak jsem tu pochopil, rozhodovat bude asi stav a malinko vzhled, no a možná i pár koníků navíc u TDM bude hrát taky roli když budeme sem tam dva, každopádně mě zajímá nějaký funkční kryt na svody ať na jednu tak i druhou motku.....

TDM 900 vs. V-Strom 650 vs. Transalp XL 650V ?

16.7.2017 v 21:25 | Nahoru | #111
Vzhladom na to čo si jazdil pred tým tak by som ti jednoznačne doporučil TDM. Na Vstrome sa budeš nudiť.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TDM 900 vs. V-Strom 650 vs. Transalp XL 650V ?

16.7.2017 v 21:48 | Nahoru | #112
jirouch1> To mi řekni na co tak nutně potřebuješ kryt na svody ?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TDM 900 vs. V-Strom 650 vs. Transalp XL 650V ?

16.7.2017 v 22:59 | Nahoru | #113

Tech píše: jirouch1> To mi řekni na co tak nutně potřebuješ kryt na svody ?



Jednak je to tam hnusně holý a druhak z toho mám blbý pocit kdyby něco, ať tam asoň něco je.....

(reakce na) TDM 900 vs. V-Strom 650 vs. Transalp XL 650V ?

16.7.2017 v 23:21 | Nahoru | #114
jirouch1> Svody maximálně promáčkneš, jsou horší věci nekrytý, u Stroma hlavně. Pohledej na netu, něco se asi dělá, ale zapomeň na ochranu typu AT750.

TDM 900 vs. V-Strom 650 vs. Transalp XL 650V ?

17.7.2017 v 00:19 | Nahoru | #115
Tak sehnat se dá, nebo si nechat udělat. Ale na Stromka je to dle mého nutnost. Mě už kejhák zachránil, v cca 70km/h jsem trefil výčnělek na silnici. Šlupka taková, že motorka poskočila a já myslel že je kryt fuč a domů tlačím. S motorkou jsem ho už koupil.

1 reakcí na tento příspěvek TDM 900 vs. V-Strom 650 vs. Transalp XL 650V ?

17.7.2017 v 12:25 | Nahoru | #116
takze nakonec koupis silnicni jebku :D to si radsi kup multistradu na tom si aspon uzijes srandu

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TDM 900 vs. V-Strom 650 vs. Transalp XL 650V ?

17.7.2017 v 12:54 | Nahoru | #117

Mufiozo píše: jirouch1> no jak myslis, ale enduro z toho nebude


enduro nikdy nebude žádná z mašin od Stroma přes Multistradu, TDM, Versyse, Tigra a bůhví co ještě po BMW, jsou to prostě těžké Dual Sporty, s lepšími/horšími vlastnostmi v terénu nebo na silnici, žádné endura...

e-to už vůbec nemluvím o tom, že hodně z těch, co tyhle stroje jezdí, jezdí jen po silnici a chtějí při tom vypadat hustokrutopřísně - ale koneckonců proč ne, 100 lidí, 100 chutí

Naposledy editováno 17.07.2017 13:39:17

(reakce na) TDM 900 vs. V-Strom 650 vs. Transalp XL 650V ?

17.7.2017 v 12:56 | Nahoru | #118

Tech píše: jirouch1> To mi řekni na co tak nutně potřebuješ kryt na svody ?


...je ekonomicky celkem dosti náročné měnit svody po každém šutru, co potkáš na výletě mimo silnici

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TDM 900 vs. V-Strom 650 vs. Transalp XL 650V ?

17.7.2017 v 20:00 | Nahoru | #119

fockewulf píše: enduro nikdy nebude žádná z mašin od Stroma přes Multistradu, TDM, Versyse, Tigra a bůhví co ještě po BMW, jsou to prostě těžké Dual Sporty, s lepšími/horšími vlastnostmi v terénu nebo na silnici, žádné endura...

e-to už vůbec nemluvím o tom, že hodně z těch, co tyhle stroje jezdí, jezdí jen po silnici a chtějí při tom vypadat hustokrutopřísně - ale koneckonců proč ne, 100 lidí, 100 chutí


:) a co to je?supersporty?sou to cestovni endura-vyssi zdvihy,vetsi svetla vyska atp,nektera spis vice na silnici nektera sou na tom lepe s terenem,urcite to neni dualsport :D to si netroufam rict ani o sve motorce ikdyz k tomu vyrazu ma hodne blizko

Naposledy editováno 17.07.2017 20:11:33

(reakce na) TDM 900 vs. V-Strom 650 vs. Transalp XL 650V ?

17.7.2017 v 20:33 | Nahoru | #120

foxdive píše: takze nakonec koupis silnicni jebku :D to si radsi kup multistradu na tom si aspon uzijes srandu



Asi ne, nechám si dobře poradit když to jde, než budu utrácet a jak říká velezkušený mechanik z východních čech, (mimo jiné i úspěšný závodník), "dokud budou baworáci a Italové, budu mít vždy dost práce"....
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Honda XL650V - vybrace/houpání Honda XL 650V Transalp Enamtide 14 Včera v 20:06 H0racio
zkušenosti V-Strom 650XT Suzuki DL 650 V-Strom pepíno4 8 22.4.2024 v 21:27 škvára18
Jak zvýšit volnoběh u TDM 900 Yamaha TDM 900 Milanbohy 7 13.4.2024 v 21:59 StiefTomas
Motovýlet Suzuki DL 650 V-Strom BTerier 10 14.3.2024 v 15:44 biosák
Znáte kurt linder - motocentrum - L... Suzuki DL 650 V-Strom Stromowner 23 16.2.2024 v 20:26 Edyk


TOPlist