globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Prosím o radu
Zdravím,prosim o radu.Doporučí mi někdo přepínače na cx-500
Diky.

1 reakcí na tento příspěvek Prosím o radu

Skvělá odpověď, děkuji! 29.7.2017 v 22:10 | Nahoru | #1
To pod tím filtrem slouží jako separátor oleje z odvzdušnění motoru. Zkontroluj si že máš zazátkovaný odkalovací hadice co vedou z filtru, jsou tam dvě - jedna z separátoru druhá rovnou z tělesa, často to bejvá otevřený a saje to tamtudy falešnej luft a bordel. A co se týče "střelby z prava", tak pokud máš origo výfuk tak se to tak snadno nepozná protože pod motorem jsou svody spojený do jedný komory.

1 reakcí na tento příspěvek Prosím o radu

Skvělá odpověď, děkuji! 15.5.2018 v 18:04 | Nahoru | #2
Mrkni na ebay-kleinanzeigen Heilbad-Heiligenstadt u Götingenu (je to relativně blízko), nebo v Herzlake u Brém - rám s papírama za 100 respektive 98 €.

Prosím o radu

Skvělá odpověď, děkuji! 3.6.2018 v 23:39 | Nahoru | #3
Na tomhle stroji není nic atypickýho aby ten univerzál návod nefungoval.
Sací (0.08-0.1mm) i výfukový (0.1-0.12) se dělají na konci kompresního zdvihu.
Nejsnazší je vyšroubovat svíčky (rovnou zkontrolovat vzhled a elektrody-0.7), vyšroubovat přední krytku (víčko s šestihranem na klíč č.17), dále inspekční krytku (vpravo nahoře na zadním karteru). Sundat kryty hlav (ani není třeba sundavat nádrž, jen vyšroubovat šroub pod sedlem a případně hadičku)
Ořech 17, prodloužení a nějakou ráčnu, měrky 0.08, 0.1, 0.12 a 10ku klíč +kleště nebo extra klíč na čtyřhran šroubků.
17ku nasadíš na prodloužení s ráčnou zepředu a otáčíš klikou (z pohledu zepředu ve směru hodin-utahovat pravotočivý šroub) dokud není v horním inspekčním otvoru značka TL (horní úvrať levýho) nebo TR přesně proti rysce na boku otvoru. Pokud nastala koincidence TL (nebo TR) s uzavřením ventilů daného válce je nastavena poloha pro nastavení vůlí (konec kompresního zdvihu příslušného válce).Pak prostě zkontroluj měrkama stav na jednotlivých ventilech a nastav podle potřeby.
Pár tipů:
1) ventily nastavovat na studeným motoru po dopnutí rozvoďáku,
2) zkontrolovat vůli vahadel (má být 0.08 mm) a při nastavení vůle ventilů lehkým tlakem proti šroubkům nastavit vahadlo tak aby se vymezily vůle v ose a případně v dalších částech (palce na vačce a tlačných tyčkách),
3) po ventilech zkontrolovat případně doštelovat synchronizaci karburátorů (na max výkon to vliv nemá ale na kultivovanost volnoběhu a spotřebu ano)

A jinak je tu v motokatalogu servisní manuál kde je to vše popsaný,sice v angličtině ale s obrázkama.

Naposledy editováno 03.06.2018 23:42:23
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
cx 500 pumpa Honda CX 500 peracek1 6 26.4.2024 v 18:32 combust
CX 500 přední brzda Honda CX 500 V-tec4 4 7.4.2024 v 10:09 combust
Pískání brzd Honda CX 500 Toretak1050 7 2.4.2024 v 17:11 xbedla
Zkřípání Honda CX 500 Toretak1050 0 3.3.2024 v 16:43 Toretak1050
CX500 výměna budíků Honda CX 500 Toretak1050 2 7.11.2023 v 21:50 combust


TOPlist