bmw_r1300gs_cartec




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: rady a tipy kolem Kawasaki ZR 7
26.3.2017 v 21:15
Ahoj jezdci,
plánuju koupit Kawasaki ZR 7 a rád bych se zeptal, jestli víte o nějakých jejích bolístkách, na co dát při koupi pozor, na co se zaměřit atd. Prostě rady abych nekoupil úplně zajíce v pytli.

Dík!

rady a tipy kolem Kawasaki ZR 7

26.3.2017 v 21:45 | Nahoru | #1
Žádné specifické bolístky nemá

rady a tipy kolem Kawasaki ZR 7

26.3.2017 v 22:53 | Nahoru | #2
Jak jsi vysoký? Já mám jen 173 cm, a po sto kilometrech mě bolí kolena, připadá mi že je pro ještě menší prcky... Oproti tomu na fazeru se mi sedí líp...
Jinak je spolehlivá, žádná divočina, spíš takový elektromotor, táhne pořád stejně bez nějakých kopanců, přes 130 se na tom bez štítku delší dobu nedá, na té naší jsou tedy širší řidítka, tak asi i proto...
Kromě ní jsem ještě byl kupovat jednu s kamarádem, 200 km cesta - a stejné, kolena... Ale ta moje jsou, pravda, stará

rady a tipy kolem Kawasaki ZR 7

27.3.2017 v 07:29 | Nahoru | #3
Tak tak... Je to dobrá jednoduchá motorka. Super jako první "dospělý" stroj - nezáludná, spolehlivá. Jezdím na ní pět let a mnohému jsem se na ní naučil - co se týče jízdy, tak údržby. Ale teď se ji budu snažit prodat, protože mě prostě už nerajcuje a občasné škrtnutí stupačkou v Buchlákách mi připadá jako můj strop co se týče (ne)umu jízdy na tomhle stroji

Přípíšu ještě pár postřehů.
S kolenema žádný problém. Naopak mám kvůli své "nížce" (168 cm) problém se spolujezdcem, ktery na mě naklouzává. Originál sedlo nemá moc vymakanou ergonomii - když natrefíš na kus s vylepšeným sedlem, tak to bude výhoda. Jinak celodenní výlety jsou OK. Je to naháč, takže ač se mi ji podařilo rozvášnit na tachometrových 200 kmh, tak těch 130 je fakt maximální cestovatelská rychlost.

Super jsou ty úchyty pod sedlem; aj i uzamykatelné poutko na helmu. Sice to jsou drobnosti, ale to se taky počítá. Vezl jsem na ni bez problému basu piv apod. .

Další věc, na co bych hleděl při koupi, je přítomnost ochranných rámů motoru (nebo alepsoň protektorů). Motor je dost široký, víka jsou první na ráně a nejsem si jistý dostupnosti ochranných rámů v součanosti. Lze samozřejmě řešit samovýrobou.

Jinak při koupi kontroluj všechno, co se klasicky má.

Naposledy editováno 27.03.2017 07:32:03

rady a tipy kolem Kawasaki ZR 7

27.3.2017 v 15:38 | Nahoru | #4
Přiznám se, že s tou výškou jste mi trošku vyrazili dech. Mám 186cm a a je teda pravda, že když si sednu na Horneta, tak mám pocit, že jsem jak vosa na bonbóně. Zatím jsem ale sedlal jen Jawu 350/639 a ta mi přišla dosti pohodlná. Ještě jsem sedlal Bandita ale toho už moc nevím, měl jsem ho v motoškole plný ruce práce, tak na pocity moc nebylo místo :) Každopádně díky za rady







To mi zaes nepřijde tak hrozně nepohodlné. Možná je to jen těma tvýma kolenama

Naposledy editováno 27.03.2017 16:08:14

rady a tipy kolem Kawasaki ZR 7

27.3.2017 v 16:54 | Nahoru | #5
Já mám kolem vík motoru protektory od Fehlingu . Dostupnost je bez problémů.

Měřím 178 cm a výška je OK. Nemám dojem, že by byla motorka pro 186 cm malá.
Sedlo také doporučuji přešít. To byla jedna z prvních věcí, co jsem si tam nechal udělat.
Pokud to nebude ZR 7S, tak nějaký decentní větrný štítek není od věci.
Je to 5-ti kvalt, takže se připrav na neustálé kopání 6-tky, která tam bohužel není. To je jedna ze slabin.
Náhradní díly dostupné (originál i druhovýroba). Na bazaru je spousta dílů z bouraček.

Jestli na to jdeš z 350-tky, tak je to vhodná volba jako další level. Měl jsem to úplně stejně. Vzhledem k mým ročním nájezdům si ji asi ještě dlouho nechám.

rady a tipy kolem Kawasaki ZR 7

28.3.2017 v 01:56 | Nahoru | #6
dá se říct , že vše už bylo řečeno , jednoduchá nezáludná motka , díly v pohodě , jen teda když už s tím třepneš, tak sehnat motor s neodrbanýma karterama žádná sláva , ty padáky by to asi chtělo / dávám je tam každej rok a ještě mě to nevyšlo / , taky proto už jsem scháněl jinej motor

mam jí trošku upravenou , dá se na ní ujet pěknej kousek , odveze tě kamkoli , mam 186 cm ruce , záda i pr..l v pohodě , / za den i 800 km / , spotřeba asi kolem 5l při běžné / vlažné / jízdě , možná míň , nikdy jsem to moc neměřil , kdýž jí budeš točit s benzínem se zvedne mírně i spotřeba oleje / aspoň mě / , neni to raketa , ale úplnej lenoch taky ne
tu šestku taky občas hledám

mam jí asi 15 let a doma už zůstane na dožití ,

rady a tipy kolem Kawasaki ZR 7

28.3.2017 v 22:24 | Nahoru | #7
Taky přidám pár řádků,
měřím 188cm, mám 100kg a nemám žádný problém jak s výškou motorky, tak s jízdou. Mám štítek od Givi a úplně to stačí, záleží, jaký mu dáš sklon, pokud chceš jet nad 150Km/h, tak se musíš skoro na všech motorkách přikrčit, pokud nemáš cestovní obr štít. A tahle motorka není o tom, že pojedeš hodinu jak závodník, bez šestky to ani dlouho nejde. Až ji budeš kupovat, zkus vzít po zahřátí pěkně za plyn jak reaguje, jinak je oprava 4 karbeců dost nákladná, pokud pořádně nemakají.
Pro začátek dobrá volba.

Hodně štěstí pří výběru....

rady a tipy kolem Kawasaki ZR 7

29.3.2017 v 15:26 | Nahoru | #8
Ahoj, budu přesnější při výberu. Chci si koupit tuhle mašinu Kawasaki ZR 7 , vypadá docela slušně, podle doplňků to byl miláček. Motor nevypadá, že by byl podřen pádem. Jediny, ceho se desim jsou ty najety km...jako 87 000km si myslím, že je na motorku už trošku mnoho. Ikdyž je pravda, že tenhle motor, kde jsou jen 2 ventily na valec, takze by mohly byt robustni a vykonove to taky neni nijak vyhoněny, by mohl vydržet i mnohem víc ale prostě mě to děsí ale zároveň se mi strašně líbí

Je to dovoz německo ale jak víme, germáni jsou vyčuraní a před velkou investicí radši koupí úplně nové a staré prodají

Naposledy editováno 29.03.2017 15:28:38

rady a tipy kolem Kawasaki ZR 7

5.4.2017 v 23:34 | Nahoru | #9
km se zas tak bát nemusíš , mam na motoru tuším víc / měnil jsem ho, ten svuj jsem přepůlil / , nechal jsem vyměnit řetízek ,seřídit a šlape dobře , původně bylo v plánu ještě zabroušení ventilů , po dohodě se servisákem jsme to odložili na neurčito
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Mitas Touring Force - vaše zkušenosti Kawasaki ZR 7 soccer 3 19.3.2024 v 09:12 xb
Kryt Alternatoru Kawasaki Zr7 Kawasaki ZR 7 Binkeee 3 23.9.2023 v 08:48 krokoš
Píchlé kolo [1, 2, 3] Kawasaki ZR 7 1155 63 16.9.2023 v 14:51 Firecracker
Zbláznila se elektrika ? [1, 2, 3] Kawasaki ZR 7 m.z. 65 9.6.2023 v 18:23 Čouda112
prestavba polokapotaze na nahace Kawasaki ZR 7 raull80 10 20.1.2023 v 20:35 kotzitzaq


TOPlist