Téma: Recko 2017
25.12.2016 v 10:57
Čaute vsichni ....s pritelkyni se chystame tak cervenec-srpen do recka . Mel by nekdo spolecnou cestu nebo by se chtel pridat?

20.1.2017 v 08:06 | Nahoru | #61

dejvcbf píše: Kdyz uz se pise o cestovani a jsou tady sami ostrileni borci jaky mate rocni najezd km?

Ja jsem slabčák loni 16000km.

20.1.2017 v 14:55 | Nahoru | #62
Nějak snižuju, letos 13 tis.

20.1.2017 v 15:27 | Nahoru | #63
červenám se....12 tis.

20.1.2017 v 17:06 | Nahoru | #64
Tak kolem 13 000 km - 18 000 km snad každý rok už minimálně 25 roků.

20.1.2017 v 17:48 | Nahoru | #65
Hm já bohužel poslední sezony víc opravuji než jezdím ale jinak mám tak cca 10 000 km ročně.

20.1.2017 v 21:03 | Nahoru | #66
Tak to klobouk dole vsem ja rok 2016 propracoval a pouze o vikendu nasednul a natocil celkem 7 tis .. no snad letos to bude lepsi

21.1.2017 v 18:45 | Nahoru | #67
Já teda neopravuju jako V.e.n.c.a__zr7s,ale jsem zase na štíru s prací a volným časem. Takže utrápených 10-12000km ročně je asi můj vrchol.

22.1.2017 v 12:03 | Nahoru | #68
A co je typické jídlo v Řecku?Člověk má poznávat tu zemi všemi smysly

22.1.2017 v 16:31 | Nahoru | #69

22.1.2017 v 21:14 | Nahoru | #70
Precti zde je toho dost od tradicniho gyrosu kolem znameho syru feta az po souvlaki

23.1.2017 v 10:19 | Nahoru | #71

lopata75 píše: Cesta tam prvni prespani nekde pred Sarajevem- penzion. Druha noc tesne před Řeckem 5* hotel v Albanii. To doporucuju, protoze ceny v Al jsou fakt lidový a vecere v tom 5* hotelu pro dva , opravdu dvouhodinova hostina stala celých 11euro Meteora super, ale chcipal jsem tam vedrem i v tom květnu. Pak Korinth, vylet na Zakyntos , motorku jsem od rana nechal v přístavu, lodi na Zakyntos a večer z5. A z recka z Patry do Benatek. Nehorší úsek celý dovoleny byla italská dalnice domů plná skopcaku. MonteNegro i Alboska na pumpach pohodicka s wifi. V italii na mne koukali co to jako chci.

V té Albošce jste ten hotel měli reservovaný přes Booking,nebo jste tam vlítli na pas blind a davaj cimru ???
V létě to mám hodně podobný vám. První noc spát někde před Sarajevem. Druhý den prohlídka Tuzly + Sarajeva (někdo psal že Tuzla je prdel světa a že tam nic není k vidění-tak nevím). Druhou noc přespat v Sarajevu,nebo kousek za Sarajevem a další den projet Žabljak Asi tudy
Pak nevím jestli to dotáhnout až do Albošky na další spaní,nebo zakufrovat třeba v Podgorici v Č.Hoře a Albánii projet další den a dojet na další noc do Ioanniny. Poslední noc to dotáhnout na Zakyntos .

Naposledy editováno 23.01.2017 10:24:12

24.1.2017 v 02:22 | Nahoru | #72
U Sarajeva jsem trošku kufroval. Navigace neznala novy obchvat a nemohl jsem trefit exit na Cernou Horu podél řeky. Ptal jsem se v nějaký muslimský čtvrti a v podstatě jsem byl dobre a nikdo nevěděl nebo nechtěl vědět...Přechod na Cernou horu je jak nějaká mistni komunikace ale da se to. Do Zabljaku jsme jeli pres Durmitor a celkem offroad s GTR. Ze Zabljaku doporucuju cestu na Niksic.To je nadherna cesta. Kvalitni povrch, zatacky a pritom maly provoz-Melnik Duba hadra. To jsem si moc užil. Alboska hotel úplně na blint někdy prostě kolem 21hod. jsem sjel do prvniho města. U hlavnich tahů jsou hotely o jakých se ti nezdá, skoro až kýčovity a honosny... Cena byla kolem 20e za cely pokoj i se snidani. Albansti policajti jen zdravili a salutovali žádná buzeracka, pohoda. Skodar nacvicis albansky provoz, Tirana s jednim dotazem na cestu taky pohoda. Řecko sem tam policejni hlidka s rucnim radarem... Par fotek mam v deniku u GTR.

Naposledy editováno 24.01.2017 02:24:25

24.1.2017 v 10:10 | Nahoru | #73
Hezký až impozantni byl taky průjezd kolem jezera Ohrid pri cestě z Tirany na Meteoru, ale nestavěl jsem kvulu času, jen jsem se kochal... Na hranicich do Řecka chvilku ve frontě, protoze se tam kseftuje, ale berou ke kontrole spíš místní vekslaky, tak motorky celkem v klidu... No a pak presun z Meteora k moři zase po prázdných tentokrat Řeckých dalnicich... V tom kvetnu jsem fakt potkal jedno auto za 10 min, tudíž opet vyšší cestovni rychlost...ubytovani jsme pak byli v hotelu, kde zenska před lety delala pro cestovku, v celem hotelu jsme byli sami, bylo čerstvě vymalovano a nachystano pro turisty, kteří měli dorazit az za tyden, tudíž vše jsme meli k dispozici pouze my a v baru u hoteloveho bazénu otvirali pouze pro mne, kdyz jsem měl chuť na kávu .https://hotel.invia.cz/recko/pelopones/niforeika-beach/. Odtud vše v dosahu a kousek od pristavu Patra, kde jsme pak nastoupili na loď do Benatek... Rad na to vzpominam. Jinak po Řecku jsem jezdil v dzinach a tričku, vedro bylo velký...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Recko 2017

24.1.2017 v 10:19 | Nahoru | #74
Ten trajekt jsem minulý rok jeli naopak. Z Terstu do Patry a domů jsme jeli GR-MKD-SRB-H-SK-CZ. Tento rok jedem pře Bosnu,Č.Horu,Albošku do Řecka a zpět trajektem Patra-Benátky (do Terstu tento rok nic nejezdí ).
Už jsem nadržený na to dovolenou teď a počítám každý den. Zatím to moc neutíká ...ještě 7 měsíců
Ale jak se oteplí a začne se jezdit,tak to začne být veselejší
Na to první ubytování asi vlítnu na Booking a něco zajistím. Zbytek to risknu na pas blind a děj se vůle boží

Naposledy editováno 24.01.2017 10:19:47

24.1.2017 v 19:56 | Nahoru | #75

dafikk píše: lopata75> Taky v Řecku jezdíme jen "nalehko". Přesuny rifle+tričko. V místě ubytování,popř. krátkých výletů kraťasy+tričko a na Zakyntosu i bez helmy,jen sluneční brýle.
Ale jak se oteplí a začne se jezdit,tak to začne být veselejší

Vždy jsem to taky řešil přes Booking, teď jsem porovnával s Trivago a je to lepší. Zkus porovnat.

24.1.2017 v 22:04 | Nahoru | #76
Ja teda na cestě nic dopředu nemám rád. Maximalne až v cíli. Strasne by mne štvalo a znervózňovalo, kdyby se cesta vyvíjela jinak. At uz zpozdeni nebo naopak vse utíká lip nez se cekalo a lze dojet dál. ..Proste chci jet jedu, jsem unavenej, hledam kde to zapichnu. Tak to mam nejradeji a delam to tak 25 let...

26.1.2017 v 07:38 | Nahoru | #77
Je to tak je to vzdy aspon podle me lepsi zpusob cestovani nevazat se a v klidecku...jen jsem tehdy mel vyhlidnutou cestu do villachu (rakousko) ,jeste jsem cetl v ruznych tematech na ubytovani kde 97% lidi rikalo jed na pas blind....tak se stalo ,jeli jsme dojeli a zrovna "nahodou" tam byl pivni festival ...takde hodin jak naprcanych ubytovani zadne az po hodine hledani nasli za 80 ecek ...tehdy jsem uz nasledujici den bukoval dopredu s jistotou ...

26.1.2017 v 09:11 | Nahoru | #78

Ale jak se oteplí a začne se jezdit,tak to začne být veselejší

To ale nepřichází v úvahu teď, myslím si že 14 dní by docela šlo na cestu využít po menších skocích. Trajektem zpět by bylo asi to nejlepší, protože toho budeme mít oba dost.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Recko 2017

26.1.2017 v 09:19 | Nahoru | #79

georgeCZ píše: Mě láká úplně to samé jak jedete vy. Akorát nevím co dá přítelkyně, tedy spíš kolik v sedle. Já jsem blázen jsem schopnej jet celý den bez přestávky(1300 km).

26.1.2017 v 13:46 | Nahoru | #80

dafikk píše: My máme rozplánovanou cestu na 5 dnů a je to 2000km. První den asi ujedeme nejvíc protože pře Maďary je to vopruz a nic tam není. Pokud byste chtěli jet s námi,tak do konce února je sleva na trajekt (musíš ho ale koupit). Mám ještě rezervováno jedno ubytko přes Booking,kousek od našeho hotelu a kousek od moře. Kdybyste chtěli,tak vám to přenechám. Více v mém vlákně.

Kurňa Brňáku a nemáš to vzhledem k poloze bydliště a vzdálenosti lepší na Mikulov a s využitím dálnic Videň - Graz- potom objet kousek té nesmyslné dálnice k Ptuji po okresce - Zagreb -směr Slavonski Brod -přes Gradišku - Banja Luka do kempu v Jajce ? Kupodivu na Rakouské dálnici je celkem (na tu bídu ) na co koukat,zatáčky tě taky pěkně drží ve střehu a snad jen úsek Zagreb-Gradiška je takový spací .
Nicméně je to bratru nějakých 760km ,což se vzhledem k dálničnímu rychlopřesunu dá rozchodit .Běžně vyjíždím v 6ráno ,co hodina to pidizastávka na protažení , nějaká ta sváča cestou a mezi 16-17h už kempím v Jajcích . Prakticky "odjedeš to nutný zlo " a pak už jen pohoda klídek tabáček v Bosně a dál ..... .
Samo je to tvá věc a tvé rozhodnutí ,nicméně za mně je to NEJ řešení

26.1.2017 v 14:53 | Nahoru | #81
Malp> No tak určitě.... cest je několik. Také bude záležet na počasí v den odjezdu. V Ptuji jsou třeba termálky a tam by se dalo také zakufrovat na nějakou koupel. Nemám nic proti dálnicím,klidně po nich pojedu,ale nechce se mě kupovat dálniční známka. Ne kvůli těm pár €,ale připadá mě to zbytečný kvůli kousku dálnice.
Vybral jsem tu cestu přes Maďarsko,že jsme se původně chtěli zdržet jeden den Harkány (termálky),ale pak jsem musel trochu předělat itinerář,kvůli trajektu. Cesta nějak zůstala,ale vždyť je teprve konec ledna Než pojedem,tak se můžeme rozmyslet kudy vlastně. Máme na to ještě 7 měsíců

26.1.2017 v 15:28 | Nahoru | #82
dafikk> OK , pokud si chcete cíleně hodit člověka do termálu , pak je to jasný .

27.1.2017 v 07:35 | Nahoru | #83
dafikk> já bych moc rád to už začal pomalu řešit, ale je problém s termíny a to že nevíme kdy bude čas přesně. Já si dovolenou můžu vzít defakto kdykoliv, ale uvidíme jak bude volno v červnu. Což bych docela právě rád jel, protože znova se smažit v srpnu nechci, stačilo mi minulý rok .
A taky vyzkoušet, kolik dáme spolu za den v sedle, pak můžu řešit nájezd. Mě láká, že bych si zpět odpocinul na trajektu.

27.1.2017 v 08:27 | Nahoru | #84
georgeCZ> Jestli pojedeš na té Bramboře co máš v profilové fotce,tak to musíte dát s prstem v nose. Máme to myslím hodně benevolentně naplánované.
Podle mě červen je už stejný jako srpen. Tam už stejně bude horko. Minulý rok jsem to jeli v kraťasích a v tričku a postupně se oblékali. Největší kosa byla v tunelech za Ioanninou. Navíc nebylo kde zastavit,tak jsme klepali kosu asi 70km,než bylo platidlo a za ním se dalo obléct. Navíc ten trajekt je jen pro 820 lidí a bývá to dost vytížený. Pokud chcete jet trajektem zpět,tak bych to určitě nenechával na poslední chvíli. Ubytování na Zakyntosu je z 80% vyprodáno,vzhledem k situaci ve světě.
Já tě nepřemlouvám,jen konstatuju fakta. Jedeme tam už potřetí,ta vím o čem mluvím.

27.1.2017 v 14:54 | Nahoru | #85
dafikk> Ono to trochu bude chtít rozcistnou už teď doma a domluvit se. Nevím, jestli ten zakyntos pojedeme a nebo bychom zůstali na pevninskem Řecku, já totiž strasně moc chci vidět památky a podívát se hlavně po tom. Jsem trochu blázen do historie, tak mě to děsně láká. Ale samozřejmě všeho s mírou, koupání a moře bude taky.
Zpáteční cesta jak jsem říkal by byla fajn trajektem a rovnou bychom si prošli Benátky
E: samozřejmě bawo to dá s prstem v nose, už jsem byl na něm docela daleko minulej rok a pohoda

Naposledy editováno 27.01.2017 14:56:16

27.1.2017 v 18:10 | Nahoru | #86
georgeCZ> Tam dole u toho Kyllini moc památek není,ale jsou tam kopce. Jinak trajekt na Zakyntos stojí 8,-€/osoba a 13,-€/motorka. Asi není problém na nějaký trip přejet a zase se vrátit.
Ukaž přítulce fotky TADY ,trošku jí to nabarvi na růžovo a uvidíš jak tě bude přemlouvat ať jedete taky

30.1.2017 v 23:20 | Nahoru | #87

31.1.2017 v 07:49 | Nahoru | #88

Bobík. píše: Sokolíci, náhodou jsem tady tu vaši greece debatu skouk, a mám dotaz k věci. Nenajde se tu případně někdo, kdo by si s námi dal letos jednu pohodovku až na Krétu. Dafika už nepřemluvím, na toho jsem zkoušel už vloni , ten si zamiloval Laganassky korytňačky, ale jak tady na to koukám, vidím že znalých věcí je tu více. Tak zkouším.

Kdybys nechal tu Kretu na další rok,tak bych do toho šel. Ale tento rok máme zaplacené ubytování,trajekt a myšlenky máme už na Zakyntos. Sorry

22.2.2017 v 20:56 | Nahoru | #89
titus> Zdarec sósede . Koukal jsem tady na mj. i tvé fotky - konkrétně ten most kameňák u Kipoi - práskneš mě na něj souřadnice?
Těch " Kipojů " je v bludičce 5 ( slovy pět ) a to én ešli ...

Teda né že bych tam někdy chtěl jet , já byl na mašině nejdál ve Vořechově v cukrárně , ale kdyby se třeba někdy někdo ptal . Ď

Doplnění: tipoval bych to někde u Ioannina , ale nejsem si jistý

Naposledy editováno 22.02.2017 21:44:51

23.2.2017 v 13:52 | Nahoru | #90

535xv píše: ten vrak je na Peloponesu,a ten monastir už si nepamatuju,ale kdyby tě to zajímalo on už to tu někdo pozná

Ahoj, ta stavba na skále je ženský klášter Moni Elonis, taky na peloponesu, a shlíží na krásnou horskou silnici z Leonidia na Kosmas. Projížděl jsem v loňském roce se zatajeným dechem a otevřenou pusou. Jh
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
jakou kopit motorku [1, 2] Suzuki GS 500E, Honda CB 900F Hornet, Honda CB 600F ... Peters_ 32 Dnes v 21:30 Kohlstein
Hornet 900 klepání motoru Honda CB 900F Hornet erichd 8 15.4.2024 v 23:27 2stroke
Hornet 900 klepání motoru Honda CB 900F Hornet erichd 2 1.4.2024 v 22:04 Johny89
Zapojení ukazatele zařazení rychlos... Honda CB 900F Hornet Pospaa1 21 24.12.2023 v 09:56 Jirka7366