globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: XJR 1200
16.10.2016 v 09:23
Ahoj dlouhou dobu pokukuji po XJR 1200, chci ji jako druhou motorku a mám v plánu si ji dlouho nechat. A zajímá mě jak je to s nájezdem kilometrů ? Mám něco načteno o spolehlivosti a tak, i chápu že jsou to starší ročníky a záleží co trefím za kus a kdo se o to staral. Zajímá mě názor lidí co ji mají nebo někoho znají a ví něco o tom,. Chápu že to nejde říct u každé motorky ale zjednodušeně řečeno je problém 60,70,80,90 tisíc najezdu?. Poprosím rozumbrady a chytrolíny zdržte se rad. Děkuji a přikládám jeden inzerát.

http://www.motorkari...jr-1200-1046960.html

1 reakcí na tento příspěvek XJR 1200

16.10.2016 v 10:59 | Nahoru | #1
Mám XJR 1300, což je skoro stejný. Kupoval jsem to, když to mělo 40 na počitadle kilometrů (kéž by to byla pravda), já na tom něco málo najel, teď je tam přes 90. Nevím, jestli byl už dělanej rozvod, ale já ho nedělal, protože je pořád zánovní (napínák rozvodu na tuším 4. zubu asi z 15). Je hlučnější převodovka, ale převodovky na tomhle typu prý nikdy nebyly úplně přesné. Servisní interval na ventily je tuším 24 tisíc km, mění se podložky. Spojku jsem ještě nedělal, ale čekám, že se brzo ozve. Spotřeba oleje není špatná, při výměně koupím 4 litry, do motoru se vejde asi 3,2 litru, těch zbývajících 0,8 litru stačí na dolívání, interval výměny 6000 km. Na brzdových destičkách jsem ujel asi 30, na řetězu mám asi 40 a pořád drží (zlatej EK, kola JT). Zadní guma vydrží cca 7 (sport-touring, do drátů)

Za těch 50 tisíc kiláků pár drobných závad, ale nic hroznýho. Jestli chceš jezdit rychleji, vyměň přední pružiny za progresívní a s více viskózním olejem, hodně to pomohlo. Ale i po tomhle vylepšení je to pořád dost těžkopádný, i starej Bandit 1200 je obratnější i živější.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) XJR 1200

25.10.2016 v 14:38 | Nahoru | #2
Dráťa> kuwa Dráťo, s tím rozvoďákem bych si až tak nezahrával. Ty motory vydrží fakt strašně moc, ale vše chce svoje. Ten napínák má zubů 13 ( jen pro přesnost ) a většina majitelů dělá tu chybu, že se řídí tím, na kterým zoubku napínák je. Velmi často ( i když u XJR jen výjimečně ) je pružina napínáku seklá. Ale to je slyšet to charakt. rachtání. Jen chci říct, že pro přesnou diagnozu je nutná i kontrola vizuální. Nejlepší varianta je když děláš ventily a máš dole ventil dekly.Já dělal servis před měsícem - řetězovka, synchro + vakuovka karbců, ventily, svíce a již zmiňovaná kontrola rozvodu. Napínák zhruba v půlce a rozv. řetěz skoro jak novej. Neevytahanej, bez vůle na článcích. Měnit budu až při další kontrole ventilů. Spíš si myslím, že už tam máš novej - pokud tam máš 90tis + ty stočené. A jestli tam je origoš, tak to svědčí o tom, jakej to skvělej stroj
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
ventilová podložka Yamaha XJR 1200 Sieg 13 4.3.2024 v 19:00 MartinXL650V
Tovární nastavení karburátoru xjr 1... Yamaha XJR 1200 Sieg 3 1.2.2024 v 20:41 StiefTomas
Jaké pneu na XJR 1200 Yamaha XJR 1200 lacerta82 24 24.7.2023 v 22:53 karelsychra
Oprava plexi Yamaha XJR 1200 Jaras-xs 9 1.7.2021 v 16:06 dafikk
Do motoru zase tece benzin z nadrze Yamaha XJR 1200, Yamaha XJR 1300, Yamaha XJ 600, Kaw... Mufiozo 10 31.5.2021 v 06:36 Destroyer


TOPlist