globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Jaký konektor mezi altíkem a regulátorem?
8.9.2016 v 08:40
Hoj všeci.

Stala se mi nemilá věc, že mi to špatně dobíjelo. Už jsem se chystal, že uvalím 3 tyčky za altík nebo regulátor, ale při rozborce jsem našel úplně vypečenej konektor mezi altíkem a regulátorem (viz. foto). Zatím jsem opravu vyřešil tak, že jsem konektory ustřihl a na hulváta je spojil na volno a zaizoloval páskou. Krásně to dobijí, ale samozřejmě to tak zůstat nemůže. Dostala se ke mě informace, že prej to spousta lidí řeší nějakýma VN keramickýma spojkama, ale google toho vyplivne milion a nějak nemůžu identifikovat, který to jsou. Nemá někdo bližší info (nejlíp link) o který jde? Nebo nemá někdo nějakou alternativní radu jak to spojit aby to bylo nesmrtelný?
Předem díky za každý info





Předchozí
1 2 3 4
Následující

Jaký konektor mezi altíkem a regulátorem?

8.9.2016 v 09:30 | Nahoru | #1
Taky jsem něco podobného opravoval a podle mě nejlepší s poměrem cena/výkon jsou fastony... Zalísovat, prohřát cínem, zapojit spoj prohřát cínem a do bužírky...
Člověk to stejně často nerozebírá a střihnout to jde vždy....
Pokud doma nemáš fastoný tak bych se vůbec nebál "čokolády". Vodiče smotat do jednoho svazku(kroucený spoj) a šup do čokolády. Přitáhnout s rozumem ať nepoškodíš drátky a prohřát cínem, nakonec do smržťovací bužírky..

Jestli na to bude vidět a má to vypadat pěkně tak superseal dělá hezké a vodě odolné konektory... Měl jsem je jen v autě na čínských xenonech a tam fungovaly...

Jaký konektor mezi altíkem a regulátorem?

8.9.2016 v 09:45 | Nahoru | #2
fastony a 2x pres sebe smrstitelna buzirka . V zadnym pripade NE "cokolady" -> vibrace jsou svinstvo!

Jaký konektor mezi altíkem a regulátorem?

8.9.2016 v 09:50 | Nahoru | #3
Proc to nemuze zustat tak jak to mas ted? poradne spajene, kazdej drat do buzirky a pak to cele do jedne buzirky?

Jaký konektor mezi altíkem a regulátorem?

8.9.2016 v 09:54 | Nahoru | #4
tohle jsem u sveho SV taky uz videl
dal jsem novy konektory a misto, kde prechazi drat ve faston omotal el. paskou.
Ale slabinu vidim v te plastove kleci. Podezrivam ji, ze casem ztrati izolacni schopnost a zacne to mezi fastonama pekne jiskrit

Jaký konektor mezi altíkem a regulátorem?

8.9.2016 v 10:29 | Nahoru | #5
Fastony a smrštice, jedna přes každý drát, druhá přes všechny, ta může být i s lepidlem, jen se to bude hůř rozdělávat. Fastony rozhodně nepájet, ale krimpovat.

Jaký konektor mezi altíkem a regulátorem?

8.9.2016 v 11:20 | Nahoru | #6
Hele, taky jsem měnil a taky vyhořel. Mám to natvrdo spajene dráty k sobě. Smršťovačka a hotovo. Jak často to potřebuješ rozpojit? Na VFR doporučuji instalovat voltmeter....

Jaký konektor mezi altíkem a regulátorem?

8.9.2016 v 11:24 | Nahoru | #7
Co tam teče za proudy?

Jaký konektor mezi altíkem a regulátorem?

8.9.2016 v 12:54 | Nahoru | #8
Dost... Ampery nevím. Ale 400W altík...

Naposledy editováno 08.09.2016 13:00:08

1 reakcí na tento příspěvek Jaký konektor mezi altíkem a regulátorem?

8.9.2016 v 12:55 | Nahoru | #9
bez konektoru a napájet natvrdo ! a pokud bude dobíjet míň tak regl přímo na baterku.

(reakce na) Jaký konektor mezi altíkem a regulátorem?

8.9.2016 v 14:21 | Nahoru | #10

wáca píše: bez konektoru a napájet natvrdo ! a pokud bude dobíjet míň tak regl přímo na baterku.



pajeni v auto moto si muze dovolit nekdo kdo to umi., alespon to nam dycky rikali ve skole, ze pajeni v automoto se dela jinak. Teorie je takova ze ten cin by mel na dratech ubyvat pozvolna jinak se to uklepe. Nevim kolik lidi o sobe muze rict, ze to umi ja ne.

Kdyz menim konektory na moto, tak jedine kryplovat fastony. Obvykle ty hodne namahany cesty zdvojuju, ze je tam dvojnasobnej pocet konektoru.

Jikan kdyz vidim ten kontakt, tak bych se dost divil kdyby tam nebyl problem i stou kostrici svorkou. Pod timhle plastem co je na foto je kabelovej svazek, nekde na nem nahmatas kvadr co ma 3x1 cm (mozna mensi) , rizni to omotani a uvidis oranzovou svorkovnici do ktery jde hafo zelenejch dratu. Otevri ji ze strany kde nejsou draty a vyndej ty propojky a ocisti je. Budou dost zahnojeny. Tohle soudruzi moc nedomysleli.

1 reakcí na tento příspěvek Jaký konektor mezi altíkem a regulátorem?

8.9.2016 v 14:43 | Nahoru | #11
Díky za infa. Udělám to teda normálně fastonama bez pájení + nějakou pořádnou páskou na izolaci a zakončím to velkou bužírkou.

gugo: když jsem byl u toho, tak jsem ověřil všechny dráty co vedou od regulátoru a jen tenhle je hnusnej, ale zkusím najít jestli je tam něco co popisuješ...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaký konektor mezi altíkem a regulátorem?

8.9.2016 v 15:50 | Nahoru | #12
Ferda22> Udělej to pořádně a pořádně to přiletuj. použij pořádnou letovací pastu a pořádnou páječku a kvalitní olovnatý cín. vyser se na konektory na to abys to udělal pořádně konektorama potřebuješ krimpovací kleště se kterýma ještě musíš umět dělat....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaký konektor mezi altíkem a regulátorem?

8.9.2016 v 16:23 | Nahoru | #13

VITEK_M píše: Ferda22> Udělej to pořádně a pořádně to přiletuj. použij pořádnou letovací pastu a pořádnou páječku a kvalitní olovnatý cín. vyser se na konektory na to abys to udělal pořádně konektorama potřebuješ krimpovací kleště se kterýma ještě musíš umět dělat....



poradna pajecka 1500. Kc umet pajet - nejaka praxe
krymplovaci kleste 650 Kc , par nepovedenych spoju v radu korun.

1 reakcí na tento příspěvek Jaký konektor mezi altíkem a regulátorem?

8.9.2016 v 16:37 | Nahoru | #14
Smotej draty jen tak, dohromady - oprava dle Tveho gusta :)

(reakce na) Jaký konektor mezi altíkem a regulátorem?

8.9.2016 v 18:53 | Nahoru | #15
gugo> vzdycky jsem se vztekal v praci kdyz soudruzi monteri v zabezpecovaci technice nebo na aute/na motorce pouzili pajenej spoj. Uz stary Rimani prisli u cinovejch poharu na to, ze ten cin ma velmi neprijemne vlastnosti pri stridani mraz/leplo a navic mu vubec nesvedci soucasny kysley prostredi ve vzducu.
Na motroku fakt patri jen a jen zakrimplovanej faston!

Jaký konektor mezi altíkem a regulátorem?

8.9.2016 v 19:37 | Nahoru | #16
Ptal jsem se na proud protože na tyto účely jsou Anderson konektory které prostě koupíš na zatížení které potřebuješ.... Ja mám na navijáku 350A a to bys na motorku nechtěl ale jsou i poslfstatne menší
.

Lisuji se. Tyhle malé jsem kupoval na DX.com za pár drobných

Jaký konektor mezi altíkem a regulátorem?

8.9.2016 v 19:59 | Nahoru | #17
Zapájejte to normální pájkou a cínem, který se používá normálně na měkký pájení. Používejte na to určenou pastu. Nevím co na tym hledáte problém, hlavně nechodtě za klempířem.

2 reakcí na tento příspěvek Jaký konektor mezi altíkem a regulátorem?

8.9.2016 v 20:09 | Nahoru | #18
si děláte prdel, takovejch lidí radí pájet..

1 reakcí na tento příspěvek Jaký konektor mezi altíkem a regulátorem?

8.9.2016 v 20:26 | Nahoru | #19
Obvykle se lisuje protože se pajene spoje uklepou . Machrovani není na místě, pajet umí každý pitomec...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaký konektor mezi altíkem a regulátorem?

8.9.2016 v 20:47 | Nahoru | #20

Martin.z.brna píše: si děláte prdel, takovejch lidí radí pájet..

Nevím, ale dělám to xx let a ještě reklamačka nebyla. Ve startéru, alternátoru a všude mám pájené spoje.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaký konektor mezi altíkem a regulátorem?

8.9.2016 v 21:13 | Nahoru | #21

petrumr píše: Nevím, ale dělám to xx let a ještě reklamačka nebyla. Ve startéru, alternátoru a všude mám pájené spoje.


Popravde receno pokud se jedna o kabel a ne o soucastku primo na motoru nebo ramu na kterou se prenaseji vibrace tak pajim taky a nikdy se nic neuklepalo.
Originalni konektory na silovych kabelech (baterka, starter...) sou taky zalisovany a propajeny uz z fabriky.
Ale jak bylo receno spravna cesta je fastony nakrimpovat. Mistni technologie krymplovani je mi bohuzel neznama

Jaký konektor mezi altíkem a regulátorem?

8.9.2016 v 21:15 | Nahoru | #22
Jeste k tomu pajeni.... Obloukem bych se vyhnul ekologicky bezolovnaty pajce

(reakce na) Jaký konektor mezi altíkem a regulátorem?

8.9.2016 v 21:33 | Nahoru | #23

Black píše: Popravde receno pokud se jedna o kabel a ne o soucastku primo na motoru nebo ramu na kterou se prenaseji vibrace tak pajim taky a nikdy se nic neuklepalo.
Originalni konektory na silovych kabelech (baterka, starter...) sou taky zalisovany a propajeny uz z fabriky.
Ale jak bylo receno spravna cesta je fastony nakrimpovat. Mistni technologie krymplovani je mi bohuzel neznama

Na to jsou kleště, ale já jsem ze staré školy a když dělám nějaký konektor nebo očko, tak to ještě přepájím. Každýho vytáčí něco jiného, mně třeba ty nacvakávací rychlospojky, kde tym nožem uděláš z kábla jednožilák a 70% aut a motorek zhořelo pro to, že to nezacínovali.

Jaký konektor mezi altíkem a regulátorem?

8.9.2016 v 23:37 | Nahoru | #24
Pokud byl nějaký problém na kabelech (letecká technika), vždycky to byl uklepaný pájený spoj a to ho pájeli borci, kteří už se toho něco napájeli. Rovněž pájecí kapaliny jsou zrádné a viděl jsem hodně spojů sežraných "bezoplachovou" kapalinou. Při postupné oxidaci takto zapájeného spoje bude postupně ubývat měď a zbytek dodělá teplo při průchodu proudu. To, že je to pájeno olovnatou pájkou (která je bez debat lepší, než bezolovo), na věci nic nemění.

Jaký konektor mezi altíkem a regulátorem?

9.9.2016 v 00:23 | Nahoru | #25
Nejlepší způsob a náhrada těchto problematických konektorů u altíku je, je spojit napevno k sobě pomocí krimpovací kabelové spojky. Je to velký problém u Aprilií a jejich hnědých konektorů, tak se to řeší takhle. http://velkoobchod....spojky.c0225016?pg=4

(reakce na) Jaký konektor mezi altíkem a regulátorem?

9.9.2016 v 07:24 | Nahoru | #26

Martin.z.brna píše: si děláte prdel, takovejch lidí radí pájet..


Tak nám řekni proč ne?

(reakce na) Jaký konektor mezi altíkem a regulátorem?

9.9.2016 v 09:21 | Nahoru | #27
mateSAS> :D mám s tím takhle dojet na srázek?

1 reakcí na tento příspěvek Jaký konektor mezi altíkem a regulátorem?

9.9.2016 v 09:32 | Nahoru | #28
Ináč já studoval elektro, takže jsem už pájku v ruce párkrát držel. ...a co se krimplování týče, tak kleště na to nemám, ale dobře se to dělá štípačkama, který při tom ohýbání vytvoří pro kabel příčný záseky a když se to pak dodělá kombinačkama, tak to drží jako kráva i bez pájení. Samozřejmě se to musí dělat s citem. ...za ccca hodinu na to vletím. Zkusím to teda zezačátku bez pájení a budu s tím chvilku jezdit. Uvidíme co to udělá...

Jaký konektor mezi altíkem a regulátorem?

9.9.2016 v 10:27 | Nahoru | #29

(reakce na) Jaký konektor mezi altíkem a regulátorem?

9.9.2016 v 11:32 | Nahoru | #30
Ferda22> no jako jde to klasickejma klestema, ale neni to ono
Předchozí
1 2 3 4
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Sundání nádrže bez vypuštění VFR 80... Honda VFR 800 Mike70 6 1.4.2024 v 21:27 Mike70
Zachrastění po vrknutí plynem - nap... [1, 2] Honda VFR 800, Honda VFR 800X Crossrunner Obo67 33 16.3.2024 v 17:31 Obo67
Převoz moto [1, 2] Honda VFR 800 Corlis 37 14.3.2024 v 11:17 Gahan37
Oživení VFR 800 rv 2000 Honda VFR 800 JARYN82 27 23.11.2023 v 22:54 JARYN82
VFR 800 - spojka skoro ON/OFF Honda VFR 800 Ferda22 2 4.10.2023 v 15:18 ja1


TOPlist