Druhá věc je, že jsem při tom zahřívání zjistila, že pravá půlka motoru se hřeje dřív a víc než levá, pak teda nastalo střílení i z levého výfuku a pálily obě strany, ale z pravého výfuku jde teplejší proud výfukových plynů jako z levého. Znamená to, že nejedou asi všecky válce co? Jak to lépe poznám? Možná tam byl problém už dříve, když svíčka na 2válci byla oproti ostatním jiná?
Jen ještě napíšu, že už si spoustu věcí nepamatuju, jak fungují, tak mě omluvte 2 děti dělají divy
1 reakcí na tento příspěvek start po 3letech
1. nejprve najdi na karburátoru plovákovou komoru je to nejnižší místo taková čtyřhraná vanička. Na spodku je vypouštěcí šroubek ten povol a vypustíš benzín z karburátoru (přívod zavřený) uvidíš jestli teče bordel kdy jo tak otevři přívod benzínu a počkej až poteče čistej. Zavřři šroubek,počkej až se karburátor doplní benzínem a zkus nastartovat. vypláchla si tím plovákovou komoru. jestliže to nezabralo čeká tě demontáž karburátoru a čištění trysek.
2. odmontuj karburátor polož ho na čistej stůl vzhůru nohama. Plovákovou komoru už znáš tak odšroubuj ty šroubbky po stranách a komoru opatrně sejmi. Bývá tam těsněnní povětšinou gumové a přežije demontáž i víckrát, Ve vnitř objevíš plovák (plastový válec) ,který udržuje hladinu v komoře. Musí se pohybovat volně a uzavírat a otvírat jehlový ventil na přívodu. Dále objevíš trysky, vypadají jako z mědi (žlutý kov) Trysky povoluj opatrně a dobrým šroubovákem abys je nepoškodila. Napřed jednu a potom druhou odšroubuj zzkontroluj okem zda není ucpaná ,profoukni jí pusou (dobrou chut) .Pokud je stále uucpaná zkus jí protáhnout štětinou, jestli to nejde použij jeden měděnej drátek z rozbalenýho kablíku mělo by to jít. Tlakový vzduch na trysky moc nedoporučuju neb tryska vystřelená z prstů doletí dost daleko a je pro další použití povětšinou ztracena. Pokud byl karbec plnej neznámé hmoty, které se řříká Babišovo sračky musíš taky vyčistit směšovací trubici. Tu najdeš pod tou větší tryskou, je to trubbice s mnoha otvory po stranách. Při zpětné montáži pozor na jehlu, která musí být uvnitř trubice. Tu jehlu zvedají právě ony výše zmíněné membrány když přřidáš hodně plynu. Na odstranění babišsrágor použij štětěček,kartáček a benzín či čistič Kanálky pod tryskami profoukni tlakovým vzduchem, nemáš-li tlakový vzduch postačí požádáš-li kteréhokoli zze sousedů aby ti to profoukl nějakou pumpičkou..Všechno opatrně a pečlivě smontuj dohromady namontuj na motorku tam kde to bylo. Dopln palivo do karburátorů a startuj.Jestli se úspěch nedostavuje čeká tě ona potupná jízda vozíkem do servisu.
jsi šikovná věříš si zzvládneš to mnoho úspěchů
Naposledy editováno 08.09.2016 17:29:40
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Power Commander Suzuki GSX 1100, Suzuki GSX 1200, Honda CB 1300, Suz... | djpajovka | 11 | 18.10.2022 v 13:42 apriliaf1 |
díly na suzuki gsx 400FW rok 86 Suzuki GSX 400 FWS | Pepek78 | 3 | 4.4.2022 v 14:10 Pepek78 |
Náhradní díly Suzuki GSX 400 FWS | gargi199 | 3 | 7.8.2020 v 12:40 Ondros |
Přední světlo - praská žárovka Suzuki GSX 400 FWS | memory44 | 15 | 5.7.2018 v 10:49 jawakain |
Prodej GSX 400 FWS - za kolik by se... Suzuki GSX 400 FWS | DoBuky | 9 | 3.4.2012 v 21:48 DoBuky |