globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Příčina výplesku
30.7.2016 v 09:24
Tak na mě taky došlo a vypleskl jsem se. Akorát marně hledám svoje zavinění. Po rovince v obci, žádný divočení a při podřazení (tuším z 5 na 4 nebo z 4 na 3) na fleku zablokovaný zadni kolo a plesk... jsem si téměř jistej že to bylo při vymáčklé spojce, takže předpokládám zádrhel někde po trase převodovka - řetěz. Škoda že jsem se nepustil dřív, takhle se mi stromek svezl po noze a odnesl to odštipnutý kousek tibie v pravém koleni, tři šrouby a šest týdnů ortéza. Plus dvě žebra ale to nestojí za řeč. Na mašině blinkr, zrcátko, závaží v řídítkách, ohlá páka zadni brzdy a ulomená stupačka, škráblý plast vpředu na kapotě, takže celkem prkotiny. Každopádně to bude chtít rozpůlit převodovku protože v tomhle stavu k tomu už nemám důvěru. Má někdo podobnou zkušenost? A druhá otázka: kdo v Brně a kolem Brna Vstromy umí, pro případ že bych se s tím nechtěl drbat sám?

Blokovaní uživatelé: MarcelTheRevenger

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Příčina výplesku

1.8.2016 v 13:04 | Nahoru | #1

docent píše:
Sám na začátku píšeš, že "jsi si téměř jistej, že to bylo při zmáčknuté spojce - v dalších příspěvcích už mluvíš o spojce vymáčknuté.



Oops uvedu na pravou míru babylonské zmatení názvosloví, myšleno zmáčknutím spojkové páčky vymáčknu spojku ze záběru - jinými slovy jsem nazval stejnou situaci, tedy spojka nebyla v záběru.
Opakuju že si nemyslím, že bych dokázal seberychlejším puštením spojky při běžícím nezadřeném motoru a zařazené trojce nebo čtyřce v rychlosti cca 50 km/h zablokovat zadní kolo tak, že by se neroztočilo a gumovalo po asfaltu několik metrů.
Opakuju že se snažím dopátrat příčiny toho zablokování, prostě proto abych ji našel, odstranil a mohl se na mašinu zase spolehnout. Čekal jsem něco jako zkušenost typu "jo stalo se mi to, u tohoto typu se to stane protože ....", nikoli psychologickou analýzu funkce lidského mozku ve stresových situacích. To zablokování kola není můj dojem, to mám objektivně potvrzeno svědky co jeli za mnou a černou lajnou na vozovce. To že jsem to následně neustál je druhá věc která s tim zas tak nesouvisí, tady klidně sklapnu uši a přiznám nezkušenost a z toho plynouci pravděpodobnou chybu která vedla k vyplesknutí. Nicméně si troufám tvrdit, že i s mým nepatrným nájezdem néco přes 2000 km dokážu tak "komplikovaný" úkon, jakým je podřazení o jeden stupeň, provést naprosto mechanicky a správně. I se spojkou zacházím s citem bez rychlých pohybů a podřadit a zpomalit motorem dokážu i bez toho, že bych dělal koulema díry do nádrže.

(reakce na) Příčina výplesku

1.8.2016 v 13:32 | Nahoru | #2
ynzha> a co chceš od nás slyšet? Sám jsi napsal, že vše na motorce je OK, kolo se točí, takže pokud ti tam fakt nikdo nestrčil klacek, tak sis na tu brzdu mohl dupnout omylem sám...není to nic nereálného...zbytek si nemusíš pamatovat kvůli nárazu a sugesci...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Příčina výplesku

1.8.2016 v 14:18 | Nahoru | #3

ynzha píše: Oops uvedu na pravou míru babylonské zmatení názvosloví, myšleno zmáčknutím spojkové páčky vymáčknu spojku ze záběru - jinými slovy jsem nazval stejnou situaci, tedy spojka nebyla v záběru.
Opakuju že si nemyslím, že bych dokázal seberychlejším puštením spojky při běžícím nezadřeném motoru a zařazené trojce nebo čtyřce v rychlosti cca 50 km/h zablokovat zadní kolo tak, že by se neroztočilo a gumovalo po asfaltu několik metrů.
Opakuju že se snažím dopátrat příčiny toho zablokování, prostě proto abych ji našel, odstranil a mohl se na mašinu zase spolehnout. Čekal jsem něco jako zkušenost typu "jo stalo se mi to, u tohoto typu se to stane protože ....", nikoli psychologickou analýzu funkce lidského mozku ve stresových situacích. To zablokování kola není můj dojem, to mám objektivně potvrzeno svědky co jeli za mnou a černou lajnou na vozovce. To že jsem to následně neustál je druhá věc která s tim zas tak nesouvisí, tady klidně sklapnu uši a přiznám nezkušenost a z toho plynouci pravděpodobnou chybu která vedla k vyplesknutí. Nicméně si troufám tvrdit, že i s mým nepatrným nájezdem néco přes 2000 km dokážu tak "komplikovaný" úkon, jakým je podřazení o jeden stupeň, provést naprosto mechanicky a správně. I se spojkou zacházím s citem bez rychlých pohybů a podřadit a zpomalit motorem dokážu i bez toho, že bych dělal koulema díry do nádrže.



Já ti řeknu co se stalo tobě to chcíplo a pak si nějakou neuvěřitelnou shodou okolností neustál smyk zadního kola a zahodil to.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Příčina výplesku

2.8.2016 v 01:59 | Nahoru | #4

ynzha píše: ....o jeden stupeň, provést naprosto mechanicky a správně. I se spojkou zacházím s citem bez rychlých pohybů a podřadit a zpomalit motorem dokážu i bez toho, že bych dělal koulema díry do nádrže.



Nadol radiť rýchlo a s medziplynom. Ale hádam by to nebloklo. 😁
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Rovnani ramu Suzuki Vstrom 650 Suzuki DL 650 V-Strom Honzik125 9 Dnes v 03:36 2stroke
Někdo někam v půlce května Klidně ... Suzuki DL 650 V-Strom lukkyn29 3 30.4.2024 v 07:21 lukkyn29
zkušenosti V-Strom 650XT Suzuki DL 650 V-Strom pepíno4 8 22.4.2024 v 21:27 škvára18
Motovýlet Suzuki DL 650 V-Strom BTerier 10 14.3.2024 v 15:44 biosák
Znáte kurt linder - motocentrum - L... Suzuki DL 650 V-Strom Stromowner 23 16.2.2024 v 20:26 Edyk


TOPlist