bmw_r1300gs_cartec




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Triumph Tiger 800 XCX vs. BMW F 800 GS Adventure
Hledám něco na vejlety - pravděpodoně modely 2016. Máte někdo zkušenosti s novým Tigerem (modely 15 a 16)? Báwo je pořád stejný, ale zajímaly by mne postřehy ohledně nového WP podvozku a nové elektroniky na 800 XCX. Díky
Anketa: ?
Triumph Tiger 800 XCX
78%
32
BMW F 800 GS ADV
22%
9

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Triumph Tiger 800 XCX vs. BMW F 800 GS Adventure

25.4.2016 v 22:35 | Nahoru | #1

tonybeny píše: tak u Tigra ti skoro vždy upadnou přední blinkry, ty jsou hodně na ráně



Ale prdlajs - fláknul jsem s tím dvakrát....nicméně bude hodně záležet na štěstí, neb jsou na ráně.

Jednou má blbost v podobě, že nejsem přeci takový vůl, abych potřeboval hlásku a to i přes to, že zámek kotouče jsem nikdy nepoužíval. Nu druhý den, jsem si pro ni hned zajel.
A po druhé pánové - Radotín, parkoviště. Zajdu s kámošem do knajpy a mezi tím mi "smradi" nastrkali 100hřeby do předního kotouče

Nu vždy to padlo nalevou a blikač drží. Poprvé prasklo sklíčko v místě šroubku (nic co by se nepořešilo) a podruhé to vnitřní plastové zrcadlo (nic co by vadilo).
Nespornou výhodou TT (nevím jak u GS) je, že se jedná o jakési "univerzální blikače" za pár kaček

Naposledy editováno 25.04.2016 22:36:26

(reakce na) Triumph Tiger 800 XCX vs. BMW F 800 GS Adventure

4.5.2016 v 01:54 | Nahoru | #2

2lizard píše: Ale prdlajs - fláknul jsem s tím dvakrát....nicméně bude hodně záležet na štěstí, neb jsou na ráně.
Nu vždy to padlo nalevou a blikač drží. Poprvé prasklo sklíčko v místě šroubku (nic co by se nepořešilo) a podruhé to vnitřní plastové zrcadlo (nic co by vadilo).
Nespornou výhodou TT (nevím jak u GS) je, že se jedná o jakési "univerzální blikače" za pár kaček


... no, právě kvůli předním blinkrům (zadní do kontaktu se zemí nepřijdou ani bez "padáků") a bočním plastům kolem chladiče jsem si pořídil ochr. rám SW-Motech, ale už při 25000 km se mě blinkry postupně začaly lámat a upadávat samy... Vadná série a asi i špatný návrh provedení (2012), kdy vibracemi trpěly nohy blinkrů, mezi plochou k připevnění a nohou se postupně dělaly trhliny až postupně praskly úplně... Každopádně model 2015 už toto asi nezná. A dále mě od podobných km v menší míře přetrvává problém serva, které řídí (nastavuje) volnoběžné otáčky - je to citlivé ústrojí, dle prodejce chráněné proti odstřikující vodě, ale není prachotěsné.... Skutečně stačí projet se pár km rychlejším tempem po prašné polní cestě a třeba další den již bez plynu motor sám při startu vůbec nechytne (nenaskočí). Asi ten stroj trochu důkladně prověřuji, když jsem během čtyř po sobě jdoucích dní najet každý den pár desítek km za úplně rozdílných podmínek: mlha-vlhko, zima při nule, větší teplo za sucha, jízda v dešti atd. pořád podobně dokola...Toto by chtělo ověřit a zajímá mě to, jak je to ošetřeno u modernizované verze, zda stále používá totožný, nevylepšený díl.... Kdo už má tolik km (s modelem 2015 ad.) s občasným výletem do prachu naježděno?

Naposledy editováno 04.05.2016 01:59:40
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Rada při výběru cestovního endura [1, 2] Suzuki DL 1000 V-Strom, BMW R 1200 GS, BMW R 1200 GS... karosa 44 16.4.2024 v 07:49 Koudy01
Dovozce Triumphu z Velké Británie Triumph Tiger 800 XC bity 10 2.2.2024 v 13:08 NUTELIER
Nejnižší cesťák Poraďte Honda XRV 750 Africa Twin, BMW F 650 GS, Honda XRV 6... RockStar1666 20 12.1.2024 v 11:08 docent
triumph tiger 800 - protáčí, ale ne... [1, 2] Triumph Tiger 800 XC Rvn 44 9.10.2023 v 09:35 Krautkopf
Servis triumph [1, 2] Triumph Tiger 800 XC Petr.E 44 25.8.2023 v 19:46 kratkej01


TOPlist