globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Kolik hodin bude opravdu potřeba na zvládnutí zkoušky
 
15.4.2016 v 15:17
V současné době se zde již prolíná několik vláken na téma výcviku na motocyklu. Většinou se řeší značně vysoké ceny, které jsou v některých autoškolách. Řeší se kolik bude potřeba hodin na zvládnutí výcviku a zkoušek, ale většinou je to pouze v rovině teoretické , nic neříkající, kolik hodin opravdu bude potřeba. Kolik bude stačit začátečníkovi, který na motocyklu sedí poprvé, kolik je potřeba pro tzv. černocha, který již na něčem jezdil , kolik potřebuje ten, kdo už vlastní nějakou skupinu a pouze skládá doplňkovou zkoušku atd. Jestli se objeví někdo, kdo nebude vůbec schopen zvládnout současné požadavky na výcvik a zkoušky.
Mimochodem, pokud jste četli příspěvek o prvních zkouškách v Plzni, tak jediný kdo spadl při zkoušce na cvičišti byl právě žadatel, který již vlastnil A2 a rozšiřoval na A. Takže to, že někdo již vlastní předchozí skupiny, neznamená, že to bude bez problémů.
A aby jsme si v tom udělali trochu jasno pokusím se v tomto vlákně na několika žadatelích v každé té skupině ukázat, jak to tedy opravdu je.
Včera jsme začali jezdit první jízdu - 2 x 45 minut - cvičiště
Ne úkony ke zkouškám, ale vedení motocyklu, rozjezdy atd. Podle dřívějšího systému - žák a učitel na jednom motocyklu.
1. Paní - 40 let řidičský průkaz A1/ 150 - trochu jezdila na Simsonu, nevýhoda - malá výška
dělá A
2. Paní - 42 let , nikdy na motocyklu neseděla, dělá A, výhoda dlouhé nohy
3. Paní - 44 let , na motocyklu nikdy neseděla, dělá A
Všechny zvládly základní úkony , žádná nespadla i když pokud by jezdily rovnou samy, několikrát by motocykl neudržely a pravděpodobně by s ním upadly.
Patří tedy do kategorie spíše šikovných. Ale uvidíme jak při další jízdě. Další jízda bude opět s učitelem, ale již na komunikaci s mírným provozem


























3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolik hodin bude opravdu potřeba na zvládnutí zkoušky

20.4.2016 v 12:52 | Nahoru | #1

rancher píše: Dněprák> Osobně si myslím, že než rovnou A by předtím měla být praxe třeba na A1, aby dotyčný měl zkušenosti z provozu s lehčí motorkou, zrovna tak, jako mi přijde nesmysl dát někomu s Bčkem rovnou skútra 125ccm když třeba neumí ani jezdit na kole...


Samozřejmě, že by to bylo ideální začít s A1, ale pokud už se rozhodl takto, tak mezi A2 a A až tak velký rozdíl není.
A ten nesmysl se skútrem 125 ke skupině B, škoda mluvit. To si prolobovali dovozci a prodejci skútrů, protože ty skútry do 45 km/h co byly k B původně, tak to nikdo nekupoval. Jinak jsme jediná země, kde ke skupině B je skútr 125 bez jakéhokoliv výcviku.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolik hodin bude opravdu potřeba na zvládnutí zkoušky

20.4.2016 v 13:03 | Nahoru | #2
Dněprák> No hele pro ženskou vést 200 kilo nebo 220 to opravdu rozdíl je v autoškole máme Horneta 900 a fakt na ní dosáhnu jen na špičky tak pořád váhám. Ale ten výběr na slabší motorku je pak daleko menší a dělat si ještě po druhé zase řidičák to bych asi už nechtěla.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolik hodin bude opravdu potřeba na zvládnutí zkoušky

20.4.2016 v 13:12 | Nahoru | #3
Dněprák> www.motorkari.cz/video/


Naposledy editováno 20.04.2016 13:13:34

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolik hodin bude opravdu potřeba na zvládnutí zkoušky

20.4.2016 v 16:33 | Nahoru | #4

Dněprák píše: Jinak jsme jediná země, kde ke skupině B je skútr 125 bez jakéhokoliv výcviku.

A čo Slovensko, Taliansko, Lotyšsko, Malta, Španielsko, Poľsko, Portugalsko a Belgicko? (Aspoň podľa wiki - ale o Slovensku to viem určite.) 2/3 roky B-čka (čo je podmienka v niektorých krajinách) sa rátajú ako výcvik? :)
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist