Mimochodem, pokud jste četli příspěvek o prvních zkouškách v Plzni, tak jediný kdo spadl při zkoušce na cvičišti byl právě žadatel, který již vlastnil A2 a rozšiřoval na A. Takže to, že někdo již vlastní předchozí skupiny, neznamená, že to bude bez problémů.
A aby jsme si v tom udělali trochu jasno pokusím se v tomto vlákně na několika žadatelích v každé té skupině ukázat, jak to tedy opravdu je.
Včera jsme začali jezdit první jízdu - 2 x 45 minut - cvičiště
Ne úkony ke zkouškám, ale vedení motocyklu, rozjezdy atd. Podle dřívějšího systému - žák a učitel na jednom motocyklu.
1. Paní - 40 let řidičský průkaz A1/ 150 - trochu jezdila na Simsonu, nevýhoda - malá výška
dělá A
2. Paní - 42 let , nikdy na motocyklu neseděla, dělá A, výhoda dlouhé nohy
3. Paní - 44 let , na motocyklu nikdy neseděla, dělá A
Všechny zvládly základní úkony , žádná nespadla i když pokud by jezdily rovnou samy, několikrát by motocykl neudržely a pravděpodobně by s ním upadly.
Patří tedy do kategorie spíše šikovných. Ale uvidíme jak při další jízdě. Další jízda bude opět s učitelem, ale již na komunikaci s mírným provozem
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolik hodin bude opravdu potřeba na zvládnutí zkoušky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolik hodin bude opravdu potřeba na zvládnutí zkoušky
JPJAJDA píše: Dněprák> No hele pro ženskou vést 200 kilo nebo 220 to opravdu rozdíl je v autoškole máme Horneta 900 a fakt na ní dosáhnu jen na špičky tak pořád váhám. Ale ten výběr na slabší motorku je pak daleko menší a dělat si ještě po druhé zase řidičák to bych asi už nechtěla.
Ano, 20 kg je dost velký rozdíl. Proto jsem psal, že nevím jakou mají motorku v autoškole. Já mám na A2 Suzuki GSO 500 a ta má provozní hmotnost 193 kg a na A Horneta 600 a ten má 200 kg. Takže to není tolik rozdíl.
A jak jdou s tou 900 stovkou osmičky , slalom a otáčení ?