Když uděláš 5 Baworáků, tak už ti tohle všechno příjde jednoduchý, a časově to taky není náročný, mě osobně se líbí, že při tom zkontroluješ spoustu věcí, a víš, že motorka je v cajku, spojku jsem viděl na cucky jen jednou a to borec fakt nevěděl co dělá, gufera na převodovce vyměníš jak všude jinde, ložiska v převodovce a koncáku jsou složitější na výměnu, ale zase je děláš jednou za fakt hodně dlouho. Kardan se musí kontrolovat, ale když si dáš pozor aby se ti na něj nedostala voda vydrží taky hodně. Manuály co dělá BMW mám osobně nejradši jsou logicky uspořádaný a popsaný je to tam taky skvěle
, ale co já osobně už na BMW nedám dopustit
takže pro zakladatele je jedno kde moto koupí hlavní je, aby se na motorku někdo před koupí podíval. Nebo se domluvit s Bobem (byl na něj odkazován) a k němu si může pro motorku jen dojet s vozíkem