globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Správní řízení a spravedlnost?
 
25.10.2015 v 12:19
Myslíte, že pan ministr dobře pochopil, k čemu by mělo sloužit správní řízení?
A nebo je v této oblasti nekompetentní, měl by jít někam na školení, nebo je to marné, je to marné, je to marné?

"Ťok současně uvedl svou představu: „Když udělám přestupek, měl bych být chycen a pykat.“ Zmínil, že se ve správním řízení stále nedaří vymáhat pokuty efektivně, i když se prodloužila z roku na dva doba promlčení."

Je účelem správního řízení skutečně efektivní vymáhání pokut, nebo je to právo obviněného na objektivní prokázání přestupku, a případně na jeho spravedlivé posouzení?

Naposledy editováno 01.11.2015 20:50:51
Anketa: Jak je na tom pan ministr s právním povědomím?
Má právní povědomí značně deformované.
15%
14
Je to expert v oblasti práva a myslí to s námi dobře.
7%
7
Je to vůl.
78%
73

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Správní řízení a spravedlnost?

26.10.2015 v 09:01 | Nahoru | #1

YvesEr píše: Hornetyk> No, už je to hodně dlouho, co jsem pověsil volant na skobu a s profesionálním ježděním skončil (kvůli zdraví), ale myslím si, že u každýho z nás je z 99% pokuta oprávněná, pokud ji dostane. A tím mám na mysli takový ty "lehký pokuty" (parkování, MÍRNÝ překročení rychlosti atd). Samozřejmě za sviňárny typu chlast, drogy, podjíždění závor, jízda na červenou atd. jednoznačně hlasuju pro velmi přísný postihy. (nejlépe odběr not na 500 let).
Ale na druhou stranu je potřeba zmínit ROZUMNÝ pokuty. Dostat za 60 v obci 25 papouchů a noty do čistírny je zrovna tak sviňárna..



A o tom to je. Normální řidič, jezdící s citem pro situaci (ne striktně podle předpisů) se nějaké buzerace nebojí, protože z vlastní zkušenosti ví, že nemusí. Pak jsou tu ti pravidelně zastavovaní, samozřejmě všichni nespravedlivě, co se zde slízají a hledající způsoby, jak se vším vyjebat a prvotně hodit vinu na všechny kolem. Vůbec jim nezávidím. Já osobně řídím rád jak motorku, tak i auto. A pokaždý, když za to sednu mít trauma, co se mi dneska zase přihodí, jak s tím budu muset vyjebat a jak mi bude zaručeně křivděno, tak to bych zažívat nechtěl. Na jednu stranu je mi těchto lidí líto, na druhou stranu se trochu bojím, že na takového nevyrovnaného jedince, který řeší deset let starou, i když oprávněnou, křivdu narazím v provozu a doplatím na jeho povahu a mentální nevyrovnanost.

Debatu jsem včera poslouchal. A ty vysoké flastry do výše až 25t byly v případech závažných přestupků, jako je překročení rychlosti v obci o 40km/h a podobně, ne za lehké překročení rychlosti nebo špatné parkování.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Správní řízení a spravedlnost?

26.10.2015 v 09:22 | Nahoru | #2
Petr_Ajs> Ono těch 40km/h v obci není tak moc pokud se to měří u značky vystrčené sto nebo víc metrů do polí (kde rádo měří městapo).

Naposledy editováno 26.10.2015 09:22:38

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Správní řízení a spravedlnost?

26.10.2015 v 10:12 | Nahoru | #3

Petr_Ajs píše: A o tom to je. Normální řidič, jezdící s citem pro situaci (ne striktně podle předpisů)



No jo, ale dost účastníku provozu řídící motorová vozidla nejsou řidiči, ale pouze držitelé řidičského oprávnění... Ale k tomu,aby byli řidiči, to chce začít jinde, ne u pokut...

Povzdech: Pokud by byli řidiči, tak by neexistovali články typu "Řidiče zaskočil podzim/zima" (v překladu "Blbeček neví, že to na mokru víc klouže a brzdná dráha bude delší."). A EU tomu zdatně napomáhá... Když jsem se divil, že Subaru Levorq nemá vypínatelnou stabilizaci (což u japonců nebylo, na rozdíl od WV (kamarádovi se na kluzišti stabilizace zapínala), tak je to podle předpisů EU... Subaru, které si nepošleš bokem?

E: čárka...

Naposledy editováno 26.10.2015 10:13:49
Téma je zamknuto


TOPlist