Všem zatím díky. Projeli jsme Vaše nápady, dál to chce nějakou tu motorku alespoň na sucho osedlat a ošahat. Zatím vede ER-5 společně s CBF500. SVéčko je podle mě moc tvrdý, myslím tím na díry a horší silnice. Ale není vyloučeno. To samý "fejzr", a ten je navíc 4 buch (až moc). F650GS od BMW je fajn, letos jsem ho osobně měl, najel jsem na něm asi 4 tis Km. Dobrá motorka, o dírách na silnici, případně retardérech ani nevíš. Ale je fakt vysoká. Ta je fakt už mimo. Moc by se jí líbilo nějaké cestovní nebo silniční enduro, ale s tou výškou to prostě nejde. Navíc jednobuch je na prd, pokud chceš jet někam dál. To mám ověřený. MT-06, 03 od Yamahy je dobrý nápad, ale chtělo by to trochu finančně přitopit. Ale to je v pořádku. Scarver neprošel vzhledově. Ani u mě. Horneta snad zatím ne, 4 buch a výkonu až dost. I když je pravda že třeba časem... Ale zatím jsem rád že ne. Máme děti
Málem jsem zapomněl na Italského Monstera,
mě se moc líbí, hlavně zvuk, ale... Gs500 od Suzuki je asi to samý jak ER-5 od Kawasaki, jen ne vodník. Bohužel. Se vzduchem chlazenými motory je teoreticky méně problémů, ale v létě, kdy se asi nejvíc jezdí na motorce, bych ho už nechtěl. Třeba tomu nerozumím, nechám si poradit, ale když stojíš v koloně, ve městě, 35°C a z pod nádrže jde plynule pod hubu strašný horko... S vodníkem to je o poznání lepší. Nic, nic a pak to chvilku zafouká na jednu nohu. Nemám pravdu?
Naposledy editováno 19.10.2015 01:13:43