Každá s těchto moto má něco do sebe a každá je něčím specifická.
Obě bych měl nové a v plné výbavě,BMW je o něco málo dražší(40.000,-).
Moto na fajnové ježdění mám,sháním něco na cestování u nás i do ciziny s možností poznávání přírodních krás.
Z 90% moto pojede po normálních cestách.
Díky za názory.
Mirek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) BMW GS 1200 LC Adventure nebo KTM 1290 Super Adventure
Dolph-cz píše: psal jsi že "už par let delam ve vyvoji a jeste nikdy jsem neslysel, ze je nejaky dil moc kvalitni, ze by potrebovali neco vic poruchovyho... Nesmysl "
a já samozřejmě netuším na jakém vývoji se podílíš,ale poukazuji na to,že ti nadřízený neřekne na plnou hubu,že je tohle moc dobré,tak to předělej a stejně tak nebudeš vědět,že nad tebou je další oddělení,které hlídá právě plánovanou životnost.takže to,že ty jsi ještě neslyšel,že je něco moc dobré,mi nepřipadá jako argument ,že to není pravda.
dál už píšu obecně,není to jen tobě.....
souhlas,že spotřební věci jsou dnes relativně levné(a spotřebák je dnes i auto a motorka) ,ale i tak tvrdím,že za téměř stejnou cenu by se dalo vyrobit zařízení s podstatně delší životností.životnost je plánovaná dopředu a rozhodně nemá být co možná nejdelší.......
Pokud te to vylozene zajima, co delam ja, tak pusobim v automobilovem prumyslu jako CAD konstrukter elektrickych svazku. Delam CAD od roku 2008. Vetsina praci byla pro Skoda auto, o neco min pro VW. Posledni rok delam pro Jaguar. Krome svazku jsem si "cuchnul" i k plecharine a interieru. Nemalo veci byla i podpurna cinnost pro umozneni testovani ruznych komponentu, nebo i konstrukce prototypovych radii (dnes uz spis displeju), ktere byly vyrobeny v jednom kuse.
Nedelam si iluzi, ze by tu seniori obchazeli konstruktery s tim, ze ochcijou normy ridici jednotkou, to fakt ne, ale kdyz pri vyvoji vidis kvalitni zadni ram pro zaveseni kol, odlevany z lehkych slitin a pak ho v pulce vyvoje vymeni za svarovany kovovy, kvuli cene, s tim, ze je mene tuhy a tezsi, toho si vsimne dost lidi...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) BMW GS 1200 LC Adventure nebo KTM 1290 Super Adventure
podvozkové díly jsou spotřební kousky za pár korun,to až tak moc nedonutí majitele hodit auto do šrotu.zato např. filtry pevných částic a loby výrobců za větší kontroly na STK,jestli nejsou vyřezané a pod. kraviny jsou na to jak dělané.v tomto případě pod zástěrkou výšších cílů v boji s emisemi-které automobilka ojebává sama,vědomě a účelově...
apod. .......
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Přeměřování tachometrů [1, 2, 3] KTM 1190 Adventure R, KTM 1190 Adventure, KTM 1290 S... | KubaLC8 | 67 | 7.5.2024 v 09:24 KubaLC8 |
Centrovaní drátěných kol Praha BMW R 1200 GS Adventure | Navivai | 9 | 6.5.2024 v 16:15 FJRPEPA |
Vzdálenost stupaček jezdce a spoluj... KTM 1290 Super Adventure | bikerp | 10 | 18.4.2024 v 15:16 truk |
Rada při výběru cestovního endura [1, 2] Suzuki DL 1000 V-Strom, BMW R 1200 GS, BMW R 1200 GS... | karosa | 44 | 16.4.2024 v 07:49 Koudy01 |
BMW R1200GS 2018 nebo R1250GS 2019 BMW R 1200 GS, BMW R 1200 GS Adventure, BMW R 1300 GS | Kohlstein | 12 | 19.3.2024 v 10:03 Pedl |