globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Versys x V-Storm x TDM 900
Zdravím,

Chtěl bych de zeptat, spis asi majitelů těchto motorek na jejich klady a zápory.
Nemůžu se mezi Nima rozhodnout a proto se obracím sem.
Motorka by sloužila jen na silnici,cestovní a občas místo auta na cestu do práce.
Cenově jsou všechny skoro na stejno..
Všechny bych si musel nechat snížit, což neni snad takový problém ( mám jen na 35 kw :) )
Na všech třech jsem již sedel a jsou mi pohodlne. Perfektně sedí na moji výšku, 2 metry, a při manipalaci taky nemám problém.
Takže by me zanimalo jaké mají neduhy a zápory a nebo naopak výhody :)
Předem děkuji

Versys x V-Storm x TDM 900

10.10.2015 v 12:48 | Nahoru | #1
158 stejne tema tento rok. Vpravo hledej.
Pokud se mrknu na pocet registraci a zhodnotim, co jsem potkal na silnici za letosnich 7000km, tak vyjma bmw tu zacina byt pomerne solidni stromobyti. Jen v nasem bezvyznamnem 3500 obyv. mestecku jsou hned 4ks 650 - 3x modra, 1x cerna.
Jen na netu je ruznych testu, clanku 3 zadky. Tak si to v klidu pres vikend precti, a pak si kup co chces.
Ale stromu by uz stacilo a kup kdyztak neco jinyho. Tim jak je to vyborna masina to totiz kupuje kazdej

Versys x V-Storm x TDM 900

10.10.2015 v 13:02 | Nahoru | #2
Obě jsou skvělý motorky, ani s jednou neuděláš chybu. TDM je sportovnější, V-Strom je cestovnější...

Na V-Stromu jsi skvěle, o dost líp skrytej za větrem a nepřízní počasí a řekl bych, že se mnohem líp vodí. Skoro bych řekl, že jede sám přesně jak chceš, nemusíš ho do ničeho nutit. TDM se občas musí přemlouvat, občas musíš použít trochu síly, když po něm něco chceš...
S designem je to složitější, to je každýho záležitost. Za mě je V-Strom plastová hranatá nehezká hračka, TDM působí daleko bytelněji, silněji, voní po lepších materiálech a je daleko hezčí, vkusnější (ale TDM 850 je ještě hezčí)...
Spotřeba zas pro změnu vítězí u V-Stroma - při běžným pohodovým ježdění se u V-Stroma vejdeš i do 4 l, přes 5 se nedostaneš snad ani na okruhu , u TDM počítej cca o 1 l víc a při divočinách nevím, na kolik je schopný TDM vystoupat...

Nejlepší uděláš, když si je obě důkladně prohlídneš, na obou se svezeš, vezmeš v potaz styl ježdění, kterej preferuješ a koneckonců mysli i na design...

Versys x V-Storm x TDM 900

10.10.2015 v 13:04 | Nahoru | #3
Mimochodem, zrovna u těchhle motorek najdeš určitě i nějaký srovnávací testy (někde jsem onehdá četl srovnání V-Strom - TDM - Transalp)...

Versys x V-Storm x TDM 900

10.10.2015 v 13:38 | Nahoru | #4
Tak jak píše Dutá hlava.
TDM má ovšem oproti Vstromu mnohem lepší chování na silnici. Mnohem lepší podvozek, tuhost rámu, mnohem mnohem lepší brzdy. Spotřeba je u obou cca stejná, koem 4,7 litru
Viz Vstrom z cca 360 měření
a
Yamaha z cca 60-ti měření
Podle toho co jsem jezdil já, ty spotřeby cca odpovídají. S Jámou jsem jezdil za 4,6 v průměru.

Na Yamaze mám nalítáno asi 40 tis km. Na Vstromu o dost méně, ale něco si o něm můžeš přečíst v mé vtipné recenzi
A ano, Yamaha se nechá malinko víc nutit do zatáček, ale je to dané užšími řídítky. Já je měl vyměněné za šiší (asi o 10cm) a vodila se potom sama. Samozřejmě že Yamaha jede oproti Vstromu mnohem lépe

Naposledy editováno 10.10.2015 14:00:49

Versys x V-Storm x TDM 900

10.10.2015 v 14:16 | Nahoru | #5
Stejné téma

Naposledy editováno 10.10.2015 14:17:29

1 reakcí na tento příspěvek Versys x V-Storm x TDM 900

10.10.2015 v 15:14 | Nahoru | #6
Zase Seikos a jeho trapne a opakující se tažení proti V-stromu... :DD Zajímavé...

Versys x V-Storm x TDM 900

10.10.2015 v 16:16 | Nahoru | #7
Ja mam Versys-a 2008 a uplna spokojnost. Ovlada sa super, motor taha pekne odspodu a v zakrutach drzi. Spotreba pri turistike 4,5l. V pohode cestujeme aj so zenou. Mam ju dva roky a cca. 8000 km.👍

Versys x V-Storm x TDM 900

10.10.2015 v 16:46 | Nahoru | #8
Nevýhodu TDM proti Keři jsou úzká řidítka, což se asi dá pořešit. Spotřeba je u obou výborná. Rozhodovat se já, vyhraje TDM kvůli výkonu, už je to motorka o které se dá říct, že jede.

Naposledy editováno 10.10.2015 16:47:08

1 reakcí na tento příspěvek Versys x V-Storm x TDM 900

10.10.2015 v 17:34 | Nahoru | #9
TDM je ve všech ohledech dospělejší motorka , o tom žádná , ale nejsem si jistej jak moc tomu ubere škrcení na 35kW...jako jak moc velkej rozdíl se potom mezi jednotlivýma motorkama projeví...
Jestli v jeho situaci nebude lepší vzít 650...protože co se týče ovladatelnosti , je na to V-Strom oproti TDM lépe...i s vyměněnýma řídítkama...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Versys x V-Storm x TDM 900

10.10.2015 v 17:39 | Nahoru | #10

vikik píše: TDM je ve všech ohledech dospělejší motorka , o tom žádná , ale nejsem si jistej jak moc tomu ubere škrcení na 35kW...jako jak moc velkej rozdíl se potom mezi jednotlivýma motorkama projeví...
Jestli v jeho situaci nebude lepší vzít 650...protože co se týče ovladatelnosti , je na to V-Strom oproti TDM lépe...i s vyměněnýma řídítkama...


A mě zas připadá na ovladatelnost stejný jako TDM,ale se slabším motorem.
Osobně pokud menší objem,tak Versyse,pokud větší,tak TDM.V-Strom je pro mě velká motorka s malým motorem...

(reakce na) Versys x V-Storm x TDM 900

10.10.2015 v 17:47 | Nahoru | #11
Anti> jo , pro TDM jasně mluví podvozek , brzdy , ta motorka je opravdu dospělá. Strom je oplastovaný motokolo , máme doma obě ( dokonce stejnej rok výroby) , takže mám srovnání z první ruky. Nicméně si myslím , že seškrcením přijde Yamaha o výhodu většího motoru a v situaci začátečníka na seškrcené velké motorce bych vybíral mezi šestistovkama....

Versys x V-Storm x TDM 900

10.10.2015 v 18:36 | Nahoru | #12
Řekl bych(nevím to jistě),že většímu objemu zůstane po seškrcení větší krouťák.Na druhou stranu má smysl co píšeš.Čím silnější stroj seškrtíš,tím hůře.Váha,převody hrají proti.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Versys x V-Storm x TDM 900

10.10.2015 v 18:47 | Nahoru | #13

saybay píše: Zase Seikos a jeho trapne a opakující se tažení proti V-stromu... :DD Zajímavé...

Já proti Vstromu nijak netáhnu. Je to motorka jaká je a jakkoliv má svá negativa, má také svá výrazná pozitiva. Obojí jsem napsal v mém popisu ve svém profilu. Pokud tě uráží, že dokážu napsat že na té motorce není něco dobře, pak čti jiné recenze, kde se píšou jen a pouze pozitiva a vypadají jak óda na radost. A že jich je dost.

Anti: Ano I po seškrcení bude ovšem Yamaha pořád o 10% lehčí než V-strom. Navíc všichni víme jak se u nás řeší seškrcení. Jezdí se s ním pár měsíců a pak se "vypitvá" ven

Já bych zase ovšem zmínil náklady na údržbu. Suza má servis po 6tis km, Yamaha po 10 tis, takže provozně je na tom Jáma lépe. Na druhou stranu, Suzuki má v sobě 2,6 litru oleje, Yamaha 4,4. Takže se to do jisté míry zase kompenzuje.
I v jiných parameterech předepsané údržby je na tom Yama lépe a tudíž levněji:
----------------------Yamaha-------Suzuki
Ventilové vůle-----40tis------------24tis
Vzduchový filtr----40tis------------24tis
Výměna svíček----20tis-----------12tis

Na obranu V-stroma, ten zase oproti TDM výrazně lépe chrání před větrem a má o dost pohodlnější sedačku. Zejména pro batůžka.

Naposledy editováno 10.10.2015 19:01:55

(reakce na) Versys x V-Storm x TDM 900

10.10.2015 v 21:43 | Nahoru | #14
seikos> v poho, jen mi to prijde usmevne....
kdyz uz to takto cenove srovnavate, tak co cena pneu?

Myslim, ze zajemce neudela s zadnou vylozene chybu. Jen si musi srovnat priority a hlavne se projet. Sam bych se rozhodoval mezi TDM a Stromem...

Versys x V-Storm x TDM 900

10.10.2015 v 23:04 | Nahoru | #15
Asi budu za blbce, ale snad mi to odpustíte, nevyznám se v tom, tak se zeptám...

- Když to seškrtím, bude to mít vliv i na spotřebu?

Teď ta normální část..

Další ( a to děkuju za připomenutí), je ten výše zmíněný servis.. Ty motorky se všechny pohybují okolo stejných částek ( 80 až 130 k) ( Bavím se tu o ""plné výbavě"" + cca 10k za snížení)
Co se týká vyndání zaškrcení? I když je to asi k neuvěření, tak si to tam plánuji nechat do doby než si rozšířím na neomezený ŘP, protože mám za sebou jen "malý" chopper od 16ti a občasné blbnutí na kamardově Translapu, a vzhledem k tomu, že mám rád sebe a i svoje peníze, tak alespoň za ty dva roky získám více praxe, a vzhledem k tomu, že tu motorku chci na "krátké" cestování, nepotřebuju aby to "lítalo" :)

Děkuju všem za infa k daným typům a předem se omlouvám za svoje blbé otázky :D ale bych vůl kdybych se nezaptal než se do něčeho takového vrhnu :)

Versys x V-Storm x TDM 900

11.10.2015 v 00:12 | Nahoru | #16
A co koupit něco do 35 kw a pak koupit to TDM? Nemusíš řešit nějaký škrcení. Jen můj názor

1 reakcí na tento příspěvek Versys x V-Storm x TDM 900

11.10.2015 v 07:56 | Nahoru | #17
No vzhledem k tomu, že mám 2 metry a skoro metrák :D tak potřebuju velkou motorku :)

Jsou tu nějaké jednobuchy, které by se do těch 35Kw vešlo... Ale ty by mi byli všechny malé :D

(reakce na) Versys x V-Storm x TDM 900

11.10.2015 v 08:51 | Nahoru | #18

Sight píše: No vzhledem k tomu, že mám 2 metry a skoro metrák :D tak potřebuju velkou motorku :)

Jsou tu nějaké jednobuchy, které by se do těch 35Kw vešlo... Ale ty by mi byli všechny malé :D

yamaha Tenere 660 je ti mala?

Versys x V-Storm x TDM 900

11.10.2015 v 09:59 | Nahoru | #19
Tu jsem si nezkoušel, ale to je hlavně tím, že se mi nelíbí. A navíc je asi hlavně do terénu ne?

Versys x V-Storm x TDM 900

11.10.2015 v 10:16 | Nahoru | #20
Na TDM sem najezdil 60 000tis .Teďkom mám V stroma najeto asi 12 000tis.

TDM .pohodlí sezení skoro stejné jak na stromu ač to tak nevypadá.
Podvozek bych řekl hodně stejný ,ochota do zatáček mi přišla u TDM lepší ale záleží hodně na obutí tak že +- stejně.
Spotřeba V strom 4,1-4,8 , TDM 4,6-5,5 .
TDM v nízkých otáčkách ucukaná .V strom krásně pružný motor .
V strom levnější pneu s vyšším nájezdem .
Výkonově pokud jezdíš sám tak to není tak veliký rozdíl až když na to dáš kufry a baťůžek .
Výměna oleje po 6 000 obě dvě .V strom o litr menší náplň .
Svíčky sem ještě neměnil ale předešlí majitel na nich najezdil 10 000 ,vzduch. filtr taky né ,V strom má od roku 07 dvě .svíčky na válec a je proti starším modelům o něco úspornější .
Ale s ani jednou neuděláš chybu obě dvě jsou příjemné a pohodlné motorky na naše rozbité cesty ,na TDM vzpomínám jen v dobrém když sem jí prodával měla najeto 116 000 bez jediné závady ,s Vstromem sem taky spokojen a vybrat si mezi těmito dvěma bych se těžko rozhodoval .

Naposledy editováno 11.10.2015 10:26:18

Versys x V-Storm x TDM 900

11.10.2015 v 13:24 | Nahoru | #21
Na výběr něco je Dominator, Kawa KLE, dá se sehnat BMW f650gs..

1 reakcí na tento příspěvek Versys x V-Storm x TDM 900

11.10.2015 v 13:53 | Nahoru | #22
Nekdy je lepsi si precist nazev tematu, nez neco napises. s dominatorem by to fakt vyhral, na cestovani naprosty ideal, pohodlny, bez vibraci se snovymi servisnimi intervaly. Kle je asi jediny cenduro, ktery me nenadchlo absolutne nicim. F 650gs. Videl jsi na to nekdy sedet metrakovyho, 2m vysokyho chlapa?

Versys x V-Storm x TDM 900

11.10.2015 v 14:34 | Nahoru | #23
Na GSku jsem seděl a opravdu si na tom připadám jak vosa na bomboně :D

V podstatě tu kromě asi 2 komentů vypadl Ten Versys, to tolik zaostává za Stormem a TDM?

Versys x V-Storm x TDM 900

11.10.2015 v 14:46 | Nahoru | #24
To ne, ale cestovni pohodli na tom potlacuje velmi solidni funfactor a co si budeme povidat, i kdyz tdm nebo strom taky nekomu nemusi pripadat jako nejkrasnejsi, stary versys je na tom jeste daleko hur. Nasel si sice taky sve zakazniky, ale holt jich neni tolik, Kdo chce cestovat na spolehlive, pohodlne motorce s objemem kolem 600ccm, z valne vetsiny konci u stroma. Navic je opravdu z ceho vybirat, coz je taky pus. Na bazaru jich je momentalne pres 70ks a ceny jsou fakt dobry.
Tim nerikam, ze ti nebude treba versys pasovat lip nez ty zbyvajici dve, ale to ti nikdo tady nenapise.
V tomto vlakne uz nic prevratnyho neobjevis. Jen nevim proc, ale pokud je nekde srovnani cendur, tak tam jsem snad jeste versatilku v 650 nevidel.
Ted jsem se na toho versyse dival a je to bud libi nebo nelibi, nic mezi. Me pripada dost hroznej, sice zajimavej, ale skaredej. To novy model je jiny kafe.

Naposledy editováno 11.10.2015 14:52:02

1 reakcí na tento příspěvek Versys x V-Storm x TDM 900

11.10.2015 v 14:54 | Nahoru | #25
Ale jo, i tady na motorkarich je srovnavaci test, ktereho se versys ucastni. Na youtube se da najit par srovnavacich videi...
Ja treba nedavno resil cenduro kolem 650-800ccm a vyhral to Strom (novy). Na Versys jsem se taky dival (novy model), ale 17ka vpredu a silnicni rozmery gum nebylo to, co jsem chtel. Posed na motorce je dobry, ale ochrana jezdce je horsi nez na Stromu. Zaroven motor dost vibruje a sem tam se trepe i kapotaz, takze to dela nepekne pazvuky. Take se mi nelibilo, ze je motorka kratka - do zatacek to je jiste fajn, ale treba na to cestovani nebo pro jizdu ve dvou to neni ono.
Na TDM jsem se dival pred rokem a nebylo moc z ceho vybirat (chtel jsem s ABS), takze tim to skoncilo.

Naposledy editováno 11.10.2015 14:54:40

(reakce na) Versys x V-Storm x TDM 900

11.10.2015 v 15:26 | Nahoru | #26
HonzaMT> Ono je to logické.Zatímco V-Strom je klasický "dálkoplaz,"je Versys v podstatě "Funduro".Proto ten kratší rozvor a horší ochrana před větrem.Nepočítá se s tím,že to bude kroužit po Evropě.Zbytek je o způsobu užívání.Pokud si někdo zakládá na tom,že jezdí delší trasy,logicky šáhne po V-Stromovi.Jiný chce zábavnou motorku a jezdí kratší trasy,tomu třeba víc sedne Versys.Navíc tu hraje určitou roli "stádovost",každý chce to nejlepší.To znamená že když vyjde "Alpský test" s vítězstvím V-Stromu,spoustu lidí po něm sáhne i když nevyužije jeho potenciál.Čím víc majitelů,tím víc doporučení a tak to jede.Tak jako třeba v případě BMW...

Versys x V-Storm x TDM 900

11.10.2015 v 17:04 | Nahoru | #27
Vsak jo, nerikam nic. Versys proste nebyl to, co jsem chtel, ale jinemu se to naopak libit muze. Jen jsem shrnul me vlastni dojmy :)
Alpsky test jsem necetl. Jen ten Vstrom proste splnoval takrka vse - za dobre penize novy, bez vyraznejcih (pro me) nedostatku, nebylo co resit. Ono v teto tride, pokud chce clovek neco novejsiho, tak ten vyber neni az tak velky, jak se muze zdat, pokud jsou urcite pozadavky. Mezi starsimi kousky je situace naopak trochu lepsi - tam do podobnych cenovy hladin pak padaji i motorky, ktere by nove staly o tridu vic.

Naposledy editováno 11.10.2015 17:05:39

(reakce na) Versys x V-Storm x TDM 900

11.10.2015 v 20:06 | Nahoru | #28
oldy> Název tématu jsem četl, reagoval jsem na na příspěvky zpět a na to, že to stejně bude škrtit. Takže klídek. Na Dominu jezdí jeden týpek z práce podobných proporcí, jen tak pro zajímavost.
Každopádně ať si vybere co mu sedne, za mě když to bude jen na silnici, bych bral TDM

Versys x V-Storm x TDM 900

14.10.2015 v 23:38 | Nahoru | #29
jednoduchá rada - projeť se a uvidíš

Každopádně doporučuji u TDM výměnu řidítek za širší, poladit sedlo (přešít), turistické plexi + deflektor, odpojit klapku- motor bez cukání!.
je tu dost témat, stačí hledat.V stroma 650 bych nechtěl, chyběl by mi výkon a krouťák!... průměr mám 4,6l/100km max kolem 5l.
TDMxDL650
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
kawasaki versys 650 - chcípání Kawasaki Versys 650 aklenot 1 Dnes v 09:30 Krautkopf
Někdo někam v půlce května Klidně ... Suzuki DL 650 V-Strom lukkyn29 3 Dnes v 07:21 lukkyn29
Versys 650 - error code 32 "subthro... Kawasaki Versys 650 RiosCZE 3 Včera v 15:08 Krautkopf
Připojení navigace Kawasaki Versys 650 Kuba1369 9 27.4.2024 v 09:12 Woodpec
zkušenosti V-Strom 650XT Suzuki DL 650 V-Strom pepíno4 8 22.4.2024 v 21:27 škvára18


TOPlist