globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Mám to opravit, nebo prodat?
Ahoj, lidičky, řeším dilema a chci se poradit. Položil jsem minulý týden motorku, jak je na přiložených fotkách patrné. Šla na levý bok, v nevelké rychlosti, a zastavila se o pevnou rovnou překážku. Náraz dostala přesně shora přes plexisklo. Plasty se díky padáku nepolámaly, s výjimkou naprasklé spodní levé části, která se ale předpokládám dá svařit nebo slepit. Nevím ale, jak vypadají zevnitř ty trny, které je drží u rámu. Motorka jede rovně, ještě jsem na ní dojel do práce. Bohužel bez předního světla, které to odneslo. V tuhle chvíli se starší nesežene, alespoň jsem žádné na netu nenašel. A nové stojí dost peněz.
Podle názoru mého servismana vyjde oprava cca na 20 tisíc. Motorka je z roku 2001 a má aktuálně najeto lehce přes 60 tisíc. Dostává nejlepší servis, takže jezdí skvěle a bez jakýchkoli problémů. Mám k ní kladný citový vztah , piplám a vylepšuji ji několik let a prodávat se mi ji nechce. Je ale otázka, do jaké míry je oprava rentabilní.
Poraďte, mám ji nechat spravit, nebo se na opravu vykašlat a prodat ji, jak je, aby si ji někdo šikovný za rozumný peníz spravil? Otázka taky je, kolik bych za ni utržil. Rozprodávat po kouskách ji nechci, ještě může v pohodě jezdit a cestu do šrotu si rozhodně za své skvělé služby nezaslouží. Díky za názory.



























2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mám to opravit, nebo prodat?

2.10.2015 v 20:04 | Nahoru | #1

splasenytrubky píše: člověče, to je otázka jak: "pane Lorenc, uvezu to?"
když ti vyhovuje, tak ji sprav. Vždyť je to jen bakelit.



Slyšel jsem taky názor, že by motorku z roku 2001 po 60 tisících bylo stejně lepší prodat. Teď jsem ji ještě navíc, sice doufám, že ne vážně (plasty ještě nejsou dole, nevím, co je pod nima) poupravil, ale právě proto mne zajímá, jaký mají lidi tady na fóru názor na rentabilitu takové opravy. Všichni víme, jak dobře se prodávají mašiny s vyšším číslem na tachometru. Abych ji za dvacku nespravil a někdo mne pak nelámal, že mi za ni dá 40. To by se ta oprava moc nerentovala.

(reakce na) Mám to opravit, nebo prodat?

2.10.2015 v 20:17 | Nahoru | #2

Hroch_cz píše: Slyšel jsem taky názor, že by motorku z roku 2001 po 60 tisících bylo stejně lepší prodat. Teď jsem ji ještě navíc, sice doufám, že ne vážně (plasty ještě nejsou dole, nevím, co je pod nima) poupravil, ale právě proto mne zajímá, jaký mají lidi tady na fóru názor na rentabilitu takové opravy. Všichni víme, jak dobře se prodávají mašiny s vyšším číslem na tachometru. Abych ji za dvacku nespravil a někdo mne pak nelámal, že mi za ni dá 40. To by se ta oprava moc nerentovala.


na to přijdeš, až to zkusíš. Na zimu se každopádně všechno prodává většinou hůř než na jaře, a na jaře si těžko někdo koupí motku rozštípanou, když hned vedle stojí nebouraná (alespoň na fotce). Snažíš se bruslit v něčem, v čem taháš za kratší konec provazu. Je to jen o tom, za kolik ji spravíš, a ještě jsi to ani nerozebral. Tohle mudrování nemá bez jasné ceny opravy smysl, zkus to dát tak jak to je do bazaru a uvidíš.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mám to opravit, nebo prodat?

Skvělá odpověď, děkuji! 4.10.2015 v 14:04 | Nahoru | #3

Hroch_cz píše: Slyšel jsem taky názor, že by motorku z roku 2001 po 60 tisících bylo stejně lepší prodat. Teď jsem ji ještě navíc, sice doufám, že ne vážně (plasty ještě nejsou dole, nevím, co je pod nima) poupravil, ale právě proto mne zajímá, jaký mají lidi tady na fóru názor na rentabilitu takové opravy. Všichni víme, jak dobře se prodávají mašiny s vyšším číslem na tachometru. Abych ji za dvacku nespravil a někdo mne pak nelámal, že mi za ni dá 40. To by se ta oprava moc nerentovala.


Teď jsem si nedávno ověřil, že to není tak úplně pravidlem. Prodával jsem Bandita s nalítanýma skoro 84 tisícema, za cenu, kterou jsem si sám řekl nehledě na to, že ostatní motorky na inzerci byly levnější. No a Bandit byl dejme tomu měsíc na inzerci, během toho měsíce jeden mejl a jeden telefonát a po tom měsíci zavolal týpek, přijel s penězma, svezl se a nakonec na mašině odjel. Tekže není úplně pravda, že by se motorky s hodně najetýma kilometrama nějak extra špatně prodávaly, jen si na svýho kupce musí chvíli počkat.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Pneu na Transalpa 650 Honda XL 650V Transalp Sodaxxx 2 29.4.2024 v 16:48 nevo7
Honda XL650V - vybrace/houpání Honda XL 650V Transalp Enamtide 14 25.4.2024 v 20:06 H0racio
Transalp - limit rozvodů Honda XL 650V Transalp Kongošt 0 16.2.2024 v 18:21 Kongošt
Transalp výstupní hřídel Honda XL 650V Transalp Kongošt 9 26.1.2024 v 23:46 HANZTE
Cukání motoru v nízkých otáčkách Honda XL 650V Transalp Glaucous 3 18.1.2024 v 16:24 kokoška.


TOPlist