Podle názoru mého servismana vyjde oprava cca na 20 tisíc. Motorka je z roku 2001 a má aktuálně najeto lehce přes 60 tisíc. Dostává nejlepší servis, takže jezdí skvěle a bez jakýchkoli problémů. Mám k ní kladný citový vztah , piplám a vylepšuji ji několik let a prodávat se mi ji nechce. Je ale otázka, do jaké míry je oprava rentabilní.
Poraďte, mám ji nechat spravit, nebo se na opravu vykašlat a prodat ji, jak je, aby si ji někdo šikovný za rozumný peníz spravil? Otázka taky je, kolik bych za ni utržil. Rozprodávat po kouskách ji nechci, ještě může v pohodě jezdit a cestu do šrotu si rozhodně za své skvělé služby nezaslouží. Díky za názory.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mám to opravit, nebo prodat?
Hroch_cz píše: Slyšel jsem taky názor, že by motorku z roku 2001 po 60 tisících bylo stejně lepší prodat. Teď jsem ji ještě navíc, sice doufám, že ne vážně (plasty ještě nejsou dole, nevím, co je pod nima) poupravil, ale právě proto mne zajímá, jaký mají lidi tady na fóru názor na rentabilitu takové opravy. Všichni víme, jak dobře se prodávají mašiny s vyšším číslem na tachometru. Abych ji za dvacku nespravil a někdo mne pak nelámal, že mi za ni dá 40. To by se ta oprava moc nerentovala.
Teď jsem si nedávno ověřil, že to není tak úplně pravidlem. Prodával jsem Bandita s nalítanýma skoro 84 tisícema, za cenu, kterou jsem si sám řekl nehledě na to, že ostatní motorky na inzerci byly levnější. No a Bandit byl dejme tomu měsíc na inzerci, během toho měsíce jeden mejl a jeden telefonát a po tom měsíci zavolal týpek, přijel s penězma, svezl se a nakonec na mašině odjel. Tekže není úplně pravda, že by se motorky s hodně najetýma kilometrama nějak extra špatně prodávaly, jen si na svýho kupce musí chvíli počkat.
tricetsest píše: Teď jsem si nedávno ověřil, že to není tak úplně pravidlem. Prodával jsem Bandita s nalítanýma skoro 84 tisícema, za cenu, kterou jsem si sám řekl nehledě na to, že ostatní motorky na inzerci byly levnější. No a Bandit byl dejme tomu měsíc na inzerci, během toho měsíce jeden mejl a jeden telefonát a po tom měsíci zavolal týpek, přijel s penězma, svezl se a nakonec na mašině odjel. Tekže není úplně pravda, že by se motorky s hodně najetýma kilometrama nějak extra špatně prodávaly, jen si na svýho kupce musí chvíli počkat.
Jak říkáš, každá věc má svého kupce, stejně jako každá baba svého chlapa. Některé ale musejí sakra dlouho čekat. Na druhou stranu, kdybych ho chtěl prodat, mám na to celou zimu. Škoda toho babího léta, na ježdění je teď krásně. A mně stojí mašina na dvoře.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Pneu na Transalpa 650 Honda XL 650V Transalp | Sodaxxx | 2 | 29.4.2024 v 16:48 nevo7 |
Honda XL650V - vybrace/houpání Honda XL 650V Transalp | Enamtide | 14 | 25.4.2024 v 20:06 H0racio |
Transalp - limit rozvodů Honda XL 650V Transalp | Kongošt | 0 | 16.2.2024 v 18:21 Kongošt |
Transalp výstupní hřídel Honda XL 650V Transalp | Kongošt | 9 | 26.1.2024 v 23:46 HANZTE |
Cukání motoru v nízkých otáčkách Honda XL 650V Transalp | Glaucous | 3 | 18.1.2024 v 16:24 kokoška. |