globalmoto_unor





Téma: V-strom - kam dál? - vyřešeno 8-)
MENŠÍ UPDATE:
Mam 5 let velkého oranžového stroma a přemýšlím o novější, pohodlné cestovně sportovně a trochu teréní náhradě. Cenově tak do 200kkč?
Jezdím většinou kolem komína a na delší výlety po čr, párkrát za rok se podívám za hranice.
Mohla by mít abs, aspoň podobně silný motor, dostatečnou ochranu před větrem (mam mra plexi s deflektorem), měla by být určitě lehčí, pohodlná pro mě a baťůžek (oba cca 170cm).

Zatím jsem se svezl na Tenerce 1200 (těžká, takže tu asi později), Triumphu 800xr, XC (ten mě oslovil nejvíc) a teď i na f800gs 09 se 45000km na tacháči. Taky jsem přemejšlel o novým V-stromu 650 xt, ale ty hliníkový kola jsou spíš jen pro parádu a fakt mě zklamal podvozek - je naladěnej dost na tvrdo, nefiltruje nerovnosti a je spíš na hladkej asfalt...
Zajímalo by mě, co je pravdy na tom zadírání kliky u f800gs 08-09. Na bmwgs je o tom vlákno, ale pak se odtamtud někdo ptal na advrider a vyšlo z toho, že to nebylo nějak hodně kusů. Snad promile? A že to bylo hodně závislé na tom, když někdo motorku položil a nechal blafat nakloněnou - zavzdušnění mazání - zadření? To takové TL1000 se taky chytalo na klice při whílí...
Zajímalo by mě, jak je to s praskáním pružiny u řadičky Tigra a haprováním serva pro volnoběh? Je to hodně častá závada?

//Mam 3 roky velkého oranžového stroma a přemýšlím o novější, pohodlné cestovně sportovně a trochu teréní náhradě.
Jezdím většinou kolem komína a na delší výlety po čr, párkrát za rok se podívám za hranice.
Mohla by mít abs, aspoň podobně silný motor, srovnatelnou ochranu před větrem a deštěm (mam mra plexi s deflektorem), měla by být určitě lehčí, srovnatelně pohodlná pro mě a baťůžek (oba cca 170cm).
Asi mě spíš zajímá, kdo velkého strom měl, tak na co přešel...
Jo a GéSo jsem zkoušel a moc mi nesedlo.

// S úlevou můžu konstatovat, že problém je vyřešen. Zůstávám u oranžové

Naposledy editováno 15.01.2018 13:06:28
Předchozí
1 2 3
Následující

V-strom - kam dál? - vyřešeno 8-)

18.6.2015 v 10:40 | Nahoru | #1
oranzovi vedi

kolik na to mas penez?

1 reakcí na tento příspěvek V-strom - kam dál? - vyřešeno 8-)

18.6.2015 v 10:43 | Nahoru | #2
Tak to asi moc možností nemáš. KTM, Stelvio, Caponord, Tiger Možná multistrada

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) V-strom - kam dál? - vyřešeno 8-)

18.6.2015 v 11:06 | Nahoru | #3
KubaLC8> Třeba tak do 150kkč podle výbavy a přidaných kufrů i víc?

kubacech> Stelvio i Caponord jsou na tom hmotností stejně nebo spíš hůř né že bych nevěděl, že to ovladatelností "maskujou", ale na místě se s tím peru už teď a když se vydám někam mimo asfalt, tak se s tím spíš rvu. Takových 200-220kg s plnou nádrží by bylo příjemnější.

V-strom - kam dál? - vyřešeno 8-)

18.6.2015 v 11:08 | Nahoru | #4
tak co se týče ochrany před větrem, V-strom nemá až tak moc alternativ. A co se týče hmotnosti, taky to moc nevyhraješ. Dobře chrání Varadero, Guzzi NTX (s NTX plexi a NTX deflektory) a BMW Adventure. Jinak je to vše horší. Jenže Varan, Advík i Stelvio jsou ještě těžší než V-strom 1000. Musíš si také uvědomit, že tyhle motorky jsou "na vrcholu potravního řetězce" a hledat lepšího nástupce není vůbec easy.
Pokud bych já řešil takovéto dilema a hledal i něco lehšího, asi bych se poohlédnul po nové KTM Super Adventure 1290. Ale samozřejmě, je to o penězích. Mnoha penězích.

1 reakcí na tento příspěvek V-strom - kam dál? - vyřešeno 8-)

18.6.2015 v 11:19 | Nahoru | #5
Tiger Explorer, vela ludi si ho strasne pochvaluje.

V-strom - kam dál? - vyřešeno 8-)

18.6.2015 v 11:19 | Nahoru | #6
Tak jestli na to mas 150 a chces si polepsit, tak byc bud nasetril jednou tolik a nebo hledal 950Adva v co nejlepsim stavu

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) V-strom - kam dál? - vyřešeno 8-)

18.6.2015 v 11:33 | Nahoru | #7

Wakasaki píše: Tiger Explorer, vela ludi si ho strasne pochvaluje.

zrovna Explorer, ten stojí pořád v servisu. Ono se stačí jen začíst Cituji: 8 months of ownership the Explorer had over 100 days of down time for engine failures

Naposledy editováno 18.06.2015 11:34:38

(reakce na) V-strom - kam dál? - vyřešeno 8-)

18.6.2015 v 11:36 | Nahoru | #8
karf> tak pokud by ti nevadilo oželet trochu objemu, tak bych se zkusil podívat po F800 GS

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) V-strom - kam dál? - vyřešeno 8-)

18.6.2015 v 11:42 | Nahoru | #9

seikos píše: zrovna Explorer, ten stojí pořád v servisu. Ono se stačí jen začíst Cituji: 8 months of ownership the Explorer had over 100 days of down time for engine failures



Ja ziadnu motorku neobhajujem, ale to iste sa da povedat o hociakej motorke. Vzdy sa najde problemovy kus.

(reakce na) V-strom - kam dál? - vyřešeno 8-)

18.6.2015 v 11:51 | Nahoru | #10
karf>Vitej do klubu.

Vyřešil sem to zatím rozborkou-sborkou na další kilo a přemyšlim dál. K

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) V-strom - kam dál? - vyřešeno 8-)

18.6.2015 v 11:55 | Nahoru | #11

Wakasaki píše: Ja ziadnu motorku neobhajujem, ale to iste sa da povedat o hociakej motorke. Vzdy sa najde problemovy kus.



jenze tady uz je potreba rozlisovat mezi par problemovych kusu a peknej vyrobni pruser

(reakce na) V-strom - kam dál? - vyřešeno 8-)

18.6.2015 v 12:15 | Nahoru | #12

KubaLC8 píše: jenze tady uz je potreba rozlisovat mezi par problemovych kusu a peknej vyrobni pruser

pšššt. V pripade Triumphu mluvit o cele vadne koncepci motoru (chlazeni hlavy) je ponekud spolecensky neprijatelne.
Nadavej si na italy, to je vseobecne zazito a dovoleno

V-strom - kam dál? - vyřešeno 8-)

18.6.2015 v 12:19 | Nahoru | #13
taky bych možná koukl na tu F 800 GS

V-strom - kam dál? - vyřešeno 8-)

18.6.2015 v 12:50 | Nahoru | #14
Ne ze bych chtel nekomu za kazdou cenu nutit motorku kterou jezdim , na cestovani trochu kratky intervaly udrzby, ale na jezdeni at uz silnice nebo teren. Nic lepsiho nejni. O tom muzeme debatovat , vest o tom spory, ale to je tak jedine co se stim da delat

Edit: jediny co bude asi pruser je tech 170 cm, protoze ja mam 180 a couva se me stim desne blbe

Naposledy editováno 18.06.2015 12:52:26

1 reakcí na tento příspěvek V-strom - kam dál? - vyřešeno 8-)

18.6.2015 v 13:18 | Nahoru | #15
Triumph 800 nebo BMW 800 jsem docela i zvažoval. Zkusím se někde svézt.
Docela se mi i zamlouvá KTM SM-T.

Kousek> taky řešení

Naposledy editováno 18.06.2015 13:19:11

1 reakcí na tento příspěvek V-strom - kam dál? - vyřešeno 8-)

18.6.2015 v 13:30 | Nahoru | #16
Alebo Yamaha Tracer.

V-strom - kam dál? - vyřešeno 8-)

18.6.2015 v 13:32 | Nahoru | #17
SM-T a teren???

(reakce na) V-strom - kam dál? - vyřešeno 8-)

18.6.2015 v 14:02 | Nahoru | #18
karf> smt na silnici super ale teren? to fakt ne jako přejedeš s tím po polnačce ale tim to tak končí

(reakce na) V-strom - kam dál? - vyřešeno 8-)

18.6.2015 v 14:06 | Nahoru | #19

Wakasaki píše: Alebo Yamaha Tracer.


Za 150? Vzdyt je to letosni model....
karf> se obavam, ze si moc nepolepsis. Se 170cm bude I maly GSo dost vysoky, leda bys sehnal F650GS (tedy ten dvouval s 800ccm) a ABSem.

V-strom - kam dál? - vyřešeno 8-)

18.6.2015 v 18:31 | Nahoru | #20
Nech Stroma a došetři třeba na tu Super Adventure. Případně Yamaha Super Ténéré 1200, ale tu za 150 neseženeš

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) V-strom - kam dál? - vyřešeno 8-)

18.6.2015 v 19:29 | Nahoru | #21
seikos> zrovna Explorer, ten stojí pořád v servisu. Ono se stačí jen začíst Cituji: 8 months of ownership the Explorer had over 100 days of down time for engine failures

no jasně první modely, ale to už je dávno pryč.

Naposledy editováno 18.06.2015 19:31:27

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) V-strom - kam dál? - vyřešeno 8-)

18.6.2015 v 19:39 | Nahoru | #22

Araya píše: seikos> zrovna Explorer, ten stojí pořád v servisu. Ono se stačí jen začíst Cituji: 8 months of ownership the Explorer had over 100 days of down time for engine failures

no jasně první modely, ale to už je dávno pryč.



Jasně Zajdi se podívat do servisu DK moto, kolik tam toho aktuálně stojí

Mimoto ten článek popisující strasti s Explorerem je z července 2014, takže žádná historie a nic co bylo dávno

Naposledy editováno 18.06.2015 19:41:30

(reakce na) V-strom - kam dál? - vyřešeno 8-)

18.6.2015 v 19:55 | Nahoru | #23

seikos píše: Jasně Zajdi se podívat do servisu DK moto, kolik tam toho aktuálně stojí

Mimoto ten článek popisující strasti s Explorerem je z července 2014, takže žádná historie a nic co bylo dávno



If your VIN number is below:

for head replacement issue (below 602960)
for ECU replacement (below 637165)

Jeho VIN je v tom , článek byl psán 2014, ale motka byla starší , jeho VIN : It was 562820 jak napsal v příspěvcích

Naposledy editováno 18.06.2015 19:59:20

(reakce na) V-strom - kam dál? - vyřešeno 8-)

18.6.2015 v 20:03 | Nahoru | #24

seikos píše: Jasně Zajdi se podívat do servisu DK moto, kolik tam toho aktuálně stojí

Mimoto ten článek popisující strasti s Explorerem je z července 2014, takže žádná historie a nic co bylo dávno



Mimo téma, ale přítel od tety si ho před měsícem kupoval jako funglovku, takže jsem zvědav, jestli se něco co jsem takhle pročetl objeví

V-strom - kam dál? - vyřešeno 8-)

18.6.2015 v 22:23 | Nahoru | #25
presne, pokud neches GS tak kup 950 adva... sam ho mam na cestovani i kdyz je narocnejsi na udrzbu nez cely moje vtr sp1, ale je to Vtwin, tak u me jina moznost neexistovala.
jen ti poradim u nas nekupuj, sam jsem si adva dovezl az od stuttgartu u nas jsou bud jebky, nebo zbytecne predrazeny. Jinak v germanii do 150K seznes krasnyho pokud neches origo S 2005
Ale je fakt ze to je vysoka koza, ale da se

V-strom - kam dál? - vyřešeno 8-)

18.6.2015 v 23:05 | Nahoru | #26
Bojím se, že F800GS bude pro tebe po této motorce málo.

1 reakcí na tento příspěvek V-strom - kam dál? - vyřešeno 8-)

18.6.2015 v 23:16 | Nahoru | #27
ta 800 od loncinu z ciny (BMW) je hakliva na olej jak drahej pes...

V-strom - kam dál? - vyřešeno 8-)

19.6.2015 v 08:30 | Nahoru | #28
kam dál?ze stroma nikam,možná to stelvio,vypadá dobře ale to neznám,jesli chceš zústat u stejnýho stylu,tak to nemá cenu,všechny podobně jedou jsou podobně těžký,vyzkoušel jsem toho dost a v týhle kategoriji mě to přijde dost vyrovnaný,,snad až na to gs,ale to jsi zjistil sám,to by byl skok do žumpy

V-strom - kam dál? - vyřešeno 8-)

19.6.2015 v 08:54 | Nahoru | #29
Tak až vybereš dej vědět :) mám taky velkého stromka a náhradu jsem za rok nevymyslel GS je podvozkově fajn ale projev motoru ( naprosto lineární průběh což je alespoň pro mne poněkud nuda :) ) mě nepřesvědčil. Jediné co se mi zdá fajn je velke KTM ale zas cenově upa jinde než těch 150. Takže tak jak napsali jiní ono za litr stroma v ceně kolem 150 prostě o hodně lehčí a pohodlnější motorka vlastně není všechny jsou si viceméně podobné.

(reakce na) V-strom - kam dál? - vyřešeno 8-)

19.6.2015 v 09:01 | Nahoru | #30

seikos píše: Jasně Zajdi se podívat do servisu DK moto, kolik tam toho aktuálně stojí

Mimoto ten článek popisující strasti s Explorerem je z července 2014, takže žádná historie a nic co bylo dávno



obavam se ze kdyz zajdes do servisu Guzzi bude tam spousta Guzzin....
Předchozí
1 2 3
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Origo kufry DL 1000 14-16 Suzuki DL 1000 V-Strom Hlubas 8 21.1.2024 v 15:00 jarekol
v strom Suzuki DL 1000 V-Strom aldags 6 20.1.2024 v 21:47 aldags
Rada při výběru cestovního endura [1, 2] Suzuki DL 1000 V-Strom, BMW R 1200 GS, BMW R 1200 GS... karosa 33 23.11.2023 v 23:05 spendl_spendlik
Rozsvicující se kontrolka motoru Suzuki DL 1000 V-Strom Mastik4 9 17.9.2023 v 21:03 dzudas
kontrolka oleje Suzuki DL 1000 V-Strom akimek314 1 8.9.2023 v 06:36 milor

TOPlist