bmw_r1300gs_cartec




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: V-strom - kam dál? - vyřešeno 8-)
MENŠÍ UPDATE:
Mam 5 let velkého oranžového stroma a přemýšlím o novější, pohodlné cestovně sportovně a trochu teréní náhradě. Cenově tak do 200kkč?
Jezdím většinou kolem komína a na delší výlety po čr, párkrát za rok se podívám za hranice.
Mohla by mít abs, aspoň podobně silný motor, dostatečnou ochranu před větrem (mam mra plexi s deflektorem), měla by být určitě lehčí, pohodlná pro mě a baťůžek (oba cca 170cm).

Zatím jsem se svezl na Tenerce 1200 (těžká, takže tu asi později), Triumphu 800xr, XC (ten mě oslovil nejvíc) a teď i na f800gs 09 se 45000km na tacháči. Taky jsem přemejšlel o novým V-stromu 650 xt, ale ty hliníkový kola jsou spíš jen pro parádu a fakt mě zklamal podvozek - je naladěnej dost na tvrdo, nefiltruje nerovnosti a je spíš na hladkej asfalt...
Zajímalo by mě, co je pravdy na tom zadírání kliky u f800gs 08-09. Na bmwgs je o tom vlákno, ale pak se odtamtud někdo ptal na advrider a vyšlo z toho, že to nebylo nějak hodně kusů. Snad promile? A že to bylo hodně závislé na tom, když někdo motorku položil a nechal blafat nakloněnou - zavzdušnění mazání - zadření? To takové TL1000 se taky chytalo na klice při whílí...
Zajímalo by mě, jak je to s praskáním pružiny u řadičky Tigra a haprováním serva pro volnoběh? Je to hodně častá závada?

//Mam 3 roky velkého oranžového stroma a přemýšlím o novější, pohodlné cestovně sportovně a trochu teréní náhradě.
Jezdím většinou kolem komína a na delší výlety po čr, párkrát za rok se podívám za hranice.
Mohla by mít abs, aspoň podobně silný motor, srovnatelnou ochranu před větrem a deštěm (mam mra plexi s deflektorem), měla by být určitě lehčí, srovnatelně pohodlná pro mě a baťůžek (oba cca 170cm).
Asi mě spíš zajímá, kdo velkého strom měl, tak na co přešel...
Jo a GéSo jsem zkoušel a moc mi nesedlo.

// S úlevou můžu konstatovat, že problém je vyřešen. Zůstávám u oranžové

Naposledy editováno 15.01.2018 13:06:28

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) V-strom - kam dál? - vyřešeno 8-)

18.6.2015 v 19:29 | Nahoru | #1
seikos> zrovna Explorer, ten stojí pořád v servisu. Ono se stačí jen začíst Cituji: 8 months of ownership the Explorer had over 100 days of down time for engine failures

no jasně první modely, ale to už je dávno pryč.

Naposledy editováno 18.06.2015 19:31:27

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) V-strom - kam dál? - vyřešeno 8-)

18.6.2015 v 19:39 | Nahoru | #2

Araya píše: seikos> zrovna Explorer, ten stojí pořád v servisu. Ono se stačí jen začíst Cituji: 8 months of ownership the Explorer had over 100 days of down time for engine failures

no jasně první modely, ale to už je dávno pryč.



Jasně Zajdi se podívat do servisu DK moto, kolik tam toho aktuálně stojí

Mimoto ten článek popisující strasti s Explorerem je z července 2014, takže žádná historie a nic co bylo dávno

Naposledy editováno 18.06.2015 19:41:30
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Rada při výběru cestovního endura [1, 2] Suzuki DL 1000 V-Strom, BMW R 1200 GS, BMW R 1200 GS... karosa 44 16.4.2024 v 07:49 Koudy01
Origo kufry DL 1000 14-16 Suzuki DL 1000 V-Strom Hlubas 8 21.1.2024 v 15:00 jarekol
v strom Suzuki DL 1000 V-Strom aldags 6 20.1.2024 v 21:47 aldags
Rozsvicující se kontrolka motoru Suzuki DL 1000 V-Strom Mastik4 9 17.9.2023 v 21:03 dzudas
kontrolka oleje Suzuki DL 1000 V-Strom akimek314 1 8.9.2023 v 06:36 milor


TOPlist