kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Šafry píše: P_B> no pravě že už jsem přešel na hrubou silu. Mohl bych ještě přitvrdit, ale aby nepovolilo něco jinýho
tam je jen ta excentrická vložka, ve který to je s ložiskama. tak by to šlo ven i s tím, pak by to mohlo jít na i lis ne?
až se přihlásí Fizzer, ten to určitě na gustě dělal taky ne?
Naposledy editováno 18.02.2020 18:28:26
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
P_B píše: tam je jen ta excentrická vložka, ve který to je s ložiskama. tak by to šlo ven i s tím, pak by to mohlo jít na i lis ne?
až se přihlásí Fizzer, ten to určitě na gustě dělal taky ne?
Ven to nepůjde, protože na jedný straně je to ozubení na klíč, a na druhé straně je příruba na kolo.
Nejlíp stahovák a přes matku a/nebo bukovej špalík, ať se nenakurví konec závitu. Bude to přirezlé za vnitřní kroužky k ose, protože je to nejspíš úplně stejně naprd utěsněný jak na agustě.
Mi to šlo vyndat normálně, protože preventivní údržba dle manuálu, kvůli který jsem terčem posměchu.
Jsou lidi (a leckdy i z řad odborníků, že, pane K.) co netuší, že se něco takového vůbec má dělat.
No a pak to dopadá všelijak.
Naposledy editováno 18.02.2020 19:00:05