kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
P_B píše: tam je jen ta excentrická vložka, ve který to je s ložiskama. tak by to šlo ven i s tím, pak by to mohlo jít na i lis ne?
až se přihlásí Fizzer, ten to určitě na gustě dělal taky ne?
Ven to nepůjde, protože na jedný straně je to ozubení na klíč, a na druhé straně je příruba na kolo.
Nejlíp stahovák a přes matku a/nebo bukovej špalík, ať se nenakurví konec závitu. Bude to přirezlé za vnitřní kroužky k ose, protože je to nejspíš úplně stejně naprd utěsněný jak na agustě.
Mi to šlo vyndat normálně, protože preventivní údržba dle manuálu, kvůli který jsem terčem posměchu.
Jsou lidi (a leckdy i z řad odborníků, že, pane K.) co netuší, že se něco takového vůbec má dělat.
No a pak to dopadá všelijak.
Naposledy editováno 18.02.2020 19:00:05
FiZzeR píše: Ven to nepůjde, protože na jedný straně je to ozubení na klíč, a na druhé straně je příruba na kolo.
Nejlíp stahovák a přes matku a/nebo bukovej špalík, ať se nenakurví konec závitu. Bude to přirezlé za vnitřní kroužky k ose, protože je to nejspíš úplně stejně naprd utěsněný jak na agustě.
Mi to šlo vyndat normálně, protože preventivní údržba dle manuálu, kvůli který jsem terčem posměchu.
já se nikdy nesmál
sám mám rád, když se to dodržuje, ve většině to má totiž hlavu a patu