globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Milovníci Italských krásek
9.6.2015 v 08:59
Vlákno pro všechny ,
kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.

DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI














Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

7.3.2019 v 09:48 | Nahoru | #49111
t_freedom> jo, svezlo jí to skoro půl kilometru

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

7.3.2019 v 09:59 | Nahoru | #49112

strakon píše: t_freedom> jo, svezlo jí to skoro půl kilometru



a zadax … ČD jsou grandi

(reakce na) Milovníci Italských krásek

7.3.2019 v 10:00 | Nahoru | #49113
t_freedom> no, zadax, něco na té lokomotivě zaplatit chtěly

Naposledy editováno 07.03.2019 10:00:14

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

7.3.2019 v 10:00 | Nahoru | #49114

t_freedom píše: s tebou je to pořád to ssmý… psal si, že hlavně kvůli hluku...já ti píšu že S4RSo nebylo slyšet vůbec (PŘEKLAD : už tehdy se dělaly tichý výfuky) ...a ty začneš s tím že to nikdo neřešil…


EU4 je proti EU3 hluk a samozřejmě emise. Možná, že spojení "hlavně kvůli hluku" nebylo nejlépe vypovídající, je to prostě jedno s druhým. Proti EU3 došlo z pohledu hluku nejen ke snížení hodnoty, ale i způsobu měření, ve výsledku tedy to snížení bylo ještě vyšší, než by se z číselného vyjádření mohlo zdát.
Takže hláška "S4RSo nebylo vůbec slyšet" nevypovídá vůbec o ničem, jenom za každou cenu trolíš ...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

7.3.2019 v 10:03 | Nahoru | #49115

t_freedom píše: takže DUKE to s E4 umí... ohledně motoru i hluku... jenom Ducati jsou pitomci … střílím do vlastních řad... podle mě to každýho u tý duckny sere a nutěj je tím kupovat aftermarket


To se mýlíš, KTM to má možná trochu lépe naladěný, ale to je vše, ten motor musí díky EU4 běžet stejně ochuzenej, jako Ducati nebo cokoli jiného. A stím "nutí" - nikdo tě nenutí. Můžeš si to koupit, pokud jseš OK s tím, že ta motorka po montáži takového systému již není v provozu legální.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

7.3.2019 v 10:05 | Nahoru | #49116
Attim> Jsem s tím OK...a vůbec mě to nesere

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

7.3.2019 v 10:06 | Nahoru | #49117

Attim píše: To se mýlíš, KTM to má možná trochu lépe naladěný, ale to je vše, ten motor musí díky EU4 běžet stejně ochuzenej, jako Ducati nebo cokoli jiného. A stím "nutí" - nikdo tě nenutí. Můžeš si to koupit, pokud jseš OK s tím, že ta motorka po montáži takového systému již není v provozu legální.



twl jseš ty jelito-možný ????????

Já se přeci bavím o "CUKÁNÍ" a kultivovanosti chodu... twl, mě to tu fakt nebaví už... mě je u prdele jestli je to chudý...
ale DUKE jede jako máslo od 2,5trpm a 1200 mosnter do 4trpm cuká jak chrastítko

...uff

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

7.3.2019 v 10:11 | Nahoru | #49118

t_freedom píše: twl jseš ty jelito-možný ????????

Já se přeci bavím o "CUKÁNÍ" a kultivovanosti chodu... twl, mě to tu fakt nebaví už... mě je u prdele jestli je to chudý...
ale DUKE jede jako máslo od 2,5trpm a 1200 mosnter do 4trpm cuká jak chrastítko

...uff


No a co jako ? Bavili jsme se o normách v souvislosti s Tuonem. Tys do toho zase začal tahat nějaký cukání, no dobře, tak to Ducati neumí, co to mění ? Jestli tím chceš říct jen to, že tě tím "nutí" si koupit aftermarket, tak fajn, ale zase platí co jsem psal.
Mimochodem, jestli to cuká v nízkejch, co to tak asi může způsobovat ? Teď se ukaž !

Nazývat tě jelitem jako ty mě nebudu, ale umím i větší urážky jestli chceš !

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

7.3.2019 v 10:14 | Nahoru | #49119
Attim> ...já psal jelitomožný...jako jestli je to možný

já vím co to způsobuje... je to chudý...ale jaktože to ten chudák chudej DUKE umí i tak , člověče ? O TO TADY BĚŽÍ MLHO ! (není "mlho" urážka?)

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

7.3.2019 v 10:19 | Nahoru | #49120

Frennky píše: Attim> Jsem s tím OK...a vůbec mě to nesere


Jo dyk jo já s tím taky bojuju, ten full akrap je sice za 60 tyček, ale je krásnej titanovej jenže jezdím ven a co já vím co se může kde udít...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

7.3.2019 v 10:24 | Nahoru | #49121
Attim> Jo jasně, to je jiná, to chápu.
Btw máš u mě v garáži pořád tu zapomenutou taštičku

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

7.3.2019 v 10:24 | Nahoru | #49122

t_freedom píše: Attim> ...já psal jelitomožný...jako jestli je to možný

já vím co to způsobuje... je to chudý...ale jaktože to ten chudák chudej DUKE umí i tak , člověče ? O TO TADY BĚŽÍ MLHO ! (není "mlho" urážka?)


OK a co z toho plyne ? Že to u Ducati neumí ? Dobře, a jak to souvisí s výchozím tématem ?
Btw já bych to cukání prohlásil za charakter, To vysvětluje zcela vše

(reakce na) Milovníci Italských krásek

7.3.2019 v 10:26 | Nahoru | #49123
Frennky> vím vím, když bude toho 30. slušně, tak se stavím na chvíli

2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

7.3.2019 v 10:34 | Nahoru | #49124
Ptal jsem se na výstavě na nějaké informace ohledně BIMOTY a jejího dalšího fungování (vlastně nefungování), a bylo mi řečeno, že celou fabriku vlastně pohřbila norma EURO 4. Kompletní zastavení výroby. Všechny díly skoupil nějaký maník, založil jsi obchod a teď je vyprodává.
Je to sice divné, protože Duc má motory i na EURO 4, ale tak to je.......EKOTERORISTI

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

7.3.2019 v 10:34 | Nahoru | #49125

Attim píše: OK a co z toho plyne ? Že to u Ducati neumí ? Dobře, a jak to souvisí s výchozím tématem ?
Btw já bych to cukání prohlásil za charakter, To vysvětluje zcela vše



no podporuje to můj názor, že Ducati si tím dělá pole pro aftermarket, protože oni ke všemu dávají jednotku, i k street legal slip-onům… a tam už cukatůra není.
Krom toho, v dobách EU3 bylo jediný nač byla lambda volnoběh... , nic ostatního se pak neřešilo... a jen přehráním mapy na slip-on se všechen spodek ucukanej a nepříjemnej změnil... bez výraznýho nárůstu výkonu... opět podporuje domněnku že je to o penězích (bylo to street leal! pamatuj)

No a pak je tu 1300 !!!!!!!! dvouválec .co plní EU 4 ...opakuji 1300ccm...kterej jede od 2,5-3 rpm jak beránek i za plynem... a Ducati se může rozložit odporem … jakkoli vím, že jen SW jde tohle valstně eliminovat...
Ta diskuse se vyvíjela... pokud sis nevšiml...od toho jestli ty hnusný výfuky jsou fakt ZAPOTŘEBÍ kvůli EU4...po to, jestli by nešly dělat hezčí i tak velký ...a jestli to náááhodou výrobci nedělaj schválně abys kupoval aftermarket za lováky … drž niť

(reakce na) Milovníci Italských krásek

7.3.2019 v 10:36 | Nahoru | #49126
Šuty> přičemž jeden zámořskej parník je tak 100x násobný množství sraček než všechny "velkoobjemový" motorky světa

Milovníci Italských krásek

7.3.2019 v 10:38 | Nahoru | #49127
Krásným příkladem opaku v normách EURO 4 je Guzzi s novou V85. Vzduch,2 ventil, OHV
Když se chce, tak to jde. A myslím si, že pojede jako samet bez cukání apod.

Milovníci Italských krásek

7.3.2019 v 10:55 | Nahoru | #49128
Už se těším,až europoslanci a eurokomisaři vymyslí EURO5 pro letadla Je to banda totálních vylízaných debilů....

Naposledy editováno 07.03.2019 10:55:18

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

7.3.2019 v 11:07 | Nahoru | #49129

strakon píše: K článku na úvodní stránce, ta rozložená R1 je mého kámoše, poslal jí pod rychlík, vstal a odešel po svejch, jen , maličký oděrky


Tak lopatka, smetacek a sup s tim do pytle...duck tape a trada dal jezdit...

(reakce na) Milovníci Italských krásek

7.3.2019 v 11:12 | Nahoru | #49130
kokonhead> přijel mu pro to tatík s károu a tu lopatu a smetáček měl taky, moc toho už neprodal, prej jen přední brzdiče byly jakž takž

Naposledy editováno 07.03.2019 11:13:11

(reakce na) Milovníci Italských krásek

7.3.2019 v 11:21 | Nahoru | #49131

Attim píše: EU4 je proti EU3 hluk a samozřejmě emise. Možná, že spojení "hlavně kvůli hluku" nebylo nejlépe vypovídající, je to prostě jedno s druhým. Proti EU3 došlo z pohledu hluku nejen ke snížení hodnoty, ale i způsobu měření, ve výsledku tedy to snížení bylo ještě vyšší, než by se z číselného vyjádření mohlo zdát.
Takže hláška "S4RSo nebylo vůbec slyšet" nevypovídá vůbec o ničem, jenom za každou cenu trolíš ...



A pokud je to laděný výfuk, tak s EU4 už nesmí být demontovatelné tlumitko

Milovníci Italských krásek

7.3.2019 v 11:26 | Nahoru | #49132
Řešíte tu výfuky, Tu ono ho má velký, protože jsou v něm dva výfuky. Jeden na nižší otáčky a druhý se otevře ve vyšších a ten je jen průchozí jako laďák. Dokonce je vidět skrz něj. ...

Ale pořád se na to dá dívat. Koukněte na GSX-R 1000 ta má doslova kyj

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

7.3.2019 v 11:32 | Nahoru | #49133

t_freedom píše: no podporuje to můj názor, že Ducati si tím dělá pole pro aftermarket, protože oni ke všemu dávají jednotku, i k street legal slip-onům… a tam už cukatůra není.
Krom toho, v dobách EU3 bylo jediný nač byla lambda volnoběh... , nic ostatního se pak neřešilo... a jen přehráním mapy na slip-on se všechen spodek ucukanej a nepříjemnej změnil... bez výraznýho nárůstu výkonu... opět podporuje domněnku že je to o penězích (bylo to street leal! pamatuj)

No a pak je tu 1300 !!!!!!!! dvouválec .co plní EU 4 ...opakuji 1300ccm...kterej jede od 2,5-3 rpm jak beránek i za plynem... a Ducati se může rozložit odporem … jakkoli vím, že jen SW jde tohle valstně eliminovat...
Ta diskuse se vyvíjela... pokud sis nevšiml...od toho jestli ty hnusný výfuky jsou fakt ZAPOTŘEBÍ kvůli EU4...po to, jestli by nešly dělat hezčí i tak velký ...a jestli to náááhodou výrobci nedělaj schválně abys kupoval aftermarket za lováky … drž niť



Zrovna Ducati, když vezmeme třeba Monster 1200, by jedině musela dělat prostor pro nějakého jiného výrobce, protože sami nenabízí EU4 homologované výfuky pro tento model (čili termixy). Což neříkám, že není možné, ale ...
V EU4 právě díky novým normám motormanagement řeší O2 senzory v mnohem větším spektru otáček, než u EU3, aspoň u SD to tak je, mám za to, že do 5500ot a nějaké polohy plynu do toho kecá a snaží se to ochudit. Řešit dneska co bylo v EU3 je nesmysl, minulost, dnes je to prostě jinak.

No a u SD se to jen prostě podařilo lépe vyladit, třeba na to měli víc času/peněz, nebo prostě jen chtěli, nebo třeba konstrukce toho motoru to umožní jednodušeji, než u Monstra, nebo .. co já vím. Přitom také mají svůj aftermarket, homologovaný i racing.

Tím chci říct, samozřejmě tam může být i ta motivace prodávat aftermarket, zejména bych tedy čekal ten svůj značkovej, ale primárně si to nemyslím, motorky prodává design stejně jako parametry a udělat to extra hnusný s tím, že si každej hned koupí aftermarket (zvlášť když ani nenabízím EU4 homologovanej, pokud jde o Monstera 1200), tak to nevím no. Aprilia možná něco homologavýno má, to jsem nehledal.

Milovníci Italských krásek

7.3.2019 v 11:42 | Nahoru | #49134
Ty dvojity vejfuky to je pravda, stejne to ma treba s1000r. Zrejme to souvisi s tim zpusobem mereni, meri se pri nejakych otackach na mensim prumeru, pak uz je to fuk tak to klapka pusti do velky diry a henheeeen
Zajimavy je, ze treba SD ma klapku, ale vejfuk jen s 1 dirou skrz. Asi to vsechno vyresi v te bandasce pod motorem

(reakce na) Milovníci Italských krásek

7.3.2019 v 12:01 | Nahoru | #49135

Attim píše: Zrovna Ducati, když vezmeme třeba Monster 1200, by jedině musela dělat prostor pro nějakého jiného výrobce, protože sami nenabízí EU4 homologované výfuky pro tento model (čili termixy). Což neříkám, že není možné, ale ...
V EU4 právě díky novým normám motormanagement řeší O2 senzory v mnohem větším spektru otáček, než u EU3, aspoň u SD to tak je, mám za to, že do 5500ot a nějaké polohy plynu do toho kecá a snaží se to ochudit. Řešit dneska co bylo v EU3 je nesmysl, minulost, dnes je to prostě jinak.

No a u SD se to jen prostě podařilo lépe vyladit, třeba na to měli víc času/peněz, nebo prostě jen chtěli, nebo třeba konstrukce toho motoru to umožní jednodušeji, než u Monstra, nebo .. co já vím. Přitom také mají svůj aftermarket, homologovaný i racing.

Tím chci říct, samozřejmě tam může být i ta motivace prodávat aftermarket, zejména bych tedy čekal ten svůj značkovej, ale primárně si to nemyslím, motorky prodává design stejně jako parametry a udělat to extra hnusný s tím, že si každej hned koupí aftermarket (zvlášť když ani nenabízím EU4 homologovanej, pokud jde o Monstera 1200), tak to nevím no. Aprilia možná něco homologavýno má, to jsem nehledal.



měl bys dostat piškotek jak hezky si to napsal... teď...vidíš že furt nemusíš pičovat

2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

7.3.2019 v 12:03 | Nahoru | #49136
Výfuk tuona v řezu. Po zajetí dávám SCčko.




Naposledy editováno 07.03.2019 12:09:41

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

7.3.2019 v 12:15 | Nahoru | #49137
blackbiker> to vypadá mnohem lépe SC1-R mám taky v plánu na SD, dej vědět, tady Lejzrfakáč to umí taky dodat...


Naposledy editováno 07.03.2019 12:16:31

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

7.3.2019 v 12:25 | Nahoru | #49138

strakon píše: K článku na úvodní stránce, ta rozložená R1 je mého kámoše, poslal jí pod rychlík, vstal a odešel po svejch, jen , maličký oděrky



Ale spravil to, ne?!

(reakce na) Milovníci Italských krásek

7.3.2019 v 12:56 | Nahoru | #49139

cibus píše: Ale spravil to, ne?!

malo jeta,garazovana..padla jen ze stojanku

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

7.3.2019 v 12:59 | Nahoru | #49140
cibus> tam už nebylo co opravovat, ale nechal si vytetovat lokomotivu

Naposledy editováno 07.03.2019 13:00:13
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist