paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Milovníci Italských krásek
9.6.2015 v 08:59
Vlákno pro všechny ,
kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.

DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI














Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

7.3.2019 v 11:32 | Nahoru | #1

t_freedom píše: no podporuje to můj názor, že Ducati si tím dělá pole pro aftermarket, protože oni ke všemu dávají jednotku, i k street legal slip-onům… a tam už cukatůra není.
Krom toho, v dobách EU3 bylo jediný nač byla lambda volnoběh... , nic ostatního se pak neřešilo... a jen přehráním mapy na slip-on se všechen spodek ucukanej a nepříjemnej změnil... bez výraznýho nárůstu výkonu... opět podporuje domněnku že je to o penězích (bylo to street leal! pamatuj)

No a pak je tu 1300 !!!!!!!! dvouválec .co plní EU 4 ...opakuji 1300ccm...kterej jede od 2,5-3 rpm jak beránek i za plynem... a Ducati se může rozložit odporem … jakkoli vím, že jen SW jde tohle valstně eliminovat...
Ta diskuse se vyvíjela... pokud sis nevšiml...od toho jestli ty hnusný výfuky jsou fakt ZAPOTŘEBÍ kvůli EU4...po to, jestli by nešly dělat hezčí i tak velký ...a jestli to náááhodou výrobci nedělaj schválně abys kupoval aftermarket za lováky … drž niť



Zrovna Ducati, když vezmeme třeba Monster 1200, by jedině musela dělat prostor pro nějakého jiného výrobce, protože sami nenabízí EU4 homologované výfuky pro tento model (čili termixy). Což neříkám, že není možné, ale ...
V EU4 právě díky novým normám motormanagement řeší O2 senzory v mnohem větším spektru otáček, než u EU3, aspoň u SD to tak je, mám za to, že do 5500ot a nějaké polohy plynu do toho kecá a snaží se to ochudit. Řešit dneska co bylo v EU3 je nesmysl, minulost, dnes je to prostě jinak.

No a u SD se to jen prostě podařilo lépe vyladit, třeba na to měli víc času/peněz, nebo prostě jen chtěli, nebo třeba konstrukce toho motoru to umožní jednodušeji, než u Monstra, nebo .. co já vím. Přitom také mají svůj aftermarket, homologovaný i racing.

Tím chci říct, samozřejmě tam může být i ta motivace prodávat aftermarket, zejména bych tedy čekal ten svůj značkovej, ale primárně si to nemyslím, motorky prodává design stejně jako parametry a udělat to extra hnusný s tím, že si každej hned koupí aftermarket (zvlášť když ani nenabízím EU4 homologovanej, pokud jde o Monstera 1200), tak to nevím no. Aprilia možná něco homologavýno má, to jsem nehledal.

(reakce na) Milovníci Italských krásek

7.3.2019 v 12:01 | Nahoru | #2

Attim píše: Zrovna Ducati, když vezmeme třeba Monster 1200, by jedině musela dělat prostor pro nějakého jiného výrobce, protože sami nenabízí EU4 homologované výfuky pro tento model (čili termixy). Což neříkám, že není možné, ale ...
V EU4 právě díky novým normám motormanagement řeší O2 senzory v mnohem větším spektru otáček, než u EU3, aspoň u SD to tak je, mám za to, že do 5500ot a nějaké polohy plynu do toho kecá a snaží se to ochudit. Řešit dneska co bylo v EU3 je nesmysl, minulost, dnes je to prostě jinak.

No a u SD se to jen prostě podařilo lépe vyladit, třeba na to měli víc času/peněz, nebo prostě jen chtěli, nebo třeba konstrukce toho motoru to umožní jednodušeji, než u Monstra, nebo .. co já vím. Přitom také mají svůj aftermarket, homologovaný i racing.

Tím chci říct, samozřejmě tam může být i ta motivace prodávat aftermarket, zejména bych tedy čekal ten svůj značkovej, ale primárně si to nemyslím, motorky prodává design stejně jako parametry a udělat to extra hnusný s tím, že si každej hned koupí aftermarket (zvlášť když ani nenabízím EU4 homologovanej, pokud jde o Monstera 1200), tak to nevím no. Aprilia možná něco homologavýno má, to jsem nehledal.



měl bys dostat piškotek jak hezky si to napsal... teď...vidíš že furt nemusíš pičovat
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist