kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
t_freedom píše: s tebou je to pořád to ssmý… psal si, že hlavně kvůli hluku...já ti píšu že S4RSo nebylo slyšet vůbec (PŘEKLAD : už tehdy se dělaly tichý výfuky) ...a ty začneš s tím že to nikdo neřešil…
EU4 je proti EU3 hluk a samozřejmě emise. Možná, že spojení "hlavně kvůli hluku" nebylo nejlépe vypovídající, je to prostě jedno s druhým. Proti EU3 došlo z pohledu hluku nejen ke snížení hodnoty, ale i způsobu měření, ve výsledku tedy to snížení bylo ještě vyšší, než by se z číselného vyjádření mohlo zdát.
Takže hláška "S4RSo nebylo vůbec slyšet" nevypovídá vůbec o ničem, jenom za každou cenu trolíš ...
Attim píše: EU4 je proti EU3 hluk a samozřejmě emise. Možná, že spojení "hlavně kvůli hluku" nebylo nejlépe vypovídající, je to prostě jedno s druhým. Proti EU3 došlo z pohledu hluku nejen ke snížení hodnoty, ale i způsobu měření, ve výsledku tedy to snížení bylo ještě vyšší, než by se z číselného vyjádření mohlo zdát.
Takže hláška "S4RSo nebylo vůbec slyšet" nevypovídá vůbec o ničem, jenom za každou cenu trolíš ...
A pokud je to laděný výfuk, tak s EU4 už nesmí být demontovatelné tlumitko
http://www.redmoto.c...uperduke-1290-1290r/