1 reakcí na tento příspěvek Kterou vybrat
vhodná k cestování - pegaso je pohodlnější
každopádně srovnáváš dva diametrálně odlišné stroje
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kterou vybrat
1 reakcí na tento příspěvek Kterou vybrat
Takže když koupíš GS500, nevěř řečem prodejce a vyměň olej, filtry, zkontroluj brzdovku, destičky a vše namaž dle předepsaného mazacího plánu (je uveden v uživatelské příručce a mazacích míst je docela dost!!!). To ostatně platí de facto o každé motorce.
1 reakcí na tento příspěvek Kterou vybrat
A ještě navíc to nejede :(
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kterou vybrat
J.M.K. píše: Na cestování je rozhodně lepší Pegaso, zvládne i lehký terén, navíc se není třeba bát tolikrát diskutované (ne)spolehlivosti italských motorek - motor je kopií motoru Yamaha XT660, takže i leckteré díly motoru jsou shodné. GS500 má zase navrch v jednoduché konstrukci, spolehlivosti a malé spotřebě (při správném seřízení), ale jednak je to docela "prcek" a na delší cesty moc pohodlná není, kor pro jedince větší postavy a jednak, bohužel, je to "začátečnická motorka", takže je čím dál těžší narazit na nezhuntovaný kus, navíc leckdo kašle na údržbu a výměny oleje, leckdo se na motorce rok vyjezdí a pošle ji dál, na olej se polovina z majitelů vysere ("však on to ten další vymění") a navíc je motor háklivý na hladinu oleje - když zubovka cucne vzduch a blikne kontrola mazání, už jsou zpravidla vždy načaté vačky. Ne nadarmo se té červené kontrolce říká "kontrolka smrti", nebo "kontrolka zadření".
Takže když koupíš GS500, nevěř řečem prodejce a vyměň olej, filtry, zkontroluj brzdovku, destičky a vše namaž dle předepsaného mazacího plánu (je uveden v uživatelské příručce a mazacích míst je docela dost!!!). To ostatně platí de facto o každé motorce.
Pegaso 650 nemá Minarelli motor, ale Rotax s vlastní hlavou. neproslulo zrovna spolehlivostí (karb, elektrika).
BMW F650 podobnýho roku na tom bude líp, ale asi i dražší.
callowsick píše: Pegaso 650 nemá Minarelli motor, ale Rotax s vlastní hlavou. neproslulo zrovna spolehlivostí (karb, elektrika).
BMW F650 podobnýho roku na tom bude líp, ale asi i dražší.
Když jsem nad tím uvažoval tak je ještě často uváděná volnoběžka jako časté kurvítko
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kterou vybrat
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kterou vybrat
J.M.K. píše: callowsick> Aha, děkuju za vysvětlení. To bude nejspíše to, co nedávno tvrdil kolega, že Pegaso a F650 mají mít stejný motor. Přitom všechna Pegasa, co jsem dosud viděl, měla motor naprosto totožný s motorem XT660.
Minareli motor (odvozený z XT660) mají Pegasa tuším že 2006+1997-2006 mají Rotax, od 2003 s i.e.
Motor z Pegasa 1997-2002 je shodný s BMW až na hlavu. Pegaso má 5-ti ventil, BMW má 4-ventil
Jinak já bych volil Pegaso
Naposledy editováno 16.03.2015 14:47:55
Pegina, aj staršia s Rotaxom, je naprosto perfektná motorka. Mám cez 70t km a všetko drží, motor nerachotí, neberie olej, štartuje dobre.
Voľnobežka je všeobecná slabosť veľkých jednovalcov, na Pegase ju majitelia najčastejšie kurvia nešetrným štartovaním (s podbitou baterkou a pod).
Elektrika - najčastejšie pohnevá regulátor dobíjania. Je potreba mať všetky kontakty na motorke čisté, bez oxidácie a batériu v kondícii. Na obranu talianky - ktorá Honda jazdí s pôvodným regulátorom z výroby?
Hlavne, tá motorka má dušu :)
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
jakou kopit motorku [1, 2] Suzuki GS 500E, Honda CB 900F Hornet, Honda CB 600F ... | Peters_ | 31 | Dnes v 09:53 PlusOne |
Něco málo teče Suzuki GS 500E | Dejwidos | 20 | Včera v 19:36 Dejwidos |
GS500 Suzuki GS 500E | -PG- | 12 | 17.4.2024 v 14:40 Krautkopf |
zdechá na křižovatkách Suzuki GS 500E | svava | 25 | 9.4.2024 v 19:46 svava |
Výměna brzdové kapaliny Suzuki GS 500E | Nexartesus | 20 | 1.4.2024 v 20:21 šmudla |