globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Kterou vybrat
16.3.2015 v 10:31
Ahoj , kterou by jste doporučili vybrat z hlediska spolehlivosti , výdrži motoru a vhodná k cestování ?

1 reakcí na tento příspěvek Kterou vybrat

16.3.2015 v 11:53 | Nahoru | #1
Na cestování je rozhodně lepší Pegaso, zvládne i lehký terén, navíc se není třeba bát tolikrát diskutované (ne)spolehlivosti italských motorek - motor je kopií motoru Yamaha XT660, takže i leckteré díly motoru jsou shodné. GS500 má zase navrch v jednoduché konstrukci, spolehlivosti a malé spotřebě (při správném seřízení), ale jednak je to docela "prcek" a na delší cesty moc pohodlná není, kor pro jedince větší postavy a jednak, bohužel, je to "začátečnická motorka", takže je čím dál těžší narazit na nezhuntovaný kus, navíc leckdo kašle na údržbu a výměny oleje, leckdo se na motorce rok vyjezdí a pošle ji dál, na olej se polovina z majitelů vysere ("však on to ten další vymění") a navíc je motor háklivý na hladinu oleje - když zubovka cucne vzduch a blikne kontrola mazání, už jsou zpravidla vždy načaté vačky. Ne nadarmo se té červené kontrolce říká "kontrolka smrti", nebo "kontrolka zadření".
Takže když koupíš GS500, nevěř řečem prodejce a vyměň olej, filtry, zkontroluj brzdovku, destičky a vše namaž dle předepsaného mazacího plánu (je uveden v uživatelské příručce a mazacích míst je docela dost!!!). To ostatně platí de facto o každé motorce.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kterou vybrat

16.3.2015 v 13:45 | Nahoru | #2

J.M.K. píše: Na cestování je rozhodně lepší Pegaso, zvládne i lehký terén, navíc se není třeba bát tolikrát diskutované (ne)spolehlivosti italských motorek - motor je kopií motoru Yamaha XT660, takže i leckteré díly motoru jsou shodné. GS500 má zase navrch v jednoduché konstrukci, spolehlivosti a malé spotřebě (při správném seřízení), ale jednak je to docela "prcek" a na delší cesty moc pohodlná není, kor pro jedince větší postavy a jednak, bohužel, je to "začátečnická motorka", takže je čím dál těžší narazit na nezhuntovaný kus, navíc leckdo kašle na údržbu a výměny oleje, leckdo se na motorce rok vyjezdí a pošle ji dál, na olej se polovina z majitelů vysere ("však on to ten další vymění") a navíc je motor háklivý na hladinu oleje - když zubovka cucne vzduch a blikne kontrola mazání, už jsou zpravidla vždy načaté vačky. Ne nadarmo se té červené kontrolce říká "kontrolka smrti", nebo "kontrolka zadření".
Takže když koupíš GS500, nevěř řečem prodejce a vyměň olej, filtry, zkontroluj brzdovku, destičky a vše namaž dle předepsaného mazacího plánu (je uveden v uživatelské příručce a mazacích míst je docela dost!!!). To ostatně platí de facto o každé motorce.



Pegaso 650 nemá Minarelli motor, ale Rotax s vlastní hlavou. neproslulo zrovna spolehlivostí (karb, elektrika).
BMW F650 podobnýho roku na tom bude líp, ale asi i dražší.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
jakou kopit motorku [1, 2] Suzuki GS 500E, Honda CB 900F Hornet, Honda CB 600F ... Peters_ 34 Dnes v 09:16 Kohlstein
Něco málo teče Suzuki GS 500E Dejwidos 20 25.4.2024 v 19:36 Dejwidos
GS500 Suzuki GS 500E -PG- 12 17.4.2024 v 14:40 Krautkopf
zdechá na křižovatkách Suzuki GS 500E svava 25 9.4.2024 v 19:46 svava
Výměna brzdové kapaliny Suzuki GS 500E Nexartesus 20 1.4.2024 v 20:21 šmudla


TOPlist