bmw_r1300gs_cartec




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Výměna vzduchového filtru za K&N - přetryskování?
Zdravím,
měl bych technický dotaz. Několikrát se to tady už řešilo, ale nedostalo se mi jasné odpovědi v případě karburátorové motorky tak se omlouvám. Jedná se mi o to, že budu měnit vzduchový filtr - (vložka v airboxu-originál pěnový) za K&N který by měl přežít i mě podle výrobce :D. Moje konfigurace je karburátor+airbox+laďák, bude nutné kvůli tomuto filtru přetryskovat karburátory? Tady jsem se dočetl, že kvůli většimu přísunu vzduchu-(oprava: chudší směsi)? se to musí udělat ale přijde mi to jako nesmysl...

Naposledy editováno 28.08.2014 00:07:42

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výměna vzduchového filtru za K&N - přetryskování?

28.8.2014 v 12:30 | Nahoru | #1

J.M.K. píše: Bubrak-ZX10R> Mně osobě ty iridium svíčky připadají jako "placebo", možná mají význam u opravdu výkonných závodních motorů, ale pro "běžný provoz" je to zbytečná investice. Ale i o tom se dají vést nekonečné debaty. Jinak svíčky klidně vydrží i mnohem déle, než předepsaný interval a špatný stav se prozradí hlavně zhoršenými starty, vynechávání za chodu, doprovázené boucháním neshořelé směsi v laufu, většinou nastane až později a to už bude startování kor studeného motoru docela porod (zkušenost). Takže na svíčky bych to hned nesváděl, pokud motor necuká a dobře startuje.


No mám ve VTXce (Bubrák zná) předepsaný iridiovky, rovnou 2 na válec. A můžu říct, že po výměně (+- cca v intervalu dle výrobce) to bylo znát - motor šel líp, i když předtim nedělal vysloveně nějakou neplechu. Takže spíš měnit dle manuálu, ono se to plíživě horší a člověk si to ani neuvědomí. Naštěstí se mi místo NGKáček za nějakých 7-8 kilčo za kus osvědčily český Brisky za cca 5 kilčo za všechny čtyři - a to už je znát. A asi bych svíčky vyměnil před nějakým laborováním s karbcema a pod. - nemá cenu něco ladit když by nepálily jak maj.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výměna vzduchového filtru za K&N - přetryskování?

28.8.2014 v 14:08 | Nahoru | #2
charlie.vtx1800> Pokud jsou přímo předepsané, tak je to pochopitelně jiná, ale jinak do motoru patří svíčka, jakou předepsal výrobce a montáž nějakých "supersvíček" ničemu nepomůže, leckdy dokonce naopak. S tím "plížívým zhoršováním" je to leckdy pravda a NGK bych nedával vůbec, jsou svými nectnostmi všeobecně známé.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Nechce chyat za zepla. Kawasaki ZZR 400 Frutt333 3 6.4.2017 v 09:26 Frutt333
Seškrcení Kawasaki ZZR400 na 35 KW Kawasaki ZZR 400 Raďas95 4 19.6.2014 v 20:28 ja1
Jaká je nejvhodnější? Honda CB 600S Hornet, Yamaha XJ 600, Yamaha SZR 660,... Orličan 24 29.12.2013 v 18:59 Orličan
ZXR 400 Kawasaki ZZR 400 kubas12 23 15.4.2011 v 22:18 Stanford


TOPlist