měl bych technický dotaz. Několikrát se to tady už řešilo, ale nedostalo se mi jasné odpovědi v případě karburátorové motorky tak se omlouvám. Jedná se mi o to, že budu měnit vzduchový filtr - (vložka v airboxu-originál pěnový) za K&N který by měl přežít i mě podle výrobce :D. Moje konfigurace je karburátor+airbox+laďák, bude nutné kvůli tomuto filtru přetryskovat karburátory? Tady jsem se dočetl, že kvůli většimu přísunu vzduchu-(oprava: chudší směsi)? se to musí udělat ale přijde mi to jako nesmysl...
Naposledy editováno 28.08.2014 00:07:42
1 reakcí na tento příspěvek Výměna vzduchového filtru za K&N - přetryskování?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výměna vzduchového filtru za K&N - přetryskování?
Výměna výfuku se ještě tolik neprojeví (i když záleží na konkrétním motoru), max. to bude trochu střílet při ubrání, ale nasazení průchodnějšího filtru už zpravidla dokáže směs dost rozhodit, takže přeštelování karbců je pak nevyhnutelné.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Nechce chyat za zepla. Kawasaki ZZR 400 | Frutt333 | 3 | 6.4.2017 v 09:26 Frutt333 |
Seškrcení Kawasaki ZZR400 na 35 KW Kawasaki ZZR 400 | Raďas95 | 4 | 19.6.2014 v 20:28 ja1 |
Jaká je nejvhodnější? Honda CB 600S Hornet, Yamaha XJ 600, Yamaha SZR 660,... | Orličan | 24 | 29.12.2013 v 18:59 Orličan |
ZXR 400 Kawasaki ZZR 400 | kubas12 | 23 | 15.4.2011 v 22:18 Stanford |