globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Výměna vzduchového filtru za K&N - přetryskování?
Zdravím,
měl bych technický dotaz. Několikrát se to tady už řešilo, ale nedostalo se mi jasné odpovědi v případě karburátorové motorky tak se omlouvám. Jedná se mi o to, že budu měnit vzduchový filtr - (vložka v airboxu-originál pěnový) za K&N který by měl přežít i mě podle výrobce :D. Moje konfigurace je karburátor+airbox+laďák, bude nutné kvůli tomuto filtru přetryskovat karburátory? Tady jsem se dočetl, že kvůli většimu přísunu vzduchu-(oprava: chudší směsi)? se to musí udělat ale přijde mi to jako nesmysl...

Naposledy editováno 28.08.2014 00:07:42

1 reakcí na tento příspěvek Výměna vzduchového filtru za K&N - přetryskování?

Skvělá odpověď, děkuji! 28.8.2014 v 00:04 | Nahoru | #1
Blbost je v zadání vlákna - když bude mít filtr menší odpor proudění vzduchu, půjde vzduchu více a tím se směs ochudí. Nevím, jaké přesně jsou karbce na ZZR400, ale v lepším případě bude stačit jen zvednout jehly (pokud budou stavitelné), ale spíš bude třeba dát i větší trysky. Kor v kombinaci s "laďákem" (jde i o svody, ne jen o koncovku) je nejjistější odladění směsi na brzdě.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výměna vzduchového filtru za K&N - přetryskování?

28.8.2014 v 00:15 | Nahoru | #2
J.M.K.> nebyl jsem si jistý, teď už to vím: samozřejmě chudší směs. Překvapuje mě, že touto změnou bude nejspíš potřeba měnit nastavení karburátorů. Mám laděnou koncovku i svody od původního majitele a tento filtr měním kvůli životnosti - nejsem honič výkonu
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Nechce chyat za zepla. Kawasaki ZZR 400 Frutt333 3 6.4.2017 v 09:26 Frutt333
Seškrcení Kawasaki ZZR400 na 35 KW Kawasaki ZZR 400 Raďas95 4 19.6.2014 v 20:28 ja1
Jaká je nejvhodnější? Honda CB 600S Hornet, Yamaha XJ 600, Yamaha SZR 660,... Orličan 24 29.12.2013 v 18:59 Orličan
ZXR 400 Kawasaki ZZR 400 kubas12 23 15.4.2011 v 22:18 Stanford


TOPlist