měl bych technický dotaz. Několikrát se to tady už řešilo, ale nedostalo se mi jasné odpovědi v případě karburátorové motorky tak se omlouvám. Jedná se mi o to, že budu měnit vzduchový filtr - (vložka v airboxu-originál pěnový) za K&N který by měl přežít i mě podle výrobce :D. Moje konfigurace je karburátor+airbox+laďák, bude nutné kvůli tomuto filtru přetryskovat karburátory? Tady jsem se dočetl, že kvůli většimu přísunu vzduchu-(oprava: chudší směsi)? se to musí udělat ale přijde mi to jako nesmysl...
Naposledy editováno 28.08.2014 00:07:42
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výměna vzduchového filtru za K&N - přetryskování?
J.M.K. píše: charlie.vtx1800> Pokud jsou přímo předepsané, tak je to pochopitelně jiná, ale jinak do motoru patří svíčka, jakou předepsal výrobce a montáž nějakých "supersvíček" ničemu nepomůže, leckdy dokonce naopak. S tím "plížívým zhoršováním" je to leckdy pravda a NGK bych nedával vůbec, jsou svými nectnostmi všeobecně známé.
Přesně tak, letos se jim v NGK asi nedaří, nebo tu máme už těžce na ho.no benzin, už tu mám třetí motorku co úplně nový NGK dělaj rotyku, tudíž měním za Denso nebo pokud je v náhradě tak Brisk Silver Racing
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Nechce chyat za zepla. Kawasaki ZZR 400 | Frutt333 | 3 | 6.4.2017 v 09:26 Frutt333 |
Seškrcení Kawasaki ZZR400 na 35 KW Kawasaki ZZR 400 | Raďas95 | 4 | 19.6.2014 v 20:28 ja1 |
Jaká je nejvhodnější? Honda CB 600S Hornet, Yamaha XJ 600, Yamaha SZR 660,... | Orličan | 24 | 29.12.2013 v 18:59 Orličan |
ZXR 400 Kawasaki ZZR 400 | kubas12 | 23 | 15.4.2011 v 22:18 Stanford |