globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Výměna vzduchového filtru za K&N - přetryskování?
Zdravím,
měl bych technický dotaz. Několikrát se to tady už řešilo, ale nedostalo se mi jasné odpovědi v případě karburátorové motorky tak se omlouvám. Jedná se mi o to, že budu měnit vzduchový filtr - (vložka v airboxu-originál pěnový) za K&N který by měl přežít i mě podle výrobce :D. Moje konfigurace je karburátor+airbox+laďák, bude nutné kvůli tomuto filtru přetryskovat karburátory? Tady jsem se dočetl, že kvůli většimu přísunu vzduchu-(oprava: chudší směsi)? se to musí udělat ale přijde mi to jako nesmysl...

Naposledy editováno 28.08.2014 00:07:42

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výměna vzduchového filtru za K&N - přetryskování?

28.8.2014 v 10:33 | Nahoru | #1
Bubrak-ZX10R> Mně osobě ty iridium svíčky připadají jako "placebo", možná mají význam u opravdu výkonných závodních motorů, ale pro "běžný provoz" je to zbytečná investice. Ale i o tom se dají vést nekonečné debaty. Jinak svíčky klidně vydrží i mnohem déle, než předepsaný interval a špatný stav se prozradí hlavně zhoršenými starty, vynechávání za chodu, doprovázené boucháním neshořelé směsi v laufu, většinou nastane až později a to už bude startování kor studeného motoru docela porod (zkušenost). Takže na svíčky bych to hned nesváděl, pokud motor necuká a dobře startuje.
A s tím přístupem je mně to jasné, to člověk nepochopí, jak konstruktér kolikrát vůbec nemyslí na opraváře. Ale tohle je ještě docela pohoda, u některých verzí Daytony je jedna z krajních svíček přímo pod trubkou rámu! Před časem přesně toto se mnou řešil jeden klučina žijící v UK, snad se ptal i tady na fóru a co mi psal, tak se ptal i na autorizované dílně Triumphu a tam mu prý mechanik na férovku řekl, že tu motorku musel navrhovat ožralý konstruktér. A když nakonec svíčku vydoloval, bylo na ní vidět, že na rozdíl od zbylých dvou nikdy měněná nebyla - všichni majitelé před ním to raději vzdali.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výměna vzduchového filtru za K&N - přetryskování?

28.8.2014 v 12:30 | Nahoru | #2

J.M.K. píše: Bubrak-ZX10R> Mně osobě ty iridium svíčky připadají jako "placebo", možná mají význam u opravdu výkonných závodních motorů, ale pro "běžný provoz" je to zbytečná investice. Ale i o tom se dají vést nekonečné debaty. Jinak svíčky klidně vydrží i mnohem déle, než předepsaný interval a špatný stav se prozradí hlavně zhoršenými starty, vynechávání za chodu, doprovázené boucháním neshořelé směsi v laufu, většinou nastane až později a to už bude startování kor studeného motoru docela porod (zkušenost). Takže na svíčky bych to hned nesváděl, pokud motor necuká a dobře startuje.


No mám ve VTXce (Bubrák zná) předepsaný iridiovky, rovnou 2 na válec. A můžu říct, že po výměně (+- cca v intervalu dle výrobce) to bylo znát - motor šel líp, i když předtim nedělal vysloveně nějakou neplechu. Takže spíš měnit dle manuálu, ono se to plíživě horší a člověk si to ani neuvědomí. Naštěstí se mi místo NGKáček za nějakých 7-8 kilčo za kus osvědčily český Brisky za cca 5 kilčo za všechny čtyři - a to už je znát. A asi bych svíčky vyměnil před nějakým laborováním s karbcema a pod. - nemá cenu něco ladit když by nepálily jak maj.

(reakce na) Výměna vzduchového filtru za K&N - přetryskování?

28.8.2014 v 16:28 | Nahoru | #3

J.M.K. píše: Bubrak-ZX10R> Mně osobě ty iridium svíčky připadají jako "placebo", možná mají význam u opravdu výkonných závodních motorů, ale pro "běžný provoz" je to zbytečná investice. Ale i o tom se dají vést nekonečné debaty. Jinak svíčky klidně vydrží i mnohem déle, než předepsaný interval a špatný stav se prozradí hlavně zhoršenými starty, vynechávání za chodu, doprovázené boucháním neshořelé směsi v laufu, většinou nastane až později a to už bude startování kor studeného motoru docela porod (zkušenost). Takže na svíčky bych to hned nesváděl, pokud motor necuká a dobře startuje.
A s tím přístupem je mně to jasné, to člověk nepochopí, jak konstruktér kolikrát vůbec nemyslí na opraváře. Ale tohle je ještě docela pohoda, u některých verzí Daytony je jedna z krajních svíček přímo pod trubkou rámu! Před časem přesně toto se mnou řešil jeden klučina žijící v UK, snad se ptal i tady na fóru a co mi psal, tak se ptal i na autorizované dílně Triumphu a tam mu prý mechanik na férovku řekl, že tu motorku musel navrhovat ožralý konstruktér. A když nakonec svíčku vydoloval, bylo na ní vidět, že na rozdíl od zbylých dvou nikdy měněná nebyla - všichni majitelé před ním to raději vzdali.



vsecko jasny, ty iridiovy svicky mam predepsany primo v manualu a mam je za 330,-/ks tak to neni tak hrozny, startuje to v pohode a jezdi taky. prave u tech predepsanych je psana vymena po 12tis, coz mi prijde divny, kdyz by mely prave vydrzet vic

Naposledy editováno 28.08.2014 19:18:10
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Nechce chyat za zepla. Kawasaki ZZR 400 Frutt333 3 6.4.2017 v 09:26 Frutt333
Seškrcení Kawasaki ZZR400 na 35 KW Kawasaki ZZR 400 Raďas95 4 19.6.2014 v 20:28 ja1
Jaká je nejvhodnější? Honda CB 600S Hornet, Yamaha XJ 600, Yamaha SZR 660,... Orličan 24 29.12.2013 v 18:59 Orličan
ZXR 400 Kawasaki ZZR 400 kubas12 23 15.4.2011 v 22:18 Stanford


TOPlist