měl bych technický dotaz. Několikrát se to tady už řešilo, ale nedostalo se mi jasné odpovědi v případě karburátorové motorky tak se omlouvám. Jedná se mi o to, že budu měnit vzduchový filtr - (vložka v airboxu-originál pěnový) za K&N který by měl přežít i mě podle výrobce :D. Moje konfigurace je karburátor+airbox+laďák, bude nutné kvůli tomuto filtru přetryskovat karburátory? Tady jsem se dočetl, že kvůli většimu přísunu vzduchu-(oprava: chudší směsi)? se to musí udělat ale přijde mi to jako nesmysl...
Naposledy editováno 28.08.2014 00:07:42
1 reakcí na tento příspěvek Výměna vzduchového filtru za K&N - přetryskování?
to strileni je spis mensi, ale mistama to streli hodne (samo jen v pripade kdy zavru plyn, nejvic na prvnich par prevodovych stupnu, ale obcas i na 5,6ku ).
svicky sou trochu porod, ale uz sem u nich parkrat byl, takze vim co a jak a kdyz ma clovek nachystany naradi, tak to je v klidu (hlavne je treba vyhnuty ocko klic 13 na srouby co drzej zespoda pridavny drzaky ramu co sou zespoda ramu a branej vytazeni krajnich fajfek, a navic kolem sroubu je limec, takze bocnim klicem to nejde a orech se tam nevejde, malo mista; nevim jestli to nekdo dela jinak/jednoduseji, to se prip. rad priucim, ale jinej zpusob me zatim nenapadnul )
svicky mi prisly dycky nejak normalni, jsou tam iridiovy a na nich sem snad nikdy ani nic zvlastniho nepozoroval
Naposledy editováno 28.08.2014 19:18:35
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výměna vzduchového filtru za K&N - přetryskování?
A s tím přístupem je mně to jasné, to člověk nepochopí, jak konstruktér kolikrát vůbec nemyslí na opraváře. Ale tohle je ještě docela pohoda, u některých verzí Daytony je jedna z krajních svíček přímo pod trubkou rámu! Před časem přesně toto se mnou řešil jeden klučina žijící v UK, snad se ptal i tady na fóru a co mi psal, tak se ptal i na autorizované dílně Triumphu a tam mu prý mechanik na férovku řekl, že tu motorku musel navrhovat ožralý konstruktér. A když nakonec svíčku vydoloval, bylo na ní vidět, že na rozdíl od zbylých dvou nikdy měněná nebyla - všichni majitelé před ním to raději vzdali.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Nechce chyat za zepla. Kawasaki ZZR 400 | Frutt333 | 3 | 6.4.2017 v 09:26 Frutt333 |
Seškrcení Kawasaki ZZR400 na 35 KW Kawasaki ZZR 400 | Raďas95 | 4 | 19.6.2014 v 20:28 ja1 |
Jaká je nejvhodnější? Honda CB 600S Hornet, Yamaha XJ 600, Yamaha SZR 660,... | Orličan | 24 | 29.12.2013 v 18:59 Orličan |
ZXR 400 Kawasaki ZZR 400 | kubas12 | 23 | 15.4.2011 v 22:18 Stanford |