globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Výměna vzduchového filtru za K&N - přetryskování?
Zdravím,
měl bych technický dotaz. Několikrát se to tady už řešilo, ale nedostalo se mi jasné odpovědi v případě karburátorové motorky tak se omlouvám. Jedná se mi o to, že budu měnit vzduchový filtr - (vložka v airboxu-originál pěnový) za K&N který by měl přežít i mě podle výrobce :D. Moje konfigurace je karburátor+airbox+laďák, bude nutné kvůli tomuto filtru přetryskovat karburátory? Tady jsem se dočetl, že kvůli většimu přísunu vzduchu-(oprava: chudší směsi)? se to musí udělat ale přijde mi to jako nesmysl...

Naposledy editováno 28.08.2014 00:07:42

1 reakcí na tento příspěvek Výměna vzduchového filtru za K&N - přetryskování?

28.8.2014 v 03:37 | Nahoru | #1
JMK: jo supr, diky, s tou strikackou sem to tak chapal uz taky

to strileni je spis mensi, ale mistama to streli hodne (samo jen v pripade kdy zavru plyn, nejvic na prvnich par prevodovych stupnu, ale obcas i na 5,6ku ).

svicky sou trochu porod, ale uz sem u nich parkrat byl, takze vim co a jak a kdyz ma clovek nachystany naradi, tak to je v klidu (hlavne je treba vyhnuty ocko klic 13 na srouby co drzej zespoda pridavny drzaky ramu co sou zespoda ramu a branej vytazeni krajnich fajfek, a navic kolem sroubu je limec, takze bocnim klicem to nejde a orech se tam nevejde, malo mista; nevim jestli to nekdo dela jinak/jednoduseji, to se prip. rad priucim, ale jinej zpusob me zatim nenapadnul )

svicky mi prisly dycky nejak normalni, jsou tam iridiovy a na nich sem snad nikdy ani nic zvlastniho nepozoroval

Naposledy editováno 28.08.2014 19:18:35

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výměna vzduchového filtru za K&N - přetryskování?

28.8.2014 v 10:33 | Nahoru | #2
Bubrak-ZX10R> Mně osobě ty iridium svíčky připadají jako "placebo", možná mají význam u opravdu výkonných závodních motorů, ale pro "běžný provoz" je to zbytečná investice. Ale i o tom se dají vést nekonečné debaty. Jinak svíčky klidně vydrží i mnohem déle, než předepsaný interval a špatný stav se prozradí hlavně zhoršenými starty, vynechávání za chodu, doprovázené boucháním neshořelé směsi v laufu, většinou nastane až později a to už bude startování kor studeného motoru docela porod (zkušenost). Takže na svíčky bych to hned nesváděl, pokud motor necuká a dobře startuje.
A s tím přístupem je mně to jasné, to člověk nepochopí, jak konstruktér kolikrát vůbec nemyslí na opraváře. Ale tohle je ještě docela pohoda, u některých verzí Daytony je jedna z krajních svíček přímo pod trubkou rámu! Před časem přesně toto se mnou řešil jeden klučina žijící v UK, snad se ptal i tady na fóru a co mi psal, tak se ptal i na autorizované dílně Triumphu a tam mu prý mechanik na férovku řekl, že tu motorku musel navrhovat ožralý konstruktér. A když nakonec svíčku vydoloval, bylo na ní vidět, že na rozdíl od zbylých dvou nikdy měněná nebyla - všichni majitelé před ním to raději vzdali.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Nechce chyat za zepla. Kawasaki ZZR 400 Frutt333 3 6.4.2017 v 09:26 Frutt333
Seškrcení Kawasaki ZZR400 na 35 KW Kawasaki ZZR 400 Raďas95 4 19.6.2014 v 20:28 ja1
Jaká je nejvhodnější? Honda CB 600S Hornet, Yamaha XJ 600, Yamaha SZR 660,... Orličan 24 29.12.2013 v 18:59 Orličan
ZXR 400 Kawasaki ZZR 400 kubas12 23 15.4.2011 v 22:18 Stanford


TOPlist