bmw_r1300gs_cartec




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Výměna vzduchového filtru za K&N - přetryskování?
Zdravím,
měl bych technický dotaz. Několikrát se to tady už řešilo, ale nedostalo se mi jasné odpovědi v případě karburátorové motorky tak se omlouvám. Jedná se mi o to, že budu měnit vzduchový filtr - (vložka v airboxu-originál pěnový) za K&N který by měl přežít i mě podle výrobce :D. Moje konfigurace je karburátor+airbox+laďák, bude nutné kvůli tomuto filtru přetryskovat karburátory? Tady jsem se dočetl, že kvůli většimu přísunu vzduchu-(oprava: chudší směsi)? se to musí udělat ale přijde mi to jako nesmysl...


Naposledy editováno 28.08.2014 00:07:42
Předchozí
1 2
Následující

2 reakcí na tento příspěvek Výměna vzduchového filtru za K&N - přetryskování?

28.8.2014 v 19:56 | Nahoru | #31
Hodně záleží jestli jsou ty NGK vyrobený ve Francii , nebo origo

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výměna vzduchového filtru za K&N - přetryskování?

28.8.2014 v 19:59 | Nahoru | #32

titus píše: Hodně záleží jestli jsou ty NGK vyrobený ve Francii , nebo origo



to jo, ale jak to zjistím před objednáním od dodavatele... z e-shopu pohoda, zavolám a vím, ale už vidím skladníka jak hledá mezi bambilionem svící made in Japan

(reakce na) Výměna vzduchového filtru za K&N - přetryskování?

28.8.2014 v 20:09 | Nahoru | #33

titus píše: Hodně záleží jestli jsou ty NGK vyrobený ve Francii , nebo origo


Ony jsou ještě jedny NGK, ty napodobeniny/padělané a bohužel se to netýká pouze jich. Pro příklad tady

Naposledy editováno 28.08.2014 20:11:26

(reakce na) Výměna vzduchového filtru za K&N - přetryskování?

28.8.2014 v 20:16 | Nahoru | #34
dewwil> Třeba tady sice densa, ale origo

Já je kupuji v Anglii a zatím jsem problém nikdy neměl, a příště je budu brát viz. odkaz.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výměna vzduchového filtru za K&N - přetryskování?

28.8.2014 v 22:06 | Nahoru | #35

dewwil píše: Bubrak-ZX10R> jj, mám

e: nebo Denso, to dělá iridiovky na tvý žího



parada jakej je to model od Densa a za kolik bys je moh mit?

nicmene jeste mam 4 svicky v zaloze co sem tam mel na 500km a omylem je vymenil znovu jen je potrebuju najit a pokud vim, tak sem mel nekde s nima i dalsi sadu uz ojetou a nevim jestli je od sebe rozpoznam (ty co maj 500km od tech co maj treba 17tis) ?

(reakce na) Výměna vzduchového filtru za K&N - přetryskování?

28.8.2014 v 23:22 | Nahoru | #36
Bubrak-ZX10R> jsou to Denso DEN IU27D, ale radši mrkni na net já je můžu mít za 560,-Kč/ks, ale na netu seženeš levnějc cca za 324,-Kč

e: no poznat to možná půjde podle opálení...

Naposledy editováno 28.08.2014 23:24:05

(reakce na) Výměna vzduchového filtru za K&N - přetryskování?

29.8.2014 v 00:36 | Nahoru | #37

Raďas95 píše: Medved>
Děkuji za názor. Měním přesně jak si psal origo filtr v airboxu za K&N - přesně ten, který máš v odkazu a je pro moje ZZRko určený. Kdybych dával přímé sání tak je jasné že bude chtít motorka poladit, to bych sem ani nepsal. Mě právě zarazilo že tak obyčejná výměna filtru v boxu s sebou nese i další nemalou investici s přetryskováním. Každopádně filtr je objednaný a až bude vevnitř tak dám vědět jak to funguje. Takže pokud jsem dobře pochopil: Kdyby byla přiliš chudá směs - hodně velké střílení z výfuku při zavření plynu- bude nutné poladit, jinak uvařím ventily, správně?

Pokud výrobce vzduch.filtru píše že jeho použitím dojde ke zvýšení výkonu tak buď lže,nebo ne a pak filtr klade menší odpor stejnému množství vzduchu než originál,což má vliv na chod motoru, ale hlavně kolem max.otáček a plynu nad 3/4-při max.sacích schopnostech motoru. Tzn.dostaneš tam více vzduchu při nižším podtlaku v difuzoru na což reaguje u rovnotlakého karburátoru šoupě řízené podtlakem a přiškrtí difuzor,tím zvýší podtlak a obohatí směs.V určité míře to funguje,jinak zvětšit hlavní trysku ppř ladit i pružinu šoupěte.

Výměna vzduchového filtru za K&N - přetryskování?

29.8.2014 v 08:15 | Nahoru | #38
asi bych se na KNko vybodnul. jestli máš pěnovej filtr, znamená to, že je prací, takže náklady neušetříš a dávat si tam něco s nižší filtrační schopností, co bude samo o sobě stát prachy plus další prachy za otryskování a ladění...

navíc mě vždycky nadzvednou ty "teleshoppingový" formulace protikladů - zvýší průtok vzduchu, přitom líp filtruje a zároveň není potřeba nic dolaďovat... to je přeci nereálný.
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Nechce chyat za zepla. Kawasaki ZZR 400 Frutt333 3 6.4.2017 v 09:26 Frutt333
Seškrcení Kawasaki ZZR400 na 35 KW Kawasaki ZZR 400 Raďas95 4 19.6.2014 v 20:28 ja1
Jaká je nejvhodnější? Honda CB 600S Hornet, Yamaha XJ 600, Yamaha SZR 660,... Orličan 24 29.12.2013 v 18:59 Orličan
ZXR 400 Kawasaki ZZR 400 kubas12 23 15.4.2011 v 22:18 Stanford


TOPlist